Recensie Eva TS, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

labamba

Wandelaar
Forumpionier
27
07/07/21
25
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Goed formaat
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/arnhem/9468699-eva-ts#videos
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt via de app en dat ging super makkelijk. Dame spreekt heel goed Engels voor een uur afgesproken voor 200E. Ik ben geen fan v plas seks en heb geen trio met haar gehad maar alle andere services die ze heeft aangevinkt doet ze. Dan bij aankomst aangenaam verrast want het is de chick in de foto's en in de video. Rook heerlijk en had een super geil setje aan. Deed mijn kleertjes uit en we zaten allebei op het bed elkaar te kussen/tongzoenen. Daarna heb ik haar lekkere pik gezogen en haar lekker gerimd. Na een tijdje vroeg ze of ze me mocht neuken en dat leek mij een prima idee. Dame heeft me eerst in doggie genomen en daarna in Missio. Daar genoot ze zo van dat ze een beetje te vroeg klaarkwam want ik wou nog wel ff langer geneukt worden, helaas hield dit wel op toen ze was gekomen. Daarna heeft ze me vol overgaven gepijpt (zc) maar ik werd zo opgewonden v haar zoen technieken dat ze me begon te kussen en tongzoenen en ik mezelf tot een hoogte punt heb getrokken. Dame is super lief en probeert je te pleasen er kwam gewoon een goede vibe van haar af geen diva gedrag. Nadat ik gekomen was kon ik me douchen en rustig aan omkleden. Conclusie aangenaam verrast voor de hele date.
 
Oh beter! Eerst vroeg ze 60€ voor een half uur maar dat moest je dan vooraf via een app betalen…. Ik twijfelde want volgend dr Instagram was ze daadwerkelijk in de stad wat ook op haar Kinky stond maar vooraf betalen doe ik echt nooit
 
Oh beter! Eerst vroeg ze 60€ voor een half uur maar dat moest je dan vooraf via een app betalen…. Ik twijfelde want volgend dr Instagram was ze daadwerkelijk in de stad wat ook op haar Kinky stond maar vooraf betalen doe ik echt nooit
60€ voor halfuurtje? Op haar profiel geeft ze 150€ aan. Volgens mij wilde ze jou scammen.
 
Afspraak gemaakt via de app en dat ging super makkelijk. Dame spreekt heel goed Engels voor een uur afgesproken voor 200E. Ik ben geen fan v plas seks en heb geen trio met haar gehad maar alle andere services die ze heeft aangevinkt doet ze. Dan bij aankomst aangenaam verrast want het is de chick in de foto's en in de video. Rook heerlijk en had een super geil setje aan. Deed mijn kleertjes uit en we zaten allebei op het bed elkaar te kussen/tongzoenen. Daarna heb ik haar lekkere pik gezogen en haar lekker gerimd. Na een tijdje vroeg ze of ze me mocht neuken en dat leek mij een prima idee. Dame heeft me eerst in doggie genomen en daarna in Missio. Daar genoot ze zo van dat ze een beetje te vroeg klaarkwam want ik wou nog wel ff langer geneukt worden, helaas hield dit wel op toen ze was gekomen. Daarna heeft ze me vol overgaven gepijpt (zc) maar ik werd zo opgewonden v haar zoen technieken dat ze me begon te kussen en tongzoenen en ik mezelf tot een hoogte punt heb getrokken. Dame is super lief en probeert je te pleasen er kwam gewoon een goede vibe van haar af geen diva gedrag. Nadat ik gekomen was kon ik me douchen en rustig aan omkleden. Conclusie aangenaam verrast voor de hele date.
Heel benieuwd naar !! Hoop dat ze snel in de buurt van Rotterdam is. Arnhem is iets te ver voor mij!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/9468699-eva-ts
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bijzonder aardige en knappe trans. Net zo knap als op foto's. Kwam uit m'n werk dus mocht nog even douchen. Begon me te zoenen en hebben elkaar gepijpt zc. Deed ze prima maar had poppers meegenomen en daarmee ging ze helemaal los en nam ze hem helemaal. Daarna heeft ze me in missio genomen. Eenmaal op sterkte een prima pik. Ze kon helaas niet klaarkomen maar heeft me heerlijk afgetrokken terwijl ik haar pik likte. Had voor een uur betaald maar na een halfuur vond ik het zelf wel prima. Nog een keer gedouched en weer vertrokken. Ze kwam relaxed over en prijs was all inclusive.
 
Had voor een uur betaald maar na een halfuur vond ik het zelf wel prima. Nog een keer gedouched en weer vertrokken. Ze kwam relaxed over en prijs was all inclusive.

Dus 200 euro betaald voor half uur gepijpt en geneukt?
Pittig
 
Had voor een uur betaald maar na een halfuur vond ik het zelf wel prima. Nog een keer gedouched en weer vertrokken. Ze kwam relaxed over en prijs was all inclusive.

Dus 200 euro betaald voor half uur gepijpt en geneukt?
Pittig
Ja. Maar, voor de duidelijkheid, dat lag niet aan haar maar aan mij. Ik probeer er al een tijdje achter te komen of mijn shemale fantasie alleen geil is als fantasie of dat het in de praktijk ook geil is. Paar keer een slechte ervaring gehad dus nooit echt achter gekomen. Nu was de ervaring goed maar ben ik tot de conclusie gekomen dat het echt mijn ding niet is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan