Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, mag hopen dat zij zichzelf uit de markt prijst. Echt kansloos ditDure Masseuse
Hoe verzint ze het !Dure Masseuse
300 per Uur en zelfs 700 voor 2 Uur blijft teveelMannen rustig aan. Ik ken deze dame van lang terug en spotte gisteren haar nieuw ad op K. Ik sprong juist een gat in de lucht. Deze dame is superlekker. In de communicatie een beetje vreemd en stug; maar tussen de lakens een brok heerlijke sex; maar ook daar op haar eigenwijze manier. Je hebt bij Eva wel uithoudingsvermogen nodig! Er moet van haar een oude post zijn, die meer duidelijkheid over haar geeft. Als je kijkt bij haar lijst opties zie je ook 'intiem' staan en de review bevestigt mijn ervaring met haar. 300 is veel geld, maar als ze nog dezelfde services biedt als voorheen, ga ik haar zeker bezoeken. Zij is in mijn all time high zeker een top-3 ervaring.
Overuren kosten meerIk begrijp niet waarom er bij 2 uurtjes 100 extra gerekend word. Vroeger niet goed opgelet op school bij de rekenles ?
300 per Uur en zelfs 700 voor 2 Uur blijft teveel