Recensie Eveline, Kortrijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
09/02/23
6
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Penismassage
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/eveline-108/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een bezoek bij haar was een schot in roos!
Geil als boter werd ik ontvangen in een net appartement te Harelbeke .
Betaald voor 45 min en kreeg 15 min bonus.
ze speelt haar kaal poesje klaar met dildo terwijl ik me uitkleed .....
Ik vroeg haar om haar aars te bewerken met een andere dildo ,geen probleem zei ze!
Ze was zo nat en geil dat ik haar klaarvingerend een kletsnat squirting orgasme deed beleven.
Ze pijpte mijn flinke kerel tot ik in haar mondje mocht klaarkomen.....en ze slikte mijn room lekker in.....
Daarna begonnen we aan het intieme gebeuren...anaal mocht ik haar in missionaris standje berijden.
Zalig kreunde ze van genot....
Ik kwam dan ook klaar in het rubbertje van geilheid!
Ze zal me zeker terugzien!
Geen supermodel maar wel een heet konijn !
 
toch is het waar wat hij zegt. Zelf al 4 keer geweest en was telkens top! Deepthroat doet ze goed en pijpt heel graag en van anaal word ze wild. Tongzoenen doet ze ook met overgave en ze rookt niet dus geen stinkbek. Soms waren we al aan het neuken voor we in de kamer waren. Als het klikt kijkt ze totaal niet op de klok, eens betaald voor een uur en was 2u later buiten. Het is een zeer sociale vrouw maar weet van aanpakken! Toch 1 van de beste vind ik persoonlijk kwa service en altijd alles fris gewassen.
 
Een aantal maanden geleden ook op bezoek geweest bij Eveline en geboekt voor een uurtje.
Ontvangst in zwarte lingerie, begon onmiddellijk met tongzoenen. Elkaar uitgekleed en verder blijven strelen en zoenen, begon mij onmiddellijk te pijpen, heerlijk. Op bed heeft ze mijn kontje verwend terwijl ik mocht klaarkomen op haar heerlijk grote borsten. Had nog een kwartiertje over en daarom wilde ze mij 30 euro teruggeven. Heb het maar gelaten, ze mag mij dan eens extra verwennen de volgende keer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan