Recensie Eva Alphen aan den Rijn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Meubelstuk
Supporter
1.292
14/12/21
6.790
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5966061-eva#overview
Totale kosten (in euro)
150
Vorige week bij Eva op bezoek geweest en nog geen tijd gehad voor een review, bij deze dus. Communicatie via de app verloopt soepen en voorspoedig, ik had snel een afspraak te pakken in de ochtenduren en een uur later stond ik op de stoep bij haar. En bij binnenkomst werd ik aangenaam verrast door haar prettige verschijning en bijbehorende goede humeur. Direct bij binnenkomst schoenen uit, het financiele gedeelte afhandelen en dan kun je jezelf (met wat hulp van haar) uitkleden in de kamer en je kleding op tafel leggen. (achteraf logisch, de ruimte waar de magic happend is nogal beperkt qua ruimte. Grappig was dat ze me bij mijn lul pakte en me ze meenam naar de badkamer voor een grondige reiniging van de te gebruiken delen. Nou had ik net gedoucht maar ik vond het wel grappig zo dus lekker laten gaan.

Op het bed beland en voor ik het wist had ik haar tong in mijn mond en die zou er gedurende de tijd ook bijna niet uitkomen, alleen toen ze haar mond voor wat anders gebruikte. Deze dame geeft je een complete GFE met hoofdletters en vrijen en gelijktijdig haar handen gebruiken is iets wat ze prima beheerst. Na verloop van tijd daalt ze langzaam af om he hele lijf af te likken totdat ze uiteindelijk bij het lichaamsdeel uitkomt waar het om draait. Ik krijg echt een hele lekkere en langdurige pijpbeurt van haar waarbij ze mijn ballen heel grondig in meegenomen heeft. En ik kno zo mooi mijn handen langs haar lichaam laten gaan en bij haar gevoelige plekje aangekomen werd deze goed vochtig. En of ze daar nu zelf van schrok zal ik nooit weten maar mijn hand werd daar heel snel weggehaald en mocht ook niet meer terug komen.

En toen het tijd werd om te neuken bracht ze heel netjes een condoom aan en tot mijn stomme verbazing een grote klodder glijmiddel bij zichzelf. En dat was zoveel dat er geen enkel gevoel meer was, ze heeft me een tijd bovenop bereden maar dat glijmiddel werd regelmatig aangevuld. Ook bij de overgang naar doggy hetzelfde verhaal en na verloop van tijd wist ik dat ik zo niet klaar ging komen. Ze heeft het nog geprobeerd met trekken en wat pijpen maar mijn stemming was er niet meer naar en ben na een uur zonder hp vertrokken.

Mijn conclusie, hele aardige dame en tot het neuken een perfecte gfe gehad waar ik absoluut voor zou terug gaan maar bij het neuken ging het mis. Ben benieuwd of andere niet deze ervaring hebben. Kan natuurlijk zomaar zijn dat het aan mij gelegen heeft of dat het een kwestie van "verkeerde tijd op de verkeerde plaats" is geweest. Maar voor nu hou ik het even bij eenmalig.

Ik heb haar in het voorjaar in Maarssen veel bezocht. Ik herken dit verhaal wel. Een perfecte GFE met veel zoenen. Als je er een beetje je best voor deed werd ze snel nat. Ik weet niet of haar werk haar hobby is, maar ze is er zeker niet vies van. Een keer had ik de indruk dat ze ook echt klaar kwam, maar dat weet je nooit zeker bij dergelijke dames. Het kan ook een perfecte fake zijn. Wel is ze een keer klaar gekomen bij het beffen. Toen was alles even te gevoelig om aan te raken. Bij volgende bezoeken mocht ik nooit meer beffen. Klaarkomen is te vermoeiend en misschien ook te persoonlijk bij een voor hun zakelijk gebeuren.
Glijmiddel had ze nooit nodig. Ze werd vanzelf nat. Maar dergelijke dames hebben, zo leerde mij een Oekraieense, gemiddeld 8 klanten per dag. Als ze quickies doen nog meer. Dat zijn er minstens 56 per week. Als er één of meer zich wild hebben uitgeleefd kan ik mij voorstellen dat de doos even meer smering nodig heeft bij de volgende. Dan ben je de pineut.
Ik heb haar recent niet bezocht. Ze is te ver uit de buurt. Ik moet er ver voor omrijden in een weekend. Tot op heden helaas de gelegenheid niet gehad. Het staat hoog op mijn verlanglijstje. Ik weet dus niet of het glijmiddel nu een eenmalige gebeurtenis is of vaker voor komt. In het verleden was dat niet zo. Maar met gemiddeld 8 klanten per dag en als iemand per jaar 6 maanden werkt dan gaan er per jaar minstens 1500 klanten op liggen raggen. Misschien dat zo een doos dan een vorm van metaalmoeheid krijgt en hulp nodig heeft

Tja, dan mag je achteraan in de rij aansluiten :ROFLMAO: :LOL:

Maar ik denk dat dat van 8 per dag wel klopt. Op het bareforum lees je dat veel kerels even voor een half uurtje gaan, snel in haar klaarkomen en dan weer weg. Veel van die kerels daar gebruiken de room van hun voorganger als glijmiddelo_O

1500 klanten per jaar… En bij die Chinese dames op Kinky is het bij vrijwel elke klant bare met cip. Dan krijgt zo'n doos liters en liters sperma per jaar te verwerken… Echt bizar om je voor te stellen.

Het aantal klopt denk ik. Een Oekraieense vertelde mij dat.
Een vriend van mij heeft tijdelijk zijn flatje aan een dame verhuurd. Hij zag dat ze in 10 dagen 8000,- euro had gescoord. Als je terug rekent, dan kom je ook gemiddeld 8 klanten per dag.
Als je op bezoek gaat, dan denk je niet aan andere wandelaars. Maar als je er over gaat nadenken dan zijn de aantallen fenomenaal. Er gaan inderdaad liters sperma doorheen. Nog een wonder dat het zo lang goed gaat, want ik heb de indruk dat ze zich zelden laten controleren.

Werkelijk fenomenaal, ja.

8 X € 150 als basisbedrag, daarvan heeft ze nog een afdracht naar die organisatie die ze achter zich heeft. In de Chinese circuit is dat 60 euro per uur met een klant. Dan pakt zo'n vrouwtje daarbovenop nog die 50 euro voor nzc

Tel dan maar uit voor zes tot acht kerels per dag

En dan ook een volle theelepel aan kwakje per date. De euro's gutsen naar binnen en het sperma druipt naar buiten :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan