Recensie Soda Korat Thai Rotterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/rotterdam/560706-korat-thai-massage#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een telefoontje te hebben gepleegd om te checken of Soda er zou zijn vandaag, kon ik binnen een uur terecht voor een afspraak met haar.
Zij deed de deur open en lachte meteen heel lief en gaf mij snel een knuffel.
De kamer was lekker warm en nadat de gebruikelijke douche en betaling plaats had gevonden, kon ik lekker gaan liggen voor een massage en extra's.
Eerst instantie kwam ik alleen voor een massage maar mijn 3e been stond instant omhoog toen ik haar naakt zag. Wat een prachtig lichaam en hoe wel ze nep borsten heeft, misstaat het haar zeker niet. Heerlijke grote borsten die niet eens nep aanvoelen!

De massage was heerlijk. Lekker soft, daar hou ik van. Ze nam lekker de tijd en teasde mij zo nu en dan.
Nadat ik al volle oorlogssterkte was ( en zij daar zeer onder de indruk van was en ook een beetje van schrok), mocht ik mij omdraaien. Ze vroeg of ik meer wilde dan alleen massage. En daar heb ik volmondig ja op gezegd.
Meteen begon het ultimate teasen en begon ze mn 3e been russisch te nemen en tegelijkertijd b2b toe te passen. Heer-lijk gevoel!
Toen pakte ze een condoom en begon ze met pijpen terwijl zij mij vol aan bleef kijken. Super geil en ook heel lekker!
Na een min of 5, ging zij op mij zitten en wauw !! Wat was ze lekker strak!
Tijdens het op mij zitten en doggy nemen, kwam zij 2x klaar en kreunde ze zo hard dat de buren het wel gehoord moeten hebben. Wat een geilheid!
Nadat ik ook uiteindelijk 2x ben gekomen, hebben we nog even na gepuft en zijn samen gaan douchen. Ook zo fijn!
Echt een vrouw die weet wat ze kan en geniet met volle teugen mee!!
Na een lange knuffel ben ik huiswaarts gegaan en vroeg ze op het laatst wanneer ik weer zou komen want zij vond het minstens zo heerlijk als ik.
Oprecht 1 vd beste massage uren in mn leven en Soda heeft er een nieuwe vaste klant bij. Topper !!

(Link naar haar directe pagina kreeg ik niet gekopieerd dus dan maar van Korat)
 
Beste @HendrickLamar , bedankt voor je recensie, maar lukt het misschien nog om het voorvoegsel recensie toe te voegen?
Verder hierbij de goede link
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recentie Soda, Korat Thai, Rotterdam

Soda is een vriendelijke dame met een mooi lichaam en als ze lacht is haar gezicht zeker niet streng meer. Na het douchen op de buik op bed en werd er een goede massage gegeven. Er werd niet geteast en er werd geen body-to-body gedaan. Na een kwartiertje mocht ik me omdraaien. Ik was nog helemaal niet in de mood. Weer geen body-to-body, er werd direct olie op de jongeheer gedaan en er werd gewreven en getrokken. Door wat te kreunen probeerde ze me wat meer op te winden. Ze zat helemaal aan het voeteneind en ik kon haar niet aanraken. Ik heb nog nooit zo'n weinig erotische massage meegemaakt.
Geen herhaling voor mij.
 
Ik ben van plan om Soda of Daa te bezoeken. Ik wil 140 euro uitgeven enig idee wat ik ervoor kan krijgen ? Het liefst ben ik zo lang mogelijk binnen, want kan wel een goede massage gebruiken, maar voor een leuke vrijpartij moet je ook de tijd voor nemen. Soda ken ik van een wat kortere date en Daa nog niet. Enig idee wat het waardevolst is om te doen.
 
Misschien een idee om een 4 hands massage te boeken met Daa en Sara.. heb je ze alle drie meegemaakt en kan je daarna een afspraak maken voor een all-in sessie.. nu ik er zo over nadenk, misschien is dat wel een spannende approach.. je gaat sowieso genieten.
tismaareenidee
 
Vind het in general altijd een beetje jammer dat 4-handen massages of trio's nagenoeg altijd 'gewoon' de uurprijs x2 is als niet meer...anders zou het een perfecte manier zijn om idd 2 dames tegelijk te proberen.

Denk dat de prijs zo 1 van de voornaamste redenen is dat die niet al te veel/vaak worden afgenomen. Het lijkt mij best wel leuk te ervaren, maar met huidige prijzen ga ik uiteindelijk liever 2x met 1 dame. Ik begrijp wel dat als er een andere klant komt, die dame 2 wilt dat ze dan potentieel een paar euries mislopen...maar dan moet die klant wel komen...laat staan genoeg plekken met minder kamers dan dames...maar okey genoeg gezeken, want genieten lijkt het me wel!

@Steviewonder hierboven heb je vast gelezen 1 uur + seks voor 150,- dat komt al aardig id buurt van jou 140,- toch, maar dan heb je zowel geen echt lange massage als niet echt seks met lekker de tijd ervoor (komt toch meestal neer op 15-25m gok ik)...dus dan heb je allebij net niet ;)
 
@TheLicker Dat is inderdaad een optie, maar ik ga dan liever 2x want het is niet een gunstig tarief dan. Wellicht in de toekomst wel een idee, maar heb nu het liefst 1 op 1 contact.

@Dagan Goed punt, hoop toch wel op een mooie deal eruit te kunnen halen. Ben al een keer eerder gepijpt voor een tientje extra hahah. Moet denk ik op de dg zelf beslissen of ik meer behoefte heb aan een massage of toch te opgewonden ben.
 
Ahhh ja op die fiets, ja zo nu en dan tref je eens een Thaise dame die niet de standaard tarieven neergooit, maar iets daadwerkelijk aantrekkelijks / onderscheidend aanbied. Dat zijn eigenlijk de enige waar ik potentieel intressse in heb, want bij het horen van 70-80e duurt het 0,1seconde tot mijn laat maar; daarvoor neem ik liever id toekomst weer een uur massage. Ooit kende ik er eentje waar ik voor 20,- pzc kreeg; dat deed ik dan ook nagenoeg elke keer...helaas gestopt...anders hoefde ik niet steeds nieuwe te overwegen ;)
 
@Dagan Ik heb hetzelfde hoor. Die keer liet ik mijn wisselgeld op het kastje liggen en ze gaf zelf aan dat ze best wilde pijpen voor het wisselgeld. Dat was wel mooi meegenomen. Bij Soda had ik 1 uur geboekt dacht ik waarvan 40 min vgm massage wat heel prettig was en daarna intiem, maar was al zo erg opgegeild dat het heel kort duurde dat ik kwam. Jammer wat had daar ook optimaal van willen genieten. Vandaar dat ik het liefst daar ook de tijd voorneem. Misschien maar toch meer geld uitgeven 😅
 
Soda is halverwege de 40 en heeft 1 van de mooiste siliconen borsten waar ik ooit mee heb mogen spelen. Prachtig formaat en zachte borsten cup D. Ze heeft een normaal/ slank lichaam en als de klik er is dan is ze voor veel in. Wil je een goede massage dan niet naar haar gaan. Maar voor een partij hete sex zeker wel. Ze praat zachtjes en komt een beetje verlegen. Maar toen ik haar vroeg of het ook staand voor de spiegel op zijn hondjes kon toen brak het ijs. Zij met haar strakke jurk aan op naaldhakken met die grote meloenen erin voor de spiegel. In 1 woord genieten. Er was heel veel mogelijk maar ga dat niet allemaal beschrijven omdat ik niet zeker weet of ze dat met elke klant doet.
 
Laatst bewerkt:
Soda is halverwege de 40 en heeft 1 van de mooiste siliconen borsten waar ik ooit mee heb mogen spelen. Prachtig formaat en zachte borsten cup D. Ze heeft een normaal/ slank lichaam en als de klik er is dan is ze voor veel in. Wil je een goede massage dan niet naar haar gaan. Maar voor een partij hete sex zeker wel. Ze praat zachtjes en komt een beetje verlegen. Maar toen ik haar vroeg of het ook staand voor de spiegel op zijn hondjes kon toen brak het ijs. Zij met haar strakke jurk aan op naaldhakken met die grote meloenen erin voor de spiegel. In 1 woord genieten. Er was heel veel mogelijk maar ga dat niet allemaal beschrijven omdat ik niet zeker weet of ze dat met elke klant doet.
Ben jij recent geweest want ik begreep dat ze op vakantie was? En was betaalde jij voor de extraatjes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan