Fakers, niet nette mannen meldpunt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boeee

Newbie
4
23/10/22
9
Ik merk best vaak dat er geen aardige mannen zijn respectloos met je omgaan en ik denk dan ook zodra die deur uit is. Kon ik maar de rest voor die persoon waarschuwen niet en hoe raar het is. De mannen hebben wel het recht om over ons te schrijven als we niet goed zijn voor ze en ik vindt dat daar in misschien wel in mag veranderen. Soort van alart voor de mannen die je absoluut niet binnen wilt hebben of je tijd verdoet met fake zijn.



Let me know💕
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als jouw service gewoon goed is dat zal er toch wel een andere wandelaar hier binnenkort over je schrijven, hopelijk van een lid dat hier al wat langer meeloopt, dan zou een evt onterechte negatieve recensie snel genoeg door de mand vallen.
Dat dus.. Ik denk juist dat voor een aantal dvp's deze site prima gratis reclame is. Uiteraard zullen er zeker hele nare mannen tussen zitten, maar dat is hetzelfde met dvp's.

Wij hoerenlopers hebben ook wel eens pech. Rijdt je stad en land af.. eindelijk gevonden, reageert de dvp niet meer. Of, in de advertentie alles halleluja, en eenmaal bij de dame kan plots niks.. Nog maar niet te spreken van alle nep foto's die gebruikt worden. Afwerkseks, allemaal dingen waar wij soms tegenaan lopen. En het ter plaatsen geblokkeerd worden op Whatsapp 😣

Neemt niet weg dat het beter zou zijn als beide partijen respectvol met elkaar om zouden gaan..

Ik kan het soms ook wel begrijpen dat een beroep als dvp ook helemaal niet makkelijk is.. als je eens een slechte dag hebt, kan dat zomaar in een ontevreden klant eindigen.
Daarom vind ik ook dat dvp's beter niet kunnen gaan werken als ze een slechte dag hebben.. maar ja, ook dvp's hebben rekeningen. 🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Ik merk best vaak dat er geen aardige mannen zijn respectloos met je omgaan en ik denk dan ook zodra die deur uit is. Kon ik maar de rest voor die persoon waarschuwen niet en hoe raar het is. De mannen hebben wel het recht om over ons te schrijven als we niet goed zijn voor ze en ik vindt dat daar in misschien wel in mag veranderen. Soort van alart voor de mannen die je absoluut niet binnen wilt hebben of je tijd verdoet met fake zijn.



Let me know💕
Misschien is wel handig @Boeee, om DVP in je profiel te zetten, het duurde namelijk even voordat ik door had dat je een vrouw bent. Wellicht kan de admin je hierbij helpen.
 
Het betreft dit topic, waar een hele discussie ontstond en waar inmiddels berichten zijn verwijderd.
 
de reacties van haar en partner zijn daar inderdaad verwijderd.
TS laat zich ook niet meer zien.
Advertentie is trouwens ook offline.

Hier zat ik even op het verkeerde spoor...

Je schrijft TS hier in de betekenis van Topic Starter (degene die de eerste posting in de thread deed) ?
Ik dacht een tijdje dat het om een Trans Seksueel ging :)

"OP" - Original Poster - is een andere afkorting voor degene die een serie startte - en minder verwarrend op dit forum.
 
Doen ze de mannen toch ook tegen ons op deze site
zoiets werkt inderdaad in beide richtingen...


hij wil iets meer, maar er niet voor betalen... zij weigert...
resultaat: hij schrijft een slechte review over haar... zij rapporteert hem als slechte klant

en op het einde van het verhaal is niemand er mee geholpen
want iedereen weet dat dit in beide richtingen fake vermeldingen kunnen zijn
 
Hier zat ik even op het verkeerde spoor...

Je schrijft TS hier in de betekenis van Topic Starter (degene die de eerste posting in de thread deed) ?
Ik dacht een tijdje dat het om een Trans Seksueel ging :)

"OP" - Original Poster - is een andere afkorting voor degene die een serie startte - en minder verwarrend op dit forum.
Is inderdaad verwarrend. zal het niet meer doen.
OP is dan weer de vraag post- of pré.
 
zoiets werkt inderdaad in beide richtingen...


hij wil iets meer, maar er niet voor betalen... zij weigert...
resultaat: hij schrijft een slechte review over haar... zij rapporteert hem als slechte klant

en op het einde van het verhaal is niemand er mee geholpen
want iedereen weet dat dit in beide richtingen fake vermeldingen kunnen zijn
Zonder duidelijk weerwoord kan dit inderdaad het geval zijn.
Nu was het moddergooien.
 
Dames kunnen en mogen altijd klanten weigeren. Als pas tijdens de sessie een klant agressief wordt of een waarbij ze zich ongemakkelijk voelt is het te laat, daarom is het veiliger om samen te werken met collega's. Maar zo simpel is het natuurlijk niet.
 
Het betreft dit topic, waar een hele discussie ontstond en waar inmiddels berichten zijn verwijderd.
Als er gedeeltes verwijderd worden dan blijft er dus een rommelig onsamenhangende topic over..
maar de forumleiding zal er goede redenen voor gehad hebben dit te doen. hoop ik..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan