Recensie Daa korat thai 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geurkaarsje

Newbie
2
12/04/22
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/erotische-massage/rotterdam/560706-daa-korat-thai-massage
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo mensen hierbij mijn eerste recensie. Vorige week dinsdag bij korat aangebeld. Er was 1 dame beschikbaar, dit was Daa. Een mooie vriendelijke dame. Ze vroeg of ik met haar mee wilde. Zeker wel. Op de kamer uiteraard eerst betaald en daarna bijde onder de douche. Op de buik op bed volgde er eerst een stevige massage die al snel over ging in een meer erotische massage. Tijdens de massage pakte ze steeds mijn ballen en pik al lekker mee. Dus toen ze zij draai maar om stond ik al onder hoge spanning 😜. Ze deed er snel een condoom om en begon heerlijk te pijpen. Hierna ging ze lekker boven op zitten en kon ik aan die heerlijke borsten zitten. Toen nog ff missionarisstandje maar na 10 keer stoten was het helaas voor mij niet meer te houden. Er was nog tijd dus heeft ze mij nog even lekker gemasseerd. Kortom een heerlijk uurtje met een mooie lieve schoonheid. Herhalingsgevaar voor mij zeer groot.
 
Kwam na lange tijd weer eens bij Korat thai, waar ik liever niet overdag kom vanwege de drukke staat en het grote bord waar thai massage op staat.
Werd ontvangen door Daa en uiteindelijk was zij ook degene die mij de massage zou geven. Voor een half uurtje afgerekend en dat bleek na afloop toch te weinig.

Na een snelle douche op bed gaan liggen wat er schoon uitzag. Werd lekker gemasseerd door Daa die goed Nederlands spreekt, wat ik altijd fijn vind.
We waren goed met elkaar in gesprek en ze vroeg wat ik lekker vond. Tussen het praten door werd ik ook goed geteast, waar ik opzichtig van genoot en zij dat wel kon waarderen. Daa kan uitstekend masseren en kwam op hetzelfde niveau als een niet-erotische masseuse.

Nadat ik kon omdraaien ging het teasen verder en ging ze gelukkig niet als een gek aan mijn gereedschap trekken. Het werd rustig opgebouwd en ik mocht haar aanraken.
Helaas was het halfuurtje bijna om en moesten we verplicht naar het hoogtepunt. Ze bouwde het lekker op en de ontlading was uiteindelijk erg lekker.
Na de massage zei ze dat ze nog veel "meer" kan dan alleen masseren. Ik kom snel eens terug voor wat langer om dat allemaal eens te ondervinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan