Recensie Eva/Femke . Rotterdam 4,19 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmy80

Meubelstuk
Forumpionier
5.692
30/06/21
5.506
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4554705-femke https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/heerlijke-facefuck_8524080
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was op zoek naar deepthroat bij een dame die niet steeds van locatie wisselt of tijdelijk in het land is dus zo kwam ik bij Amy terecht, had haar advertentie al vaker gezien maar nooit wat mee gedaan. Afspraak maken ging makkelijk, reageert snel via whatsapp. Ze ontvangt in haar eigen huis in Rotterdam zuid vlakbij de willemsbrug. In de huiskamer samen op de bank geld betaald, 10 extra voor pijpen zonder condoom incl. klaarkomen in haar mond. In de huiskamer broek uit en dan begint ze met pijpen, deepthroat doet ze goed en nat met haar tong tegen je ballen. Wat ik ook belangrijk vind bij deepthroat is dat je haar hoofd hard op je pik gedrukt mag houden waardoor ze nog meer gaat kwijlen. Na 25 min. klaargekomen in haar mond, ben tevreden weg gegaan en zal er zeker nog vaker langsgaan.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3867251-amy
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben niet zo van de verhaaltjes schrijven maar wilde toch even mijn ervaring met jullie delen ;)

Via app contact snel afspraak kunnen regelen. Vrije parkeerplaats dicht voor de deur met discrete ingang. Comfortabele leren bank waar ze snel aan 't werk gaat. En hoe! Blijft aan 1 stuk doorgaan zonder haar handen te gebruiken en zo diep als je wilt. Elke seconde wordt benut! Aanrader volgens mij
 
Heb haar bezocht. Werd er niet vrolijk van. Nog nooit in zo een trieste omgeving ontvangen. Geen behang op de muren, geen vloerbedekking, niets. Dame is fors gebouwd en heeft een slecht gebit. Dat duidt meestal op andere issues, vul zelf nasr in. Ik raad haar niet aan, voelde me achteraf niet prettig bij de hele situatie.
 
Ik raad mensen aan om bij twijfel al niet te gaan. Ze heeft kinderachtig gehandeld naar mij toe. Over de app had ik 3 gevraagd om het maken van een date. Ervoor reageerde zij er niet op. bij 3e keer een reactie van haar.

Ik nam de gok om vandaag bij haar te gaan. Ze gaf een adres op die niet volledig bleek te zijn, als straatnaam, Gevolg ervan was dat ik niet op tijd aan kon bellen. Ze stuurde erna gelijk een bericht "Ja laat maar, ik heb geen tijd om het uit te leggen, je bent te laat, en heb nog genoeg andere afspraken staan"

Ze bedankte mij nog voor het verspillen van haar tijd en geld.. nou bij deze "graag gedaan Amy"

Ik denk dat ze liever alleen Nederlandse mannen ontvangt, haar goed recht.

Voor iemand die zegt dat ze zo druk is, zou je wel verwachten dat ze toe zou laten om recensies om kinky te laten schrijven. Dat laat ze niet toe, om dit soort verhalen niet te laten lezen door anderen.

Op haar foto zie je stuurt als je er naar vraagt over whatsapp, lijkt ze toch wel ouder. Misschien door het wat doffe haar van haar, ze is geen lelijke meid maar ze kan kinderachtig zijn zoals vandaag. Misschien heeft ze de rode zee, of had ze gewoon iets tegen mij.. dat kan.
 
Gezien het feit dat ze mijn profielfoto al gezien had, en ik kreeg pas na 3x vragen een reactie voor een date.. plus de rest van eerder verhaal denk ik dat alles bij elkaar misschien wel een rol speelt. Of ze vindt mannen zoals ik niet aantrekkelijk.. dat kan..

Aan de andere kant las ik hier vandaag dat ze een slecht gebit schijnt te hebben, haar woning er niet al te fris uitziet.. dus achteraf misschien wel beter zo
 
Ik zou er niet heengaan om te zoenen, dat biedt zij geloof ik niet eens aan. Je mag het jou afvragen, ik vertel mijn ervaring met mogelijke redenen/ oorzaken.
Ze kon er in ieder geval veel beter mee omgaan dan hoe zij gehandeld heeft.
 
Het klopt idd dat Amy nu verder adverteert als Demi. Ik heb zelfs al een herkenbare foto van haar op telegram voorbij zien komen. Het was een bericht met foto(gezicht) waar mensen voor gewaarschuwd worden met de dienstem zie zij doet. Ook van naamsverandering ging ook zelfs op telegram voorbij als een soort van expose.
 
Ben bij haar geweest. Dame is zeker niet slank maar zou haar niet dik willen noemen. Ze is ook redelijk lang. Persoonlijk vind haar wel aantrekkelijk. Leuk koppie.

Ze maakt wel een suffe ongeintresseerde indruk. Niet dat ze onaardig is maar ze reageert niet echt en een gesprek is amper mogelijk.

Ze pijpt wel lekker en goed. Inderdaad een half uur lang zonder handen. Tot je klaarkomt en haar mond volspuit. Ze slikt het ook door.

Zou zeker nog wel een keer terug willen gaan, nadeel is de prijs. 110 euro voor een half uur is wel veel…
 
Ik heb deze dame ook 2 x bezocht. Wat hier wordt beschreven klopt wel. Dame is best groot, mollig en komt sloom over.
Maar ze pijpt idd best lekker. Gebeurd niet vaak dat een dame m'n pik helemaal in haar mond kan hebben laat staan echt deepthroat, dus echt achter in de keel duwen! 2e bezoek heb ik afspraak met haar gemaakt dat ik haar hoofd mocht vastgehouden terwijl ik haar keel neukte en ook diep in keel mocht klaarkomen. Dit heb ik ook gedaan en ze was echt naar adem aan het happen met traantjes in d'r ogen..Ik heb haar op de knietjes gezet en een spiegel aan de zijkant zodat ik goed kon zien toen ik m'n pik in haar keel duwde..
Ik ga haar zeker ook nog een keer bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Kan me alleen maar aansluiten bij de meeste reacties hier.
Dame kan heerlijk deepthroat, niet dik maar ook zeker niet dun. Niet de knapste en slecht gebit.
Maar ergste is dat ze gewoon opeens geen interesse meer heeft om af te spreken en je voor de rest ook geen reden geeft of iets.
Dacht dat het aan mij lag maar na de meerdere reacties te lezen hier betwijfel ik het toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan