Recensie Exotica Del Mar 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Penislengte
15.
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/exotische-superactieve-melkkoningin.html
Totale kosten (in euro)
2x150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nog een dat om de 5 minuten haar naam veranderd. En ik kan wel raden waarom. Gelukkig had ik haar geboekt met een trio met een andere trans en de gusto van haar collega zorgde voor tweedehands motivatie voor deze blijkbaar. Ze heeft geen zacht puntje op die sterke paal van haar en ramt goed door. Top Trans. Duidelijk geen bottom. Maar na 30 minuutjes had ze het wel een beetje gehad. Haar vriendin was spontaan klaargekomen. Die kon het niet meer inhouden. Maar het afgesproken zaad bij mevrouw zelf bleef uit. Wanneer ze begon met Come baby come for me come dan maar mijn orgasme beleefd voor het te klinisch werd. Terwijl ik in missio lag en gepijpt werd door Naomi kwam ik zalig klaar in haar warme mond ondertussen geneukt door Exotica. Ze heeft 3 sterren. Het trio was goed. Door combi. Maar zij was duidelijk wel "aan het werk". Zij was dan ook 100% de reden dat het een kwartier vroeger gedaan was. Boek ze samen. Dan aan te raden!



Andere kant van het verhaal...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan