Recensie Evelyn, Lebbeke 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slaapmuts

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
1.378
01/07/21
647
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/evelyn-lolita-te-lebbeke.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden mijn vierde
Keer bij Evelyn geweest na de ontgoocheld derde date dan was het echt heet daarmee had ze mss weinig zin
De vierde keer viel beter mee
Lekker lang pijpen met geregeld een deeptroath
Daarna stelde ze me voor om haar anaal te nemen zo een spannend kontje na een paar diepe stoten mocht ik stoppen
Ze wou dat haar gewoon neukte
Verschillende strandjes haar poes is ook vrij nauw
 
Ben ook reeds vier keer bij haar geweest en ik moet zeggen ben vier keer tevreden buiten gestapt. Is een van de betere in de buurt. Mij ziet ze zeker nog in de toekomst.
 
Onlangs ook een uurtje bij haar gespendeerd. Wat mij betreft een correcte service.

Kon vlot met haar afspreken, gebruikelijke methode van eerst de straat en het volledige adres als je in de buurt bent. De plaats waar ze ontvangt is een vrij ruim appartement, met propere badkamer. Ze was vrolijk en communicatief. Haar Nederlands is niet feilloos maar behoorlijk genoeg. Ze schepte een uitnodigende sfeer. Voor kussen was er niet echt een initiatief. Dan ben ik ook al zelf niet geneigd om er te nemen.

Pijpen was met condoom. Ik had geen zin om erover te discussiëren dus liet ik haar begaan. Op zich wel een enthousiaste blowjob, met op tijd en stond eens een DT.

Na even haar knappe poesje gelikt te hebben (vingeren niet toegestaan), haar in missio geneukt en algauw mijn kruit verspeelt. Ze ziet er wel heel goed uit.

Ik kreeg nog een uitgebreide massage (aanrader), en ze ondernam nog een heldhaftige poging voor een 2e shot, maar een bj en enkele standjes ten spijt geen succes.

Al bij al was het een heel aangenaam uurtje, al vind ik dat sommige details wel niet passen bij haar prijssetting van 150/h.
 
Onlangs ook een uurtje bij haar gespendeerd. Wat mij betreft een correcte service.

Kon vlot met haar afspreken, gebruikelijke methode van eerst de straat en het volledige adres als je in de buurt bent. De plaats waar ze ontvangt is een vrij ruim appartement, met propere badkamer. Ze was vrolijk en communicatief. Haar Nederlands is niet feilloos maar behoorlijk genoeg. Ze schepte een uitnodigende sfeer. Voor kussen was er niet echt een initiatief. Dan ben ik ook al zelf niet geneigd om er te nemen.

Pijpen was met condoom. Ik had geen zin om erover te discussiëren dus liet ik haar begaan. Op zich wel een enthousiaste blowjob, met op tijd en stond eens een DT.

Na even haar knappe poesje gelikt te hebben (vingeren niet toegestaan), haar in missio geneukt en algauw mijn kruit verspeelt. Ze ziet er wel heel goed uit.

Ik kreeg nog een uitgebreide massage (aanrader), en ze ondernam nog een heldhaftige poging voor een 2e shot, maar een bj en enkele standjes ten spijt geen succes.

Al bij al was het een heel aangenaam uurtje, al vind ik dat sommige details wel niet passen bij haar prijssetting van 150/h.
Wel een heel andere date dan geen pijpen zonder condoom ook geen zoenen en vingeren niet toegestaan mijn goesting is al direct over.
 
Ik wil even terugkomen op Evelyn(Lebbeke). Zoals hierboven al reeds geschreven heb ik ook gemengde ervaringen. Ben reeds verschillende keren bij
haar geweest. De ervaring loopt van middelmatig (vriendelijk maar weinig enthousiasme) naar heel goed (fijn gesprek, goeie sex).
1 keer werd ik gepijpt met condoom, de andere keren zonder. Heb de indruk dat het aan haar gemoedgesteldheid ligt. Ik mis wel een GFE-experience.
Ze kijkt je tijdens de sex niet in de ogen, ze kust niet en vingeren mag niet. Het is allemaal wat afstandelijk, gespeeld. Dit is natuurlijk mijn ervaring. Hebben jullie al "passionele" sex gehad met haar?
Misschien tips wat ik verkeerd zou doen. Ik behandel ze alleszins zeer vriendelijk en correct.
 
Deze komt slechts af en toe online op RL (ik heb ze bij mijn favorieten staan). Ik ken ze al van toen ze nog ontving op een boot in Steendorp. (10 jaar en 10 kilo geleden). Toen kon je nog klaarkomen in de mond en pijpen was steeds ZC. Nu hangt het inderdaad van haar humeur af, en na zoveel jaar op de teller kan dat mss eens minder zijn. Ze doet wel aan pegging, en kan ze redelijk goed, ik vroeg er niet naar maar ze begon er spontaan mee en ik wrong niet tegen.
Meestal een goede service, maar een slechte dag kan eens gebeuren, al blijft de sex dan nog altijd dik ok.
Ik heb wel de indruk dat ze steeds minder werkt.
 
Deze komt slechts af en toe online op RL (ik heb ze bij mijn favorieten staan). Ik ken ze al van toen ze nog ontving op een boot in Steendorp. (10 jaar en 10 kilo geleden). Toen kon je nog klaarkomen in de mond en pijpen was steeds ZC. Nu hangt het inderdaad van haar humeur af, en na zoveel jaar op de teller kan dat mss eens minder zijn. Ze doet wel aan pegging, en kan ze redelijk goed, ik vroeg er niet naar maar ze begon er spontaan mee en ik wrong niet tegen.
Meestal een goede service, maar een slechte dag kan eens gebeuren, al blijft de sex dan nog altijd dik ok.
Ik heb wel de indruk dat ze steeds minder werkt.
ben je zeker dat we over dezelfde Evelyn praten? Volgens haar doet ze dit nog maar 5 jaar.
 
Vandaag ook eens een gokje gewaagd door de recensies hierboven en perfecte date voor mijhet kan zijn dat ze al 10 jaar bezig is kan moeilijk de leeftijd inschatten maar die 10 kilo erbij ?? dat weet ik niet ik schat ze 50 kg met haar borsten en kontje meegerekend dus als daar 10kg af doe zoals hightension zegt dan zou ze maar 40 kg gewogen hebben ? voor mij was ze perfect echt een dame om verliefd op te worden echt perfect lichaam en mooi gezichtje, ik vond ze eigenlijk mooier in het echt dan op de foto's, service vond ik goed ze ontvangt afwisselend de ene week in Boom de andere week in Lebbeke , eerst de straat gekregen daarna het nummer parkeren kan er in de straat ik ben bij haar geweest in Boom haar prijzen zijn normaal te noemen er zijn goedkopere dvp maar voor dit lichaam wil ik haar prijs zeker betalen hoor dus voor mij voor herhaling vatbaar
 
Vandaag ook eens een gokje gewaagd door de recensies hierboven en perfecte date voor mijhet kan zijn dat ze al 10 jaar bezig is kan moeilijk de leeftijd inschatten maar die 10 kilo erbij ?? dat weet ik niet ik schat ze 50 kg met haar borsten en kontje meegerekend dus als daar 10kg af doe zoals hightension zegt dan zou ze maar 40 kg gewogen hebben ? voor mij was ze perfect echt een dame om verliefd op te worden echt perfect lichaam en mooi gezichtje, ik vond ze eigenlijk mooier in het echt dan op de foto's, service vond ik goed ze ontvangt afwisselend de ene week in Boom de andere week in Lebbeke , eerst de straat gekregen daarna het nummer parkeren kan er in de straat ik ben bij haar geweest in Boom haar prijzen zijn normaal te noemen er zijn goedkopere dvp maar voor dit lichaam wil ik haar prijs zeker betalen hoor dus voor mij voor herhaling vatbaar
Ze is in december naar Brazilië geweest voor een liposuctie
Dus er zijn wel degelijk enkele kilootjes af.
Ikzelf ben reeds meerdere malen bij haar op bezoek geweest en ok ze is niet de beste maar hoort voor mij toch bij de betere en zeker in de streek
 
Ik heb ook al enkele keren met haar afgesproken en ze is in mijn ogen een mooie vrouw. Mooi lichaam, knap gezichtje. Elke keer was ze ook enthousiast, vriendelijk, lief en deed ze heel gewillig mee. Ik heb enkel goede ervaringen met haar en ga nog bij haar terugkeren.
 
Ik ben er èèn keer geweest, ze ziet er zeer goed uit maar vond het alles nog al oppervlakkig. Ze kijkt je niet recht in de ogen en je krijgt het gevoel meer omdat het moet.. maar qua uitstraling zeker in orde. Pijpen was ook zonder.
 
vorige week nog eens langs geweest bij deze braziliaanse schone deze keer had ze het school costuumpje aan lekker hoor met haar body voor mij was deze date weer perfect dus mij ziet ze zeker terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan