Recensie Eveline, Kiya, Gentbrugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1948

Vaste klant
153
07/08/21
60
15
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kiya.be/person/eveline/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Was lang geleden maar nog eens bij Kiya binnengestapt, gekozen voor Eveline ze zag er aantrekkelijk uit in haar outfit en lekker body....tot we op de kamer kwamen. Verstond geen bal wat die allemaal broebelde, van de hak op den tak, alles deed zeer, wou dit niet en dat niet.... rampgeval. geen herhalingsgevaar, vond het vreemd dat hier niks terug te vinden is over haar, ze vertelde dat ze daar al paar jaar zit.
 
Was lang geleden maar nog eens bij Kiya binnengestapt, gekozen voor Eveline ze zag er aantrekkelijk uit in haar outfit en lekker body....tot we op de kamer kwamen. Verstond geen bal wat die allemaal broebelde, van de hak op den tak, alles deed zeer, wou dit niet en dat niet.... rampgeval. geen herhalingsgevaar, vond het vreemd dat hier niks terug te vinden is over haar, ze vertelde dat ze daar al paar jaar zit.
Vorige maand bezocht, mooie dame Italiaanse furie en idd wat chaotisch wel mooi lichaam ,goed verzorgd.
Spijtig geen tongzoenen mogelijk.
En moest allemaal nogal vlug gaan
Spreekt ook geen nederlands
Standaard service, normale prijs.
Maar mijn verwachtingen lagen net iets hoger
 
Was lang geleden maar nog eens bij Kiya binnengestapt, gekozen voor Eveline ze zag er aantrekkelijk uit in haar outfit en lekker body....tot we op de kamer kwamen. Verstond geen bal wat die allemaal broebelde, van de hak op den tak, alles deed zeer, wou dit niet en dat niet.... rampgeval. geen herhalingsgevaar, vond het vreemd dat hier niks terug te vinden is over haar, ze vertelde dat ze daar al paar jaar zit.
Ik ben ooit eens bij deze dame geweest, dat was nog wel voor Corona als ik me goed herinner. Zelfde ervaring. Absoluut geen herhalingsgevaar dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan