Recensie Evelin, Hasselt/Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frd

Newbie
19
27/08/22
10
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-guarantee-that-the-pictures-are-real-11.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met misschien 5 teleurstellende bezoeken bij privé ontvangende meisjes bleef ik doorgaan en deze stond al een tijd op mijn lijstje.

Teleurstellend* fake foto's of extreem afwijkend van de foto's waar ik telkens terugkeerede.

Goed, deze meisje stond paar maanden terug in Genk, en tijdens mijn bezoek in Leopoldsburg (en nu terug in Genk blijkbaar).

Nu met een nieuwe hoop toch gewhatsappt (dat doe ze goed (snel en duidelijk)) en ernaartoe gegaan.

Afspraak = €80 voor 30min
(Hello baby
15min 60 euro
30min 80 euro
1h 120 euro
20 euro extra for bj without
Sex with condoom
Blowjob
Massage
Diferent position
Liking pussy)


Ze ontving me in een kamerverhuur hotel.

Eénmaal in de kamer, begon ze haar snel om te kleden en vroeg ook aan mij: mooi, fijn lichaam maar wel serieus hangende borsten.

Ze klokte snel op haar GSM en begon me snel te pijpen met condoom.
Op masseren, een babbeltje, beetje GFE scoorde ze 0 op 10.

Goed na een klein 2 minuten pijpen begon ze al vragen welke stand ik wou.

Ik doe meestal eerst missionaris en sluit af met op z'n hondjes, wat ik ook bij haar toepaste.

Soms duurt het heel lang bij mij en soms helaas, wat ook hier pak geen 3-4 minuten duurde.

En daarna begon ze al snel haar om te kleden.

Binnen buiten duurde in totaal rond de 15 minuten.

Bij deze, eventjes over mijzelf: 40j, 1.80, 80kg, ik douchte me en was ook intiem pas geschoren, tanden gepoetst en op algemene uiterlijk scoor ik minimaal 6 op 10. Dit zeg ik omdat sommige dames als excuses hygiëne of wat anders gebruiken voor hun slechte/afstandelijke service.

Pluspunten: mooi, fijn lichaam. Pijpen en sex op zich; niet slecht.

Minpunten: alles buiten deze punten en hangende borsten. Verwacht geen warme onthaal, GFE experience,..

Tips: reserveer haar voor een vluggertje.

Kans: had ik haar geresveerd voor een uur aan €150? Was de service dan beter geweest (spelen/masseren, gfe, pzc, zoenen/likken) weet ik niet.

Tips voor mijn eigen, vanaf nu toch beter raamprostitutie of in geval privé bij eerste bezoek reserveren voor een vluggertje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan