Recensie Eva, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

matthiaske

Wandelaar
Forumpionier
37
01/07/21
24
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/eva-1947
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij de Roemeense Eva geweest. Ontvangt in het gekende hotel in Sint-Michiels te Brugge maar kan zich ook verplaatsen.
Gekozen voor een afspraak bij haar privé, 1u = € 150
Het hotel zelf is met momenten een komen en gaan van auto's. Geparkeerd naast een Roemeense truck met het gordijntje open, toen ik eens naar boven keek ging het gordijntje dicht... Vermoed iemand op de uitkijk.
Perfect op uur binnen gegaan, had een lingeriesetje aan, € 150 overhandigd en al op voorhand gedoucht.
Het is haar op de foto's, alleen zijn de foto's wel altijd een beetje 'gemaakt' om het beter te laten ogen. Wel mooi lichaam, prachtige borsten met tepels.
Ze deed direct haar kledij uit, ik ook. Ik ging me neerliggen, direct een cd erover en beginnen pijpen. Haar borsten wat aangeraakt, gestreeld in/op haar poesje alleen vingeren binnen was niet toegelaten. Hierna zij on top, missionaris, doggy en uiteindelijk afgerond met een BJ zc. Het lang uithouden zoals in de advertentie was niet inbegrepen bij haar, weinig energie of conditie precies. Of gewoon geen zin. Ik vermoed het laatste. Uiteindelijk klaargekomen op haar lichaam. Snel gedoucht, hierna een korte massage en vervolgens gevraagd voor een 2e HP met BJ zc en handjob. Dit was uiteindelijk geen probleem maar toch google translate moeten gebruiken gezien haar moedertaal Roemeens en de andere talen lukte niet....
Bij het verlaten keek ze even door het venster om te zien of er geen rare types op de parking stonden. Met momenten zag ze er ook niet 100% op haar gemak uit op een of andere manier.
Geen herhalingsgevaar gezien het mindere contact, wel een mooi lichaampje. Ook geen zoenen inbegrepen. Pijpen was wel redelijk cva, niet diep maar ook niet onaangenaam! Gebruikte ook wel wat speeksel..
Bij de start vroeg ze trouwens 'normal'? Proberen polsen wat ze hiermee bedoelde wat ze niet onder 'normal' verstond maar is er ook niet uit gekomen haha.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan