even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb dat ook weleens , dan wil gaan en ben opgewonden maar hoe dichter ik bij de tijd kom om weg te gaan ebt de lust weg , en dan in de avond heb ik spijt , want dan denk ik weer aan die heerlijke naakte lichamen 🤭. Maar kan dan niet gelijk de andere dag ,want ik moet altijd een smoes verzinnen om alleen weg te gaan 🫣😅
Ik heb dat ook, de laatste jaren.. Dagen leef je naar het moment toe, maar op de dag zelf is de opwinding weg.

Dus als we beide part-time een goed idee vinden sluit ik dat niet uit, dan zijn we samen als we samen zijn en hoef ik verder ook niets te weten.

Vooralsnog was het aan, toen uit, nu alles op een laag pitje, maar opvallend relaxed weer.

Na anderhalf jaar lange afstands-relatie en elkaar veel zien, even afwachten dus wat er gebeurd.
Alles bij elkaar lijkt een relatie waarbij je niet constant op elkaars lip zit nog de beste optie als jullie nog met elkaar door willen gaan...

@ knightrider

Bedankt voor deze grondige uiteenzetting.

Veel dingen uit jouw journaal zijn zeer herkenbaar voor mij.
Het pleasen is ze bij latina's praktisch met de paplepel ingegoten. Daarom zijn ze ook briljant als dvp.
Echter als relatiemateriaal wordt het een stuk ingewikkelder. Ik heb hier slechte ervaringen mee.

Wat ik in jouw verhaal herken is het veeleisende wispelturige karakter, het temperament en het constante aanhalen en afstoten.

Blijkbaar echt een cultuur verschil. Soms lijkt het wel of de corrigerende tik ook bij die cultuur zit inbegrepen en ze je tot het uiterste probeert te drijven.
Sowieso niet mijn ding.

De moraal van mijn verhaal; Ik hou van latina's, maar dan alleen als dvp.

@ knightrider

Bedankt voor deze grondige uiteenzetting.

Veel dingen uit jouw journaal zijn zeer herkenbaar voor mij.
Het pleasen is ze bij latina's praktisch met de paplepel ingegoten. Daarom zijn ze ook briljant als dvp.
Echter als relatiemateriaal wordt het een stuk ingewikkelder. Ik heb hier slechte ervaringen mee.

Wat ik in jouw verhaal herken is het veeleisende wispelturige karakter, het temperament en het constante aanhalen en afstoten.

Blijkbaar echt een cultuur verschil. Soms lijkt het wel of de corrigerende tik ook bij die cultuur zit inbegrepen en ze je tot het uiterste probeert te drijven.
Sowieso niet mijn ding.

De moraal van mijn verhaal; Ik hou van latina's, maar dan alleen als dvp.
Ik herken best wel wat van wat je zegt.

Nou wil het toeval ook nog eens dat ik eigenlijk meer van de Oost-Europese dvp's ben dan van de Zuid-Amerikaanse, heb haar door een rare zijstap leren kennen.

Dus ik was niet zo vertrouwd met het enorm extraverte ups & downs karakter van veel Zuid-Amerikaanse dames.

Het aanhalen/afstoten schijnt er echt bij te horen en ze gedijen goed bij ruzie om iets gedaan te krijgen.

Wederom: Nu zeg ik het heel zwart/wit, 80% was erg leuk en qua looks was het helemaal raak ondanks dat ze een Zuid-Amerikaanse is (wel geheel puur natuur), maar die 20% zijn echt heel Latina en dat is niet echt mijn ding.

Ik hoef niet steeds dat kat en muis spel en als iemand dan ook nog eens bisexueel is en het gevaar uit alle hoeken komt en razendknap waardoor ik nog meer het mannetje moet spelen (niet echt hoe ik het wil doen), dan wordt het een beetje top heavy.

En dan moet je rugdekking voelen, want anders ruiken de aasgieren bloed.

Maar goed, nadat ik aangaf dat ik het op een iets andere manier wilde of niet ontstond er een meningsverschil en dan is het blijkbaar ook heel latina diva gedrag om iemand te blokkeren.

Daar kun je dan overheen gaan door iemand te stalken op social media, kennissen te bellen, een detective in te huren (bij wijze van), maar ik dacht: heb alles geprobeerd en ik ga iemand niet perse najagen, graag of niet.

En dus was het een maand stil.

Waarna zij wel de moeite nam om de blokkade weg te nemen en me een lief berichtje te sturen. Waarna we weer heel soepel praten en lachen.

Dat waardeer ik, hoewel vrienden er op wijzen dat ik de reisjes etc betaalde en ik zelf niet steeds in zo'n cirkel van goede tijden, spetterende sex, meningsverschil, gedoe etc wil belanden.

Maar goed, als een 10 met wie ik 1,5 jaar mijn leven heb gedeeld me vriendelijk benaderd hou ik de boot niet af.

Stap voor stap, jullie kennen alle details niet, maar ik heb mijn redenen om zeker wel interesse te hebben, maar het hele samenwoon/immigreer verhaal op een laag pitje te zetten.

Hebben we het ook over gehad en snapt ze ook.

Maar we zijn wel nog steeds geboeid door elkaar. Alleen zij wil ook perse iets met vrouwen doen en ik wil niet op de bank zitten en denken: Bij welke pot is ze nu weer.

Ik dacht dat geen andere mannen genoeg was, maar ben, als ik in een relatie ben, toch meer van de monogamie en zuid amerikanen nemen het niet zo nauw en de lghbtq community al helemaal niet.

Maar ze heeft wel de ambitie om hier te zijn, is gefascineerd door Europa, door mijn soort leven, heeft ook behoefte aan geborgenheid, en is nou eenmaal bi, maar qua looks gewoon een erg knappe hetero verschijning en heeft die behoeftes ook.

Daarnaast ook nog eens compleet onvoorspelbaar. Elke dag is anders.

En ook dat heeft voordelen (nooit saai), maar soms ook nadelen (je bouwt niet echt iets op).

Voeg daarbij, en ja dat is een vooroordeel, het culturele aspect dat ze altijd heel erg in het moment leven.

Ik wil wel eens 2 sixpackjes bier in de koelkast hebben en dan een dag later ook nog een blikje hebben.

En ik heb echt nog nooit een knap jong meisje meegemaakt die, als je alletwee 2 blikjes drinkt en ik dan ga slapen, dat zij al Netflix kijkende die resterende 8 blikjes bier ook nog op drinkt.

En daarna nog een fles wijn.

10 blikken bier en een fles wijn, gewoon thuis, op een maandag.

En als ik er dan wat van zeg als ik even ga plassen, krijg je soms een spontaan aanbod tot iets erotisch en soms een 'laat mij nou maar!' opmerking.

Geen idee of dat typisch Zuid-Amerikaans, favela of jeugdigheid is, of gewoon heel persoonlijk, maar ik ben daar niet zo'n fan van.

Maar goed, vervolgens staat ze wel 4 uur lang in de sportschool de volgende dag (ben ik ook niet zo van, maar dat is wel goed van haar) en razendlekker koken, goede sex etc.

Veel pieken en dalen dus en daardoor weinig rust. Full-time is dat iets te heftig. Part-time toch wel spannend.

Voorlopige tussenstand:

Looks 10, Duur tot nu toe 1,5 jaar, goede momenten 80%, twijfel en gedoe 20%.

Op zich zijn dat goede cijfers....en toch moeten we even kijken of we de juiste vervolg-vorm kunnen en willen vinden.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen toch wel heftig om te lezen.

Toch zeker over dat drankmisbruik als dit vaak voorkomt is dit toch wel een issue vind ik.

En de combinatie van flink tekeergaan in de sportschool samen met toch wel overmatig drankverbruik vind ik wel vreemd.

Ikhoop van harte dat het goed blijft gaan met jullie relatie.

Goedemorgen toch wel heftig om te lezen.

Toch zeker over dat drankmisbruik als dit vaak voorkomt is dit toch wel een issue vind ik.

En de combinatie van flink tekeergaan in de sportschool samen met toch wel overmatig drankverbruik vind ik wel vreemd.

Ikhoop van harte dat het goed blijft gaan met jullie relatie.
Het is momenteel geen relatie.

Als in: De grote plannen zijn van de baan.
Dat ze hier definitief komt wonen bijvoorbeeld.

Maar we praten opeens wel weer elke dag.

En als je elkaar wel weer gaat zien en intiem bent….dan is het wel een soort relatie, maar toch is er aan beide kanten dus ook twijfel.

We gaan het merken!

En alles was altijd tegenstrijdig aan deze dame.

Dus veel alcohol en veel gezond leven/sportschool past binnen dat plaatje.

Ze drinkt niet dagelijks zo veel, maar wel wanneer zij het wil (snap ik) en dan snel en veel. 2 a 3x per week?

Vergeet niet: Ik leerde haar kennen toen ze kort dvp werk deed, hoewel ze eigenlijk meer interesse in vrouwen dan in mannen had en neerkeek op ons soort wandelaars, maar zo belachelijk lekker was dat het haar toch een goed plan leek om dit werk te gaan doen.

Vind ik ook raar, maar zo is ze.

En ze ging het werk doen, omdat ze te veel kosten gemaakt had en de maffia (of wat ze daar hebben) aan de deur stond.

Sterker nog: Als ze daar morgen een schuld moeten afbetalen van 80€ aan een gevaarlijk type en ze zijn dronken, dan zuipen ze het op aan cocktails en 'regelen ze het morgen wel.'

Soms moet ik daar om lachen, soms erger je je er aan.

Het moeilijke aan een bizar mooie vrouw is ook dat bijsturen moeilijk is.

Als ze namelijk niet bijgestuurd wil worden staan er ieder uur van de dag 3-5 man klaar die tijdelijk gouden bergen beloven.

Maar goed, inmiddels lijkt ze wel door te hebben dat ik voor de lange duur had kunnen zijn.

Afwachten hoe het loopt!

Vergeet niet: Ik leerde haar kennen toen ze kort dvp werk deed, hoewel ze eigenlijk meer interesse in vrouwen dan in mannen had en neerkeek op ons soort wandelaars,
Het is niet zo leuk voor je om te horen, maar volgens mij kijkt ze nog steeds op je neer dat merk je aan alles, dat verklaart waarschijnlijk voor een deel haar gedrag.

Ik krijg steeds steeds meer het idee, dat je haar niet aankan en dat ze jou gebruikt als opstapje voor een beter leven, maar wel zonder jou.

Het is niet zo leuk voor je om te horen, maar volgens mij kijkt ze nog steeds op je neer dat merk je aan alles, dat verklaart waarschijnlijk voor een deel haar gedrag.

Ik krijg steeds steeds meer het idee, dat je haar niet aankan en dat ze jou gebruikt als opstapje voor een beter leven, maar wel zonder jou.

Als het zo zwart-wit was hadden we denk ik niet 1,5 jaar een prima tijd gehad en was ik al veel eerder gestopt.
We hebben ook enorm veel mooie momenten gedeeld.

Kijk, je weet het allemaal nooit zeker, maar dat geldt voor elke relatie.

Dat ik haar niet aankan kan wel kloppen, maar dat is dan vooral omdat ik niet alles zomaar wil laten gebeuren.

Maar dat is dan mijn keuze om uit te stappen of niet. Als ik niet had aangegeven waar mijn grenzen lagen (qua vrouwen ernaast, drankgebruik, uitgaven) was alles prima verlopen, maar dan was ik niet happy geweest.

Het is iemand die door haar extreem goede looks eigenlijk altijd alles van iedereen gekregen heeft.

Mannen verliefd op haar, vrouwen ook, zij veert ook naar 2 kanten dus alles kan ook en als ze ruzie met iemand heeft staat er een hoek verder direct iemand klaar die de rekeningen betaald.

Maar ik heb haar getoond hoe leuk het kon zijn om met mij te zijn en dat ging lang erg goed.
Tot het minder goed ging en dat kan altijd gebeuren.

Dus was er bonje, wederzijdse twijfel en nu kijken we weer verder of er iets mogelijk is en wat dan.

We moeten het alletwee willen.

En zij heeft mij ooit geblokkeerd....maar nu heeft zij zelf ook weer contact gezocht.

Opstapje naar een beter leven zonder mij gaat niet lukken ben ik bang. Niet dat ze daar voor mijn gevoel op mikt.

Maar het is met mij hier, of zonder mij daar.

Als het zo zwart-wit was hadden we denk ik niet 1,5 jaar een prima tijd gehad en was ik al veel eerder gestopt.
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, maar volgens mij is het wel zwart wit, maar wil je het niet zien, omdat je nog steeds je roze bril op hebt staan.

Het is een beetje het klassieke verhaal van een man van middelbare leeftijd die een meisje ontmoet die een stuk jonger is, en uit een totaal andere wereld komt met andere principes.

Het gaat een tijdje goed, ze voelen wat voor elkaar en kunnen het in het begin goed met elkaar vinden. De man heeft zijn werk en verantwoordelijkheden, maar het meisje gaat zich na verloop van tijd vervelen, ze is nog jong en energiek, en wil niet iedere avond naast man lief op de bank zitten, met een kopje koffie.

Op een gegeven moment gaat ze s'avond uit, wat nogal makkelijk is in de hoofdstad, waar door de weeks genoeg vertier is. eerst met een kennis of vriendin, en dat bevalt zeer goed, ze krijgt aandacht van andere mensen, waaronder mannen omdat ze mooi is en straalt, en merkt dat ze best goed in de markt ligt. Na verloop van tijd blijft ze ergens slapen omdat dat praktischer is, scheelt ook weer taxi kosten.

Ze weet een tijdje de mannelijke aanbidders van zich af te slaan, maar uiteindelijk zwicht ze toch voor een jonge energie attente man die ook nog goed in de slappe was zit, en na een tijdje beseft ze dat best wel een saai leven heeft met die man van middelbare leeftijd, als hij naar bed gaat begint zij pas te leven.

Na verloop van tijd is de relatie niet houdbaar meer, het meisje heeft inmiddels een hoop nieuwe mannen leren kennen, die maar wat graat bereid zijn om haar in huis te nemen, de man daar en tegen, blijft berooid achter, met in zijn gedachten van hoe had ik zo stom kunnen zijn. en waarom heb ik niet gezien wat iedereen om mij heen wel zag.

Dit scenario heb ik vaak genoeg gezien, en ik vrees dat het bij jou ook die kant op gaat. Je lijkt mij best een toffe gast, en dit gun ik je niet.

Ik heb je verhaal een beetje gevolgd, maar volgens mij is het wel zwart wit, maar wil je het niet zien, omdat je nog steeds je roze bril op hebt staan.

Het is een beetje het klassieke verhaal van een man van middelbare leeftijd die een meisje ontmoet die een stuk jonger is, en uit een totaal andere wereld komt met andere principes.

Het gaat een tijdje goed, ze voelen wat voor elkaar en kunnen het in het begin goed met elkaar vinden. De man heeft zijn werk en verantwoordelijkheden, maar het meisje gaat zich na verloop van tijd vervelen, ze is nog jong en energiek, en wil niet iedere avond naast man lief op de bank zitten, met een kopje koffie.

Op een gegeven moment gaat ze s'avond uit, wat nogal makkelijk is in de hoofdstad, waar door de weeks genoeg vertier is. eerst met een kennis of vriendin, en dat bevalt zeer goed, ze krijgt aandacht van andere mensen, waaronder mannen omdat ze mooi is en straalt, en merkt dat ze best goed in de markt ligt. Na verloop van tijd blijft ze ergens slapen omdat dat praktischer is, scheelt ook weer taxi kosten.

Ze weet een tijdje de mannelijke aanbidders van zich af te slaan, maar uiteindelijk zwicht ze toch voor een jonge energie attente man die ook nog goed in de slappe was zit, en na een tijdje beseft ze dat best wel een saai leven heeft met die man van middelbare leeftijd, als hij naar bed gaat begint zij pas te leven.

Na verloop van tijd is de relatie niet houdbaar meer, het meisje heeft inmiddels een hoop nieuwe mannen leren kennen, die maar wat graat bereid zijn om haar in huis te nemen, de man daar en tegen, blijft berooid achter, met in zijn gedachten van hoe had ik zo stom kunnen zijn. en waarom heb ik niet gezien wat iedereen om mij heen wel zag.

Dit scenario heb ik vaak genoeg gezien, en ik vrees dat het bij jou ook die kant op gaat. Je lijkt mij best een toffe gast, en dit gun ik je niet.
Op zich een goed overdacht scenario en kleine stukjes ervan zijn nog denkbaar ook.

Alleen is mijn leven nogal anders dan dat van de meesten, dus gaat het grotendeels niet op.

Zij was degene van ons tweeen die vaker thuis wilde blijven, behalve als we op vakantie waren.

Dus er waren geen momenten waarop zij uit ging en ik niet, we waren vooral veel aan het doen binnen en buiten (horeca, club, zwembad etc).

Maar in theorie, na 5 jaar zou dit kunnen, alleen die fase gaat voorlopig sowieso niet beginnen omdat we tijdelijk stil liggen, omdenken.

Ik heb het goed gepland (waar mogelijk) en een soort ondergrens bewaakt.

Je hebt het iig geprobeerd Knightrider en volgens mij ben je best wel realistisch. Ik lees graag je topic en de ontwikkelingen hierin.
Ik was allemaal boeken aan het opzoeken nav tips die ik hier in een draadje tegen kwam. Toen kwam dit voorbij. Het is niet persoonlijk bedoelt maar ik moest wel even lachen.

Bijlagen

• Screenshot_20250801_114046_Kobo Books.jpg
    Screenshot_20250801_114046_Kobo Books.jpg
    63,8 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan