Recensie Eva, Waardamme (vh Oudenaarde) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Poldemol

Wandelaar
46
19/08/24
16
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zuiderse-schoonheid-eva-terug.html
Totale kosten (in euro)
150€
Had er meer van verwacht. Foto's komen totaal niet overeen met werkelijk. Ze is zeker ouder. Had zelfs indruk dat het precies iemand anders was. Afspreken ging eerst vlot. Ze stuurde in vorige berichten een adres door tot toen ze de dag zelf een adres doorstuurde en een code. Ik stond dus eerst aan het verkeerde adres een gesloten club. Dan toch maar het eerste adres geprobeerd en daar geraakte ik binnen met de code. Vriendelijke ontvangst. Precies wat chaotisch, alsof ze gedronken had. Eerst korte massage tot er op de deur geklopt werd. Ze was gelijk wat in paniek, dacht dat controle was van politie. Vlug wat afgesproken, wat ik moest zeggen. Bleek een collega te zijn met wie ze de kamer deelde die ook afspraak had. Toen moest het vlug gaan, vlug in doggy afgewerkt in missionaris. Boel opgeruimd en ik mocht vertrekken. Geen half uur geweest voor 150€. Ziet mij niet meer terug

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-beauty-in-waardamme.html
Totale kosten (in euro)
150
mijn eerste recensie, jammer genoeg is mijn eerste ervaring niet zo top.` gevraagd voor 1u massage met 30 op bed.

"eva" ontvangt in waardamme, landelijk huis. bij aankomst moet ik bellen naar haar om de poort te openen.
Kreeg een echt Vlaamse aan telefoon dus dacht yes dit begint goed.

De deur ging open en daar stond een dame van rond de 45, maar totaal niet eva van op de foto's.
eens in de kamer kort wasje met baby doekje en begon ze me gelijk te pijpen. dit begint goed dacht ik.

na 2 min een zeer zachte massage gehad, 10 sec wat pijp werk hoes erover. kwam ze op me zitten en vroeg of ik geen trio wilde met haar vriendin. ben hier niet op ingegaan. vroeg 100 meer. na het snel klaarkomen babydoekje en hop buiten na 45 min

Eva is zeker niet de vrouw van op de foto's, denk dat het meschien die andere dame was, pijpwerk was goed maar de rest moest zeer snel gebeuren. praat enkele woorden nederlands en zat continu te praten in haar eigen taal ( wat ik niet verstond ).

jammer dat mijn eerste ervaring zo liep.

Terug
Bovenaan Onderaan