Recensie Eva/Femke . Rotterdam 4,19 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3867251-amy
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kan bovenstaande reacties beamen, pijpt je goed diep maar eentonig.
Lekker veel spuug en in haar keel klaar gekomen. Foto's op SJ/Kinky zijn ongeveer 80% realiteit.
Locatie is goed te bereiken, veel parkeerplaats maar een achterstandsbuurtje (maar goed, je woont er niet en bent er maar voor eventjes).
Helaas was slaapkamer/badkamer niet mogelijk omdat het niet haar eigen appartementje was.

Tenzij ik in de buurt ben ga ik er niet extra kilometers voor maken, prijs-dienstverlening weet ik niet: 110 voor half uurtje pijpen is wel veel maar ze kan het dan ook diep/lang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toen ze nog in Zuid ontving konden ze vanaf de kantoren aan de overkant zo naar binnen kijken, dat heb ik ook weleens tegen haar gezegt maar dat interesseerde haar niet
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3867251-amy
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst bewerkt door een moderator:
I am bigger than average.
After the date, I noticed that I had damaged my dick on her teeth while fucking her mouth.
Small wound so I could not fuck for a week.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook niet op de gordijnen gelet.
Wel op de kat.
Die lag lekker op de bank te chillen toen ik binnenkwam.
Ik deed meteen mijn broek uit, grote pik kwam tevoorschijn.
Kat wist precies wat er ging gebeuren, kreeg grote bange ogen en verdween meteen toen ik mijn pik in de mond van het baasje schoof.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zeg telkens ik kom er niet meer en een week later zit ik er weer... het is gewoon een goede cumdump. Veel beter ga je ze niet vinden alleen op het oog kan het beter maar dan ga je ook behoorlijk wat meer centen betalen.
Dit heb ik ook met haar, ben er nu iets van 5 of 6 keer geweest of zoiets. Iedere keer denk ik "dit was de laatste keer" als ik dat gare flatje uitloop.
 
Alsjeblieft @Garga haar meest recente advertenties met 06-nummer.
Als je haar een WhatsApp stuurt kan zij je vraag beantwoorden wij zijn geen planners van haar.


Edit mod: Weer een hele lading berichten verwijderd hier net. Berichten als "ik wil graag langs", "is ze er vandaag?", berichten over totaal andere dames die ook zuigen. Graag minder van dat, en meer recensies hier n.a.v. bezoekje aan dame!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit topic was net ineens weg, waarschijnlijk omdat iemand onder verschillende namen informatie bij mij en waarschijnlijk ook bij anderen probeert te krijgen via pb terwijl ze al een tijdje niet meer adverteerd?
 
Ik kreeg ook een pb voor het telefoonnummer.
Van een nieuw account dat ik niet ken, dus geen nummer gegeven (ik heb het niet eens meer).
Pb is nu verdwenen en het nieuwe account ook.
 
Ze doet wel cardates met haar vaste klanten gewoon, zo heeft ze er verschillende gewoon.. ik deed ook regelmatig cardaten maar ik ben haar nr kwijt en kan hierdoor niet meer afspreken bespaar ik wel 60 euro elke keer maar ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klopt wat hierboven staat dat ze nog wel cardates/outcalls doet. Zo heb ik daar een paar weken geleden gebruik van gemaakt. Ze pijpt je nog altijd lekker diep en je kunt goed te keer gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan