Facesitting zonder SM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serendipity

Meubelstuk
1.143
15/02/22
2.670
1
Hi allemaal,

Zijn er ook dvp's die een GFE met Facesitting doen zonder dat er SM of dominantie enzo bij komt kijken? Graag hoor ik jullie ervaringen.

Groet, Spieker

Zeker, ik kan je aanraden om een "kinky girl" uit te zoeken (in de Geleen/Hunse Den Haag of Schipperskwartier Antwerpen zitten er diverse, vaak te herkennen aan een bordje met "sex/kinky/sm" o.i.d.) en aan het raam naar de mogelijkheden te vragen en je wensen duidelijk te maken. Dus wel "kinky" (facesitting) maar geen SM-toestanden met pijn of meesteres/slaafje-gedoe. Als je je bij zo'n gesprekje goed voelt en de gevraagde opties mogelijk zijn, naar binnen gaan. Ga uit van 100 euro voor 30 minuten.

Moet goed komen. Succes en we horen graag hoe het gegaan is!

Zeker, ik kan je aanraden om een "kinky girl" uit te zoeken (in de Geleen/Hunse Den Haag of Schipperskwartier Antwerpen zitten er diverse, vaak te herkennen aan een bordje met "sex/kinky/sm" o.i.d.) en aan het raam naar de mogelijkheden te vragen en je wensen duidelijk te maken. Dus wel "kinky" (facesitting) maar geen SM-toestanden met pijn of meesteres/slaafje-gedoe. Als je je bij zo'n gesprekje goed voelt en de gevraagde opties mogelijk zijn, naar binnen gaan. Ga uit van 100 euro voor 30 minuten.

Moet goed komen. Succes en we horen graag hoe het gegaan is!
Dat is wat hij juist niet wil, hij wil gewone dames die aan facesitting doen dus geen dominante sm meesteressen. Ik las trouwens hier een bericht van iemand die bij raamprostituees aanklopte en ze vroeg hoeveel het kost om hun kontje te mogen likken en veel dames waren daar voor in. Ik denk dat facesitting ook geen probleem hoeft te zijn voor zulke dames dus gewoon even vragen zou ik zeggen, hetzelfde geldt voor prive dames vantevoren even naar de opties vragen en je hebt je antwoord.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is wat hij juist niet wil, hij wil gewone dames die aan facesitting doen dus geen dominante sm meesteressen. Ik las trouwens hier een bericht van iemand die bij raamprostituees aanklopte en ze vroeg hoeveel het kost om hun kontje te mogen likken en veel dames waren daar voor in. Ik denk dat facesitting ook geen probleem hoeft te zijn voor zulke dames dus gewoon even vragen zou ik zeggen, hetzelfde geldt voor prive dames vantevoren even naar de opties vragen en je hebt je antwoord.
Maar niet allemaal doen ze het goed.
De meeste gaan een beetje met hun kutje/kutje boven je gezicht hangen.
Ik wil dat ze er echt op gaan zitten

Facesitting i love it 😍heerlijk om te doen. Dat de dame met haar poesje erop komt zitten en je naar adem moet happen 🤭vindt ook geweldig dat de dame er bloedgeil van wordt.

Bwa. Ik ben echt een dominantje en de dame mag mij gerust facesitten,liefst nog zo hard mogelijk. Ik compenseer dat terwijl wel met 2 vingers anaal dan (in een ideaal scenario) Ik vind er niks bdsm aan. Gewoon geil, gewoon goed klaarkomen langs haar kant.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan