Recensie Olivia, La Cloche, Utrecht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
368
03/04/23
246
13
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/olivia/
Totale kosten (in euro)
110

• Olivia
  • Oost-Europese
  • Geboortejaar 1987
  • 1.58m
  • Blond haar
  • Blauw/groene ogen
  • B-Cup (echt)
  • Slank postuur
  • Tattoo's: Nee
  • Piercings: Nee
  • Roken: Nee
  • Engels sprekend

Van de week deze vrij nieuwe dame voor La Cloche bezocht een blonde Oekrainse met alles puur natuur. Ik kon maar een half uur met haar omdat ze na mij al een andere afspraak had staan met een klant die gereserveerd had. Dat kan natuurlijk, maar daardoor verder niet uit het veld geslagen, heb ik een lekker half uurtje met haar kunnen seksen. En dat smaakte naar meer voor een volgende keer, dan zal ik zeker wat langer boeken, want de klik was er en ik vind haar een leuke en sexy vrouw met goede skills:)

Ik heb 1 ontzettende leuke tijd met Olivia gehad - eerst samen in bad en daarna zijn we op het bed beland en als extra heb ik het zoenen erbij genomen en dat was 1 goede zet - want ze kan geweldig zoenen en mooi lang krullend haar - prachtig blond een zeer mooie vrouw ik voelde me zeer op me gemak bij haar - met andere woorden het was heerlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke blonde vrouw Olivia bezocht in La Cloche. Een Oos Europese dame die er niet vies van is. De extras besproken kussen en beffen en dat was heerlijk. Ik heb gevraagd rustig te pijpen waar ik goed wil kijken en niet snel wil komen en dat was geen probleem. Na heerlijk te zijn klaar gekomen en beetje babbelen en ging voldaan weer weg. Dank je wel Olivia

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/olivia/
Totale kosten (in euro)
80
Na een flink aantal jaren weer een dame bezocht. La Cloche staat goed aangeschreven en is prima bereikbaar voor me, dus werd 't dit adres.

Ik was er tegen het einde van de middag en met wat zenuwen ging ik naar binnen. Op dat moment was alleen Olivia beschikbaar, maar ze kwam heel lief over en ziet er goed uit dus ik koos ervoor om met haar een half uur door te brengen. In verband met de zenuwen en het aftasten, koos ik ervoor om geen eventuele extra's te doen.

Zoals gezegd is Olivia een erg lieve dame. Ik vertelde dat ik het spannend vond en dat was geen probleem. Ze stelde me op me gemak. Toen eerst even mezelf gewassen en vervolgens begonne we met knuffelen. Ik warmde al heel goed op en m'n zenuwen werd snel minder. Uiteindelijk werd ik begeleid om op bed te liggen.

Na nog meer geknuffel en aan elkaar zitten, deed ze het condoom om m'n penis en begon ze me te pijpen. Dit was heel lekker en ik ging er heel erg in mee. Dit duurde denk zo'n vier tot vijf minuten en ik had zeker kunnen klaarkomen, maar wilde dat nog niet. Ik gaf aan dat ik haar graag bovenop me wilde zien, dus even kort daarna kroop ze op me. Vervolgens hebben we heerlijke (niet te ruige) sex gehad en na een paar minuten kwam ik goed klaar.

Nadat we klaar waren deed ze een kleine douche en waste ik ook mezelf weer. Toen nog een klein gesprekje gedaan tijdens het aankleden en daarna vertrokken.

Kortom, Olivia is een lieve, tedere een sexy vrouw en ik ging met een glimlach weg.

Terug
Bovenaan Onderaan