Recensie Eva Alphen aan den Rijn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.292
14/12/21
6.789
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5966061-eva#overview
Totale kosten (in euro)
150
Vorige week bij Eva op bezoek geweest en nog geen tijd gehad voor een review, bij deze dus. Communicatie via de app verloopt soepen en voorspoedig, ik had snel een afspraak te pakken in de ochtenduren en een uur later stond ik op de stoep bij haar. En bij binnenkomst werd ik aangenaam verrast door haar prettige verschijning en bijbehorende goede humeur. Direct bij binnenkomst schoenen uit, het financiele gedeelte afhandelen en dan kun je jezelf (met wat hulp van haar) uitkleden in de kamer en je kleding op tafel leggen. (achteraf logisch, de ruimte waar de magic happend is nogal beperkt qua ruimte. Grappig was dat ze me bij mijn lul pakte en me ze meenam naar de badkamer voor een grondige reiniging van de te gebruiken delen. Nou had ik net gedoucht maar ik vond het wel grappig zo dus lekker laten gaan.

Op het bed beland en voor ik het wist had ik haar tong in mijn mond en die zou er gedurende de tijd ook bijna niet uitkomen, alleen toen ze haar mond voor wat anders gebruikte. Deze dame geeft je een complete GFE met hoofdletters en vrijen en gelijktijdig haar handen gebruiken is iets wat ze prima beheerst. Na verloop van tijd daalt ze langzaam af om he hele lijf af te likken totdat ze uiteindelijk bij het lichaamsdeel uitkomt waar het om draait. Ik krijg echt een hele lekkere en langdurige pijpbeurt van haar waarbij ze mijn ballen heel grondig in meegenomen heeft. En ik kno zo mooi mijn handen langs haar lichaam laten gaan en bij haar gevoelige plekje aangekomen werd deze goed vochtig. En of ze daar nu zelf van schrok zal ik nooit weten maar mijn hand werd daar heel snel weggehaald en mocht ook niet meer terug komen.

En toen het tijd werd om te neuken bracht ze heel netjes een condoom aan en tot mijn stomme verbazing een grote klodder glijmiddel bij zichzelf. En dat was zoveel dat er geen enkel gevoel meer was, ze heeft me een tijd bovenop bereden maar dat glijmiddel werd regelmatig aangevuld. Ook bij de overgang naar doggy hetzelfde verhaal en na verloop van tijd wist ik dat ik zo niet klaar ging komen. Ze heeft het nog geprobeerd met trekken en wat pijpen maar mijn stemming was er niet meer naar en ben na een uur zonder hp vertrokken.

Mijn conclusie, hele aardige dame en tot het neuken een perfecte gfe gehad waar ik absoluut voor zou terug gaan maar bij het neuken ging het mis. Ben benieuwd of andere niet deze ervaring hebben. Kan natuurlijk zomaar zijn dat het aan mij gelegen heeft of dat het een kwestie van "verkeerde tijd op de verkeerde plaats" is geweest. Maar voor nu hou ik het even bij eenmalig.

Terug
Bovenaan Onderaan