Fantasieen die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het voor een hoop vrouwen toch wel lastig is om toe te staan dat hun man buiten de deur neukt, ook als ze zelf niets presteren onder de lakens.
Het aangaan van de discussie kan wel eens als bedreigend gezien worden en daar wordt de sfeer niet beter van, vandaar dat veel mannen wel Dames van Plezier bezoeken maar daar verder thuis over zwijgen om de goede vrede te bewaren.
Ik denk dat noden bespreekbaar moeten zijn. Ik denk ook dat veel discussies niet gevoerd worden omdat men niet durft (wegens kwetsen, sfeer,....).... en eigenlijk voer je ze dan toch beter. Neem het aan van een man wiens partner wekelijks verschillende andere mannen neukt 😉
Heeft zijn vrouw minder nood (als dat echt zo is moet ze dat ook benoemen) en hij wel... dan evolueer je best naar buitenshuis neuken met medeweten denk ik....

en ik twijfel n keer met n shemale omdat ik t ergens best wel mega aantrekkelijk vindt maar ik ben wel hetero dat is de drempel
Volgens mij kun je prima hetero sex hebben met een shemale. Ze hoeft jou niet te penetreren en je hoeft haar niet te pijpen.

Een echt vrouwelijke trans (of shemale) is ook mijn fantasie.
Type Ella Hollywood is mijn droom
Maar dat is waarschijnlijk te hoog ingezet

Volgens mij kun je prima hetero sex hebben met een shemale. Ze hoeft jou niet te penetreren en je hoeft haar niet te pijpen.

Een echt vrouwelijke trans (of shemale) is ook mijn fantasie.
Type Ella Hollywood is mijn droom
Maar dat is waarschijnlijk te hoog ingezet

Het laten penetreren door een pik en pijpen ervan is net de kick die ik heb bij een shemale.
Ik beschouw me ook als volledig hetero en aan een man moet ik niet denken.
Maar een vrouwelijke trans vind ik prima.
Mijn vriendin doet me ook peggen, maar een echte pik voelt toch net wat beter.
Mijn prostaat heeft dan helemaal een goede dag.

Als ik een shemale alleen maar zelf wil neuken heb ik niet perse een trans nodig. Dan is een gewone vrouw ook prima.

Dat is best lastig om te bedenken, maar eerlijk gezegd zou ik een dvp hier wel eens een nachtje bij me willen houden. En eventueel door een strapon geneukt willen worden. Trio's, gangbang, een parenclub, tippelaars, red light, privéontvangst, privéhuis, sexclub, fkk clubs allemaal uitgeprobeerd.

En de laatste jaren ben ik een stuk selectiever en ga steeds meer voor kwaliteit. Langer en duurder. En niet noodzakelijk ook meer seks op zo'n date. Maar gewoon beter. Relaxter.

Terug
Bovenaan Onderaan