Recensie Farah / Kyra, Belle Unique

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drdvibes

Newbie
12
10/01/22
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Onlangs hier geweest. Had afspraak gemaakt met Alice, maar was ondanks bevestiging toch niet aanwezig helaas. Toen gekozen voor een andere dame. Afgaand op de foto's was dit of Farah of Kyra. Bruin halflang gekruld haar en een licht getinte huidskleur.

Redelijke communicatie mogelijk in het Engels.

Bood extra's aan maar geen gebruik van gemaakt.

Geen douche vooraf aangeboden, schoongemaakt met vochtige doekjes.

Dame pijpt geweldig, daardoor bijna direct kruit verschoten. Na pijpbeurt (zc) eerste keer cowgirl. Maar snel klaargekomen. Daarna massage, rustgevend maar niet echt erotisch.
Na omdraaien weer een hemelse pijpbeurt gehad en afgemaakt in doggy, na korte befbeurt waar ze wel nat van werd.

Achteraf wel douche mogelijk.

Stond na ongeveer 45 minuten wel weer buiten.

Herhalingsgevaar, misschien, maar jammer dat als je een afspraak hebt gemaakt met een andere dame, zij toch met een andere klant kamerde.
 
Zelfde hier , had een afspraak gemaak met een zeker sabrina , maar tot ik daar kwam was ze niet aanwezig heb de indruk dat er dames zijn die daar niet werken maar toch reclame over gemaakt eord
 
Betaald voor 45 minuten en na 30 minuten was Ik al in mijn auto..
Probleem met afrikaanse ze zijn niet te vertrouwen.. Eerst zeer lichte massage dan direct pijpbeurt zonder condom. Cowgirl, doggy missionnaire en dan terug pijpbeurt en afwerking met hand. Social time, bof. Kom Ik terug, neen.
 
Onlangs hier geweest. Had afspraak gemaakt met Alice, maar was ondanks bevestiging toch niet aanwezig helaas.
Heb je uiteindelijk nog met Alice kunnen afspreken bij een andere gelegenheid? Ze lijkt me ook wel de moeite maar als twee wandelaars in 1 zo`n kort topic al aangeven dat het huis zich niet aan de afspraken houdt dan krijg ik er ook geen goede indruk van...
 
Afspraak maken in dit huis is onzin. 2x achter elkaar was het meisje waarmee ik had afgesproken doodleuk nog 15 á 20min met een andere klant bezig. Ook de foto's zijn niet van de dames die er werken. Jammer, maar ze gooien hun eigen ruiten in, zaak zal niet lang blijven bestaan op deze manier.
 
24/12 Rond de middag voor de eerste keer in dit prive huis geweest. 2 Dames aanwezig.
Alice gekozen. Half uur genomen voor een eerste try-out.
Bood extra aan, maar geen gebruik van gemaakt.
Pijpbeurt was goed, daarna neuken in doggy, klaakomen en gelijk van het bed af, wasje en buiten.
Ging ook zo op het bed zitten dat je nergens bij kon.
Herhaling: Neen!
In de goedkopere huizen in de buurt krijg je een betere service.
Als je de extra erbij neemt kan je beter naar de talrijke Gang Bangs gaan, daar ben je uren zoet met meerdere klasse dames! :(
 
24/12 Rond de middag voor de eerste keer in dit prive huis geweest. 2 Dames aanwezig.
Alice gekozen. Half uur genomen voor een eerste try-out.
Bood extra aan, maar geen gebruik van gemaakt.
Pijpbeurt was goed, daarna neuken in doggy, klaakomen en gelijk van het bed af, wasje en buiten.
Ging ook zo op het bed zitten dat je nergens bij kon.
Herhaling: Neen!
In de goedkopere huizen in de buurt krijg je een betere service.
Als je de extra erbij neemt kan je beter naar de talrijke Gang Bangs gaan, daar ben je uren zoet met meerdere klasse dames! :(
Heb je de namen van deze andere huizen, please?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan