Recensie Eva, Voorburg 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bevrijdend

Vaste klant
156
13/06/22
145
23
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/3939903-eva
Totale kosten (in euro)
130,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben langsgeweest bij Eva in Voorburg.
Een afspraak via whatsapp was snel gemaakt, en binnen 45 minuten stond ik voor het appartement. Via whatsapp kreeg ik instructies hoe ik bij haar voordeur kon komen.
Na de instructies gevolgd te hebben stond de deur op een kier met Eva achter de deur.

Eva had hoge hakken aan waardoor zij langer oogde. Verder ziet Eva eruit zoals op de foto's, slank, bruine ogen, en lang donker haar.
Ik kon vooraf en achteraf douchen.

Op het bed krioelde Eva heerlijk over mijn lichaam, zij zoende en speelde met haar tong met mijn tepels. Pijpen deed zij zonder condoom.
Zij genoot hoorbaar toen ik met haar tepels, borsten speelde, en haar befte.

Geur van sigaretten was wel aanwezig. Ik rook zelf niet.
Eva zou 5 sterren krijgen als zij ook zou tongzoenen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/3939903-eva#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond bij Eva langs geweest. En dat bleek een schot in de roos. Een dame zoals je er nog maar weinig tegenkomt.
Contact via whatsapp ging al snel en relaxed. Ondanks dat ik tegenwoordig meer zekerheid wil dan voorheen toen ik nog wel eens ergens te snel op af vloog. En dus soms dingen nog maar eens vraag om zeker te zijn dat het goed is overgekomen.

Ik arriveerde iets te vroeg, maar kon meteen komen.
Dan is er altijd dat moment dat je binnenloopt en de dame achter je vanachter die deur tevoorschijn komt. Altijd even spannend.
Over de app had ik haar wel tweemaal gevraagd of ze echt de dame van de foto's was en had uitgelegd dat ik dat vroeg omdat ik wel eens met een sexy dame op foto's had afgesproken om vervolgens een uur later te zien hoe kennelijk haar grootmoeder de deur open deed.
Maar ik zag echt een prachtige dame, die me lachend vroeg: en, zie ik eruit als een grootmoeder?
In de kamer ging alles relaxed en als vanzelf. We zoenden voluit. Eva zoent met heel veel gevoel, niet dat gezoen alsof je je tong in een blender steekt, zoals sommige dames doen. Ik las dat ze bij de vorige recensie niet zoende, maar bij mij was tongzoenen voluit. Ik denk dat het bij haar ook van de persoon afhangt.
We belandden op het bed waar ze heerlijk op me kwam liggen. Ik heb haar vervolgens gelikt, maar op een bepaald moment zei ze dat ze me in zich wilde voelen. Met condoom, uiteraard. Later heeft ze me zonder condoom gepijpt, wat heel erg goed aanvoelde.
Nu ja, lang verhaal kort, zij kwam een keer klaar en ik wat later ook.
Daarna nog wat liggen knuffelen, zoenen en praten. Het is een erg lieve en ook slimme dame. Gewoon een dame die ik waar dan ook gelijk zou opmerken. Niet onder de tattoo's, maar met stijl en persoonlijkheid.
Ze doet dit werk pas kort en overweegt zelfs al meteen te stoppen, omdat ze bijna geen klanten en dus niet veel inkomsten heeft. Ongelooflijk omdat deze dame echt ver bovengemiddeld is. Lang donker haar, prachtige ogen en een (vind ik) perfect lichaam. Lang, natuurlijk handjevol borsten, mooie tepels die reageren als je er aan likt en een heerlijk fris poesje. Prima kont ook nog. En slank.
Ze is erg schoon, net als de ontvangstruimte. Er is prima gelegenheid tot opfrissen met schone handdoeken. Dame zelf is zeer fris. Absoluut geen rooklucht gemerkt.
En dan ook is ze ook nog eens lief, slim en heeft ze iets te melden. Kom er maar eens om tegenwoordig.

Ze gaat over drie dagen alweer weg, maar ik hoop echt dat ze die laatste dagen nog dusdanig goede zaken doet dat ze toch nog eens besluit terug te komen. Ik hoop het echt.
Ben met een zeer goed humeur huiswaarts gereden. En overweeg nu al serieus of ik niet toch nog snel een keertje langs moet gaan voor ze vertrekt en misschien nooit meer terugkomt.
 
Laatst bewerkt:
Ze zou zelf ook wat kunnen doen om klanten te lokken.
Eventueel wat met haar tarief zakken. Laag hangende appeltjes worden eerder geplukt dan de hoog hangende.
Zo kan ze een klantenkring opbouwen en na verloop van tijd wat met haar tarief gaan experimenteren.
Dan ziet ze vanzelf wie wel/niet terug komen.
En als ze daadwerkelijk goed is dan zal de mond op mond reclame hier ook wel zijn werk doen.
 
Haar prijs is al iets lager dan de 200 die tegenwoordig schering en inslag is. En dan is ze dus een stuk mooier dan het merendeel van de dames die 200 vragen met minimaal dezelfde service. Dus je zou ook kunnen stellen dat wij onszelf te kort doen door dames voor 200 met mindere kwaliteit te bezoeken ipv van deze dame voor 180.
Maar mooi dat je een bussinessplan hebt uitgedacht. ;)
Ik denk alleen niet dat zij er zo in staat, en wat mij betreft terecht. Zij is dit tarief meer dan waard,
Ik vermoed echter dat we haar niet terug gaan zien En dat vind ik iig jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan