Recensie Eva/Femke . Rotterdam 4,19 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou inderdaad handiger zijn, bij mij zei ze het dus wel en daarna ben ik wel voorzichtiger geworden maar ben al een tijdje niet meer geweest
 
Jaa precies. Meld het dan.
Ik ben zeker 5 keer geweest bij haar, dus tijd genoeg om ff te melden als ze iets niet prettig vind.
Vind het een beetje kinderachtig als ze dan blokt zonder te zeggen waarom.
En vind het dan zelf ook erg kinderachtig om haar met een ander nummer te benaderen. 🤣
 
Jaa precies. Meld het dan.
Ik ben zeker 5 keer geweest bij haar, dus tijd genoeg om ff te melden als ze iets niet prettig vind.
Vind het een beetje kinderachtig als ze dan blokt zonder te zeggen waarom.
En vind het dan zelf ook erg kinderachtig om haar met een ander nummer te benaderen. 🤣
Maar was je hardhandig geweest dan?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3867251-amy
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend ben ik bij Katy op bezoek geweest. Afspreken via Whatsapp ging soepeltjes. Ze ontving in een flatje in Schiebroek. Zoals hierboven ook al is aangegeven is ze niet echt spraakzaam, dus ik nam zelf maar het initiatief en heb al snel mijn kleren uitgetrokken. Ze ging op de bank zitten en ik ging voor haar staan. Deepthroat en facefuck is wel echt aan haar besteed. Zonder moeite ging ie haar keel in. Heb ook uitgebreid de tijd genomen haar goed te facefucken in het welbekende rugligstandje, zij op haar rug met haar hoofd over de rand van de armleuning. Dat blijft toch mijn favoriete standje voor een goede deepthroat facefuck. Ik stond op een gegeven moment echt stevig mijn goed gevulde ballen tegen haar gezicht te beuken. Ze moet af en toe wel even adem halen, dus het is geen non-stop facefuck. Uiteindelijk diep in haar mondje klaargekomen. heb geen druppeltje zaad gezien. Ja, een goede pijpbeurt. Ga nog wel een keertje terug!
 
Ik heb nog geen ervaring met échte DT / facefuck zoals hier beschreven, wil binnenkort dus eens langsgaan bij Katy.

Twee vraagjes:

Als je voor 30 min of langer gaat, mag je dan vaker dan 1x klaarkomen? Eerste keer gaat bij mij vaak vrij snel, vandaar.

Zie "video opname" bij mogelijkheden staan, maar geen prijs daarbij. Weet iemand wat dat extra kost?
 
Ik heb nog geen ervaring met échte DT / facefuck zoals hier beschreven, wil binnenkort dus eens langsgaan bij Katy.

Twee vraagjes:

Als je voor 30 min of langer gaat, mag je dan vaker dan 1x klaarkomen? Eerste keer gaat bij mij vaak vrij snel, vandaar.

Zie "video opname" bij mogelijkheden staan, maar geen prijs daarbij. Weet iemand wat dat extra kost?
Ik heb zelf nog nooit een video opname gedaan maar een tijdje terug was het 10 euro, misschien nu meer
 
Ik heb nog geen ervaring met échte DT / facefuck zoals hier beschreven, wil binnenkort dus eens langsgaan bij Katy.

Twee vraagjes:

Als je voor 30 min of langer gaat, mag je dan vaker dan 1x klaarkomen? Eerste keer gaat bij mij vaak vrij snel, vandaar.

Zie "video opname" bij mogelijkheden staan, maar geen prijs daarbij. Weet iemand wat dat extra kost?
Heb destijds 10 euro betaald voor video opname
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3867251-amy
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken via WA ging soepel en het adres is voor mij net geen 20 min rijden van kantoor, dus kon snel in actie.

De eerdere recensies heb ik weinig aan toe te voegen eigenlijk. Het is heel simpel: je belt aan, ploft op de bank, Katy neemt plaats tussen je benen en je pik in haar mond en die gaat er niet meer uit tot je haar keel hebt volgespoten.

Haar "stijl" is redelijk eentonig, op en neer. Maar je kunt zo diep als je wilt, ze likt je ballen bij neergaande beweging en er komt lekker veel kwijl bij kijken.

Richting het einde haar hoofd met 2 handen vastgehouden en lekker doorgestoten tot ik klaarkwam en ze alles slikte.

Dit is voor mij dichtbij en discreter dan de Doublet dus ik ga hier vaker komen als de nood hoog is.
 
Laatst bewerkt:
Afspraak maken via WA ging soepel en het adres is voor mij net geen 20 min rijden van kantoor, dus kon snel in actie.

De eerdere recensies heb ik weinig aan toe te voegen eigenlijk. Het is heel simpel: je belt aan, ploft op de bank, Katy neemt plaats tussen je benen en je pik in haar mond en die gaat er niet meer uit tot je haar keel hebt volgespoten.

Haar "stijl" is redelijk eentonig, op en neer. Maar je kunt zo diep als je wilt, ze likt je ballen bij neergaande beweging en er komt lekker veel kwijl bij kijken.

Richting het einde haar hoofd met 2 handen vastgehouden en lekker doorgestoten tot ik klaarkwam en ze alles slikte.

Dit is voor mij dichtbij en discreter dan de Doublet dus ik ga hier vaker komen als de nood hoog is.
Recent geweest? Jullie hebben me aardig lekker gemaakt met dr specialiteit hahaha. Maar haar advertentie is offline nu ik haar wil berichten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sloppy-facefuck-_7986538
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
- Contact via WA was duidelijk en snel. Ging wel bijna mis tijdens onderhandelen over betalen. Stelde voor om met IBAN over te maken i.p.v. tikkie en werd direct afwezen en verteld dat het niet doorgaat. Onderhandelen hersteld door voor te stellen om contant te pinnen. Mijn laatste voorstel was om voor twee rondes te gaan omdat ze mij snel laat klaarkomen. Eerste ronde 15 min + deepthroat pijpen ZC + Filmen + keelneuken en klaarkomen in keel was ik 80 euro voor kwijt. Daarna 30 min buiten wachten en daarna voor tweede ronde 15 min + + deepthroat pijpen ZC + keelneuken en klaarkomen in keel was ik 60 euro voor kwijt.

- Twee dingen die opmerkelijk zijn dat verbeterd is sinds vroeger (vóór 2022):
Het appartement / ruimte waar ze jouw pijpt ziet er niet meer slordig uit!
Ze laat je langer en dieper keelneuken (opent haar slokdarm gat goed of hoe je het ook noem) en wacht tijdens het klaarkomen totdat je klaargekomen / klaar ben met schokken door het klaarkomen! Heb dit keer ook de tips van @DeepthroatTeacher gevolgd en werkt goed!

Mensen die allergisch voor Katten zijn, wees opgelet (huisdier moet misschien onderdeel worden van het recensieformulier als verbeterpunt)!
Ik ben niet allergisch en ik houd van katten dus dat was wel leuk. Jonge jongetje die speels en druk is. Moest hem één keer van de bank wegjagen omdat die in de wegzat.

- 1e ronde:
Vanaf metrostation Melanchton weg is het 7 minuten lopen. De buurt / flatten ogen armoedig. Eerste wat ik tegenkwam was een moeder die blowend over straat liep met haar kind en een dikke Mercedes die over de stoep rijd om de straat verder in te rijden omdat een ander auto de straat uit rijd op de normale manier :D en de dikke Mercedes blokkeert. Als je de straat in loopt heb je twee gebouwen met één verdieping met rode deuren aan de zijkant. Bij één van de gebouwen instrueert zij je via WA naar welk huisnummer je moet gaan. De rode deur van het gebouw is open en moest niet door haar geopend worden met een afstandbediening.

Je klopt aan en bij de eerst bedekkende raam die je ziet zag ik een snelle beweging en daarna werd de deur geopend. Ik werd vriendelijk verwelkomd en mocht naar binnen. Zoals bekend zegt ze niet veel en ook wel begrijpelijk. Dus ik wees direct en neem het initatief door het geld te geven en te vragen of we kunnen beginnen en etc. Ze vroeg mij dit keer om al mijn onderkleding uit te doen vóórdat ik ging zitten op de bank (ik zal dit voortaan van te voren doen om tijd te winnen). Alle ramen zijn bedekt in dit appartement waar ze je ontvangt waardoor dit geen probleem is.

Ze begint tussen mijn benen met deepthroat pijpen terwijl ik haar film. Nadat het sloppy werd, deed ik haar soms tijdens het deepthroat pijpen stoppen en bepaal ik de voortgang door even paar keel te stoten in haar keel en deed ik met mijn hand op de achterkant van haar hoofd door druk te zetten bepalen wat de tempo en diepte is. Hard, snel en diep dus :D. Toen ik bijna klaarkwam zei ik tegen haar dat ze moet stoppen en begon ik haar keel te neuken terwijl zij met haar hoofd over het rand van de bank lag. Lessen van @DeepthroatTeacher gevolgd en nadat het meer sloppy werd kon ik harder en sneller stoten en lekker diep klaarkomen in haar keel. Ik liet haar wel uitruste en naar adem happen als ik aan haar merkte dat ze het nodig had. Ik ruikte nadat ik klaarkwam wel soms kotsgeur. Dus blijkbaar zit ze wel te kotsen tijdens het keelneuken. Kleding aangetrokken, kort gesprek gehouden en ben daarna naar buiten gegaan om buiten 30 minuten wiet te vapen en te chillen op een bankje dicht bij de straat.

- 2e ronde
Na 29 min een bericht gestuurd dat ik er over 1 min zou zijn en kwam aanlopen. Ze reageert snel via WA en loop richting haar appartement.
Kleding uitgetrokken en eerst laten pijpen tussen mijn benen. Omdat ik al klaargekomen was moest ik even keelneuken, anders kon ik niet binnen 15 min klaarkomen. Ik had geen zin in kotsgeur dus ik wilde een andere standje proberen. Zij is op de grond op haar knieën en ik neuk haar keel staand. Dit hield ze weer goed vol en lang vergeleken met vroeger. Ik kon gewoon mijn pik volledig en diep in haar keel kwijt en stoten. Toen ik bijna klaarkwam heb ik mijn pik uit haar keel gehaald. Liet haar even rusten en doorgegeven dat ik moet klaarkomen. Daarna weer diep keelgeneukt en in haar keel klaargekomen. Vóór 2022 moest ik met moeite in haar keel duwen maar dit keer ging ze soms uit haar zelf dieper terwijl ik haar aan het keelneuken was. Daarna kleding aangetrokken en kort gezellig gesprek gehouden terwijl ik meekeek hoe ze iemand online versloeg met Tekken 7 met haar PS4.

Dit keer was het veel beter dan vóór 2022 qua keelneuken, klaarkomen in keel, slordigheid van appartement, onderdanigheid en assisteren tijdens het keelneuken / deepthroaten
Ik geef het dit keer een 9/10. 10/10 is op level van Layla natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
- Contact via WA was duidelijk en snel. Ging wel bijna mis tijdens onderhandelen over betalen. Stelde voor om met IBAN over te maken i.p.v. tikkie en werd direct afwezen en verteld dat het niet doorgaat. Onderhandelen hersteld door voor te stellen om contant te pinnen. Mijn laatste voorstel was om voor twee rondes te gaan omdat ze mij snel laat klaarkomen. Eerste ronde 15 min + deepthroat pijpen ZC + Filmen + keelneuken en klaarkomen in keel was ik 80 euro voor kwijt. Daarna 30 min buiten wachten en daarna voor tweede ronde 15 min + + deepthroat pijpen ZC + keelneuken en klaarkomen in keel was ik 60 euro voor kwijt. @Willy90 Je krijgt nog een aantal filmpjes zoals beloofd. Moet ze nog even editen (tussen benen en hoofd over rand van bank).

- Twee dingen die opmerkelijk zijn dat verbeterd is sinds vroeger (vóór 2022):
Het appartement / ruimte waar ze jouw pijpt ziet er niet meer slordig uit!
Ze laat je langer en dieper keelneuken (opent haar slokdarm gat goed of hoe je het ook noem) en wacht tijdens het klaarkomen totdat je klaargekomen / klaar ben met schokken door het klaarkomen! Heb dit keer ook de tips van @DeepthroatTeacher gevolgd en werkt goed!

Mensen die allergisch voor Katten zijn, wees opgelet (huisdier moet misschien onderdeel worden van het recensieformulier als verbeterpunt)!
Ik ben niet allergisch en ik houd van katten dus dat was wel leuk. Jonge jongetje die speels en druk is. Moest hem één keer van de bank wegjagen omdat die in de wegzat.

- 1e ronde:
Vanaf metrostation Melanchton weg is het 7 minuten lopen. De buurt / flatten ogen armoedig. Eerste wat ik tegenkwam was een moeder die blowend over straat liep met haar kind en een dikke Mercedes die over de stoep rijd om de straat verder in te rijden omdat een ander auto de straat uit rijd op de normale manier :D en de dikke Mercedes blokkeert. Als je de straat in loopt heb je twee gebouwen met één verdieping met rode deuren aan de zijkant. Bij één van de gebouwen instrueert zij je via WA naar welk huisnummer je moet gaan. De rode deur van het gebouw is open en moest niet door haar geopend worden met een afstandbediening.

Je klopt aan en bij de eerst bedekkende raam die je ziet zag ik een snelle beweging en daarna werd de deur geopend. Ik werd vriendelijk verwelkomd en mocht naar binnen. Zoals bekend zegt ze niet veel en ook wel begrijpelijk. Dus ik wees direct en neem het initatief door het geld te geven en te vragen of we kunnen beginnen en etc. Ze vroeg mij dit keer om al mijn onderkleding uit te doen vóórdat ik ging zitten op de bank (ik zal dit voortaan van te voren doen om tijd te winnen). Alle ramen zijn bedekt in dit appartement waar ze je ontvangt waardoor dit geen probleem is.

Ze begint tussen mijn benen met deepthroat pijpen terwijl ik haar film. Nadat het sloppy werd, deed ik haar soms tijdens het deepthroat pijpen stoppen en bepaal ik de voortgang door even paar keel te stoten in haar keel en deed ik met mijn hand op de achterkant van haar hoofd door druk te zetten bepalen wat de tempo en diepte is. Hard, snel en diep dus :D. Toen ik bijna klaarkwam zei ik tegen haar dat ze moet stoppen en begon ik haar keel te neuken terwijl zij met haar hoofd over het rand van de bank lag. Lessen van @DeepthroatTeacher gevolgd en nadat het meer sloppy werd kon ik harder en sneller stoten en lekker diep klaarkomen in haar keel. Ik liet haar wel uitruste en naar adem happen als ik aan haar merkte dat ze het nodig had. Ik ruikte nadat ik klaarkwam wel soms kotsgeur. Dus blijkbaar zit ze wel te kotsen tijdens het keelneuken. Kleding aangetrokken, kort gesprek gehouden en ben daarna naar buiten gegaan om buiten 30 minuten wiet te vapen en te chillen op een bankje dicht bij de straat.

- 2e ronde
Na 29 min een bericht gestuurd dat ik er over 1 min zou zijn en kwam aanlopen. Ze reageert snel via WA en loop richting haar appartement.
Kleding uitgetrokken en eerst laten pijpen tussen mijn benen. Omdat ik al klaargekomen was moest ik even keelneuken, anders kon ik niet binnen 15 min klaarkomen. Ik had geen zin in kotsgeur dus ik wilde een andere standje proberen. Zij is op de grond op haar knieën en ik neuk haar keel staand. Dit hield ze weer goed vol en lang vergeleken met vroeger. Ik kon gewoon mijn pik volledig en diep in haar keel kwijt en stoten. Toen ik bijna klaarkwam heb ik mijn pik uit haar keel gehaald. Liet haar even rusten en doorgegeven dat ik moet klaarkomen. Daarna weer diep keelgeneukt en in haar keel klaargekomen. Vóór 2022 moest ik met moeite in haar keel duwen maar dit keer ging ze soms uit haar zelf dieper terwijl ik haar aan het keelneuken was. Daarna kleding aangetrokken en kort gezellig gesprek gehouden terwijl ik meekeek hoe ze iemand online versloeg met Tekken 7 met haar PS4.

Dit keer was het veel beter dan vóór 2022 qua keelneuken, klaarkomen in keel, slordigheid van appartement, onderdanigheid en assisteren tijdens het keelneuken / deepthroaten
Ik geef het dit keer een 9/10. 10/10 is op level van Layla natuurlijk.
Goed idee dit, even een half uurtje buiten uitblazen en dan nog een rondje extra hard rammen. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
 
Tijdje geleden zei ze prima. Alleen had ik toen niemand. Zijn er mensen hier die dit al bij haar hebben gedaan?
Als je bang bent om haar als contact te verliezen. Ga dan eerst zelf en laat die andere dude daarna gaan om te laten zien dat jullie guys betrouwbaar zijn. Dan heb je vertrouwen gewonnen en kan je daarna afspraak maken om met ze tweeën te gaan. Dit is het enige wat ik kan bedenken wat je weerhoud om gewoon via WA te vragen.
 
Door drukte een paar dagen niet klaargekomen, dus vanmorgen voelde ik me onrustig met een volle zak. Gelukkig kon ik snel even langs Katy om me te verlossen. Ik heb haar dit keer zowel staand als zittend op de bank haar ding laten doen. Ze ging weer lekker diep en sloppy. Hoeveel kwijl er vrijkomt realiseerde ik me na mijn vorige bezoek te laat, waardoor ik de hele middag met een natte reet heb rondgelopen. Dit keer dus een handdoekje meegenomen en met een droge bips weer terug de auto in.
 
Weer bij Katy geweest (3e keer in korte tijd). Moet zeggen dat dit voorlopig de laatste keer was. Je weet wat je krijgt bij haar, maar het is wel eentonig en zonder variatie: ze gaat op en neer en aan het eind spuit je zo diep mogelijk in haar keel. Jammer dat het aanbod van deze dienst zo beperkt is en de meeste nou niet bepaald beauties zijn

Well. Als je iets anders wilt moet je het aankaarten. Neem de leiding. Dat heb ik ook gedaan. Ik laat haar weleens rondom likken of laat haar mij weleens aankijken tijdens het pijpen. Dan weer even keelneuken. Je kan zelf er variatie ingooien als je het aangeeft en vraagt.
 
Well. Als je iets anders wilt moet je het aankaarten. Neem de leiding. Dat heb ik ook gedaan. Ik laat haar weleens rondom likken of laat haar mij weleens aankijken tijdens het pijpen. Dan weer even keelneuken. Je kan zelf er variatie ingooien als je het aangeeft en vraagt.

Gisteren toch nog een keertje langs geweest en jouw advies gevolgd, dus de leiding genomen. Je had gelijk, dit was een uitstekende sessie met veel variatie in zowel houdingen (ik zittend op de bank, staand voor haar en natuurlijk over de rand van de bank) als techniek (likken, pik op de tong slaan, aankijken, sloppy pijpen, keelneuken). Als ik een aantal dagen niet klaargekomen ben en op springen sta, gebruik ik wat lidocaine zalf om het plezier te rekken. In deze sessie betaald voor 15 minuten, maar dik 20 minuten bezig geweest met Katy. En dat voor maar 6 tientjes haha 😂
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7641165-alyssa
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben hier ook geweest voor een diepe zuigbeurt.
Uit de vorige recensies maak ik op dat je extra moet betalen voor keelneuken.
Maar er wordt geadverteerd met deepthroat en ja dat is dus keelneuken.
Dus ik bestelde pzc DT.
Maar kreeg het niet.
Ze nam hem tot aan haar keel en zeker niet erin.
Ook niet als ik haar hoofd beetpak met twee handen en duw.
Ik zei dat ik hem helemaal in haar keel wilde, ze deed haar best maar hij ging niet ver genoeg.
Ze doet dan haar mond en lippen naar voren zodat mijn pik bijna helemaal in haar mond zit, maar niet in haar keel.
Jammer want dat was wel de afspraak.
Maar goed, voor een sloppy facefuck was het best te doen.
Zoals eerder geschreven, ze begint en houdt 1 tempo aan.
Zelf een beetje gas bijgeven en hoofd beetpakken.
Ze slikt, geen druppel gezien.
Niet slecht voor een keertje maar waarschijnlijk geen herhaling voor mij.

(vanwege de facefuck laat ik de optie DT staan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan