Recensie Fee, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
478
03/07/21
1.297
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geen-nep-maar-alles-echt-_8419555
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
😝😝😝👍👍👍🤪🤪


Als je haar belt of appt en haar instructies opvolgt om een kadobon aan te schaffen, dan krijg je een afspraak met deze lieve dame : anders niet. Mijn advies is voor je de afspraak gaat maken al de gevraagde 'bon' aanschaft (bij o.a. Kruidvat-AH-tankstations te koop).
Ik had ook mijn bedenkingen maar als je van en bij haar de uitleg vraagt , dan is die heel begrijpelijk.
Als je de afspraak maakt, dan krijg je van haar, na het door-appen/bellen van het kaartnr + code, een verdere aanwijzing hoe bij haar te geraken. Fee is volledig te vertrouwen en als je te bang bent om 5 euries over te maken , dan maak je 1 van de grootste fouten in je leven !
Maar nu genoeg geluld over die kut-bon.

Dame maakt alleen afspraken van 30 minuten of een veelvoud hiervan , dus geen 45 minuten zoals ik wilde. Een uur kost 180e (pijp met cd). Afgesproken een half uur voor 90e met een cdpijp. Van te voren al gevraagd of de dame een liefhebster is en mijn Bef/Baf voorkeur uitgesproken, want anders hoeft het voor mij niet : "zeer zeker" was het antwoord en ik dacht bij mezelf : tsjaaa dat heb ik al eens eerder gehoord en afwachten dus maar. Ik had vertrouwen in de manier hoe ze het met haar lieve stemmetje tegen me zei.

Na het doneren van de euries en het uitkleden meteen plaats genomen op het bed

....keer is ze wild klaar gekomen paar keer met de Bef, vingerend en ook nog met de Neuk.
"Zeer zeker" dus een genietster met een Hele Grote G .

Fee is een "klaarkom-recidiviste" 😝
Ze lust er héél veel 'pap van' en ikzelf kon nog wel ff doorgaan met mijn tongetje en lippen, maar Fee niet meer. Ze was gesloopt zei ze, zodat we 'de rest van de pap' bewaren voor de volgende keer. Het innige en erg natte samenzijn hebben we afgemaakt met 'een Neuk' in het bekende Hondestandje, Zendelingen-standje, daarna pijpend en tot slot hebben we trekkend de zaadjes op mijn buik eruit laten vloeien.

Haar kontje is beslist verboden gebied voor een snikkel en vinger, maar voor mij als BaffendeBeffer was deze date duidelijk de beste ooit !
Ze heeft een allemachtig prachtig kutje met mooie lippen, met er boven een smalle "landingsbaan", die Zijk en Zijk nat werd .... wordt ook zeer gewaardeerd als je dit tijdens de oefeningen zegt en wordt beantwoord met geile praat. Jammie, jammie en nog een jammie extra.


Volgende keer weer verder met 'de pap'
Na de uitgelopen date nog lang en gezellig nagepraat met Fee. Dame is goed bij de pinken en een lust voor het oog, oftewel "spek voor mijn bek" .

Misschien krijg ik wel spijt van deze recensie en kom ik niet makkelijk aan de beurt, want 2 klantjes per dag is haar max !! Dus voor de snelle beslissers....

Ik wat kwijt
Zij wat rijk.


😝😝😝👍👍👍😝😝


Vragen graag aan de dame en niet in dit recensietopic.....eventueel een pm aan mij is geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms kom je een advertentie tegen op SJ die de aandacht trekt. Fee!. Ze beweert op de site dat er veel nep is en dat het bij haar volkomen echt en Nederlands is. Bij een aantal schrijvers roept dit twijfel op, want ja als iemand zegt geen nep te zijn, dan zou het wel eens nep kunnen zijn. Mijn nieuwsgierigheid groeide daarom alleen maar. Ik vond het een spannende advertentie met een prachtige foto van een mooi vrouwenlijf, niet bewerkt met filters etc. Dus maar eens een app gestuurd, want info over het gebodene was er ook niet. Wat geeft Fee? Daar moest je eerst maar eens naar informeren. Zo gezegd zo gedaan. Al snel een app je terug. En wat bleek, naast ontvangst is er ook de mogelijkheid om te chatten en om fotos/videos te kopen. Dus eerst maar eens een video aangeschaft om een te kijken wat voor dame dit is. Wow… een enorm geil filmpje kreeg ik toegestuurd nadat ik met een bol.com bon had betaald. En daarna een afspraak gemaakt voor einde van de week voor een ontmoeting. Om me verder op te laten geilen nog een tweede video gekregen die nog geiler was. Nu maar hopen dat de dame net zo geil en lekker is als op de video. Op naar Den Haag. Met een procedure die een vorige schrijver al uit de doeken gedaan heeft op het adres aangekomen. De deur werd open gedaan door, ja echt, de vrouw van de video. Alleen in het echt nog lekkerder en geiler om te zien. Heel fijne stem en uiterst sympathiek. Even kletsen op de rand van het bed en financieel afhandelen en daarna samen uit de kleren om heerlijk met elkaar seks te hebben. Gekozen voor een uur met pzc. Man man man, wat heb ik genoten. Dit is seks van hoog niveau met een dame met een geweldig lekker lijf. Prachtige tieten, heerlijke kont en een kut om van te smullen. En dat heb ik gedaan ook. Verder uitwijden heeft geen zin. Ik kan alleen maar zeggen, zoals ze zelf ook zegt: one of a kind. Het is geen jonkie meer, maar de ervaring druipt eraf. Zo een vrouw weet een man te BEHAGEN. Zo moet het zijn.
 
Voor zover ik weet doet ze beide: camsex/videos en ook ontvangen. Dat laatste zeer beperkt. Max twee bezoekers per dag denk ik. Die advertentie staat alleen op SJ als ze beschikbaar is. Het is wel een aanrader hoor.
 
Alleen jammer dat ik geen reactie meer krijg na het sturen van de bon!
Helaas had ik een migraine aanval,iets wat ik soms heb. Hierdoor kon ik niet veel meer zien en heb de betreffende heren niet op de hoogte kunnen brengen. Inmiddels hoop ik dat ik iedereen heb benaderd om mijn excuus te maken. Ben ik jou vergeten? App mij dan nog even, ik ben het overzicht even kwijt
 
Fee heeft toevallig wel exact dezelfde billen (foto) als Essie; https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/in-een-nieuw-jasje_8507066
Borsten lijken ook dezelfde, maar wel een andere foto.

Op zich kan dat, er zijn immers wel meer dames die meer dan 1 advertentie plaatsen.

(Overigens geen ervaring en/of contact met deze dame(s))
Klopt, omdat ik een nieuw account wilde aanmaken ivm veiligheid heb ik nu 2 accounts ik zal essie uit de lucht halen als ik tijd heb. Echter ivm privé omstandigheden ben ik niet mijzelf op dit moment dus vergeet ik het steeds 🤦‍♀️
 
Ooit geprobeerd een afspraak te maken, in haar profiel stond 'klaarkomen in mond', toen ik dat uitlichtte kreeg ik geen duidelijk antwoord meer, daarna helemaal geen reactie meer, dus ben ik afgehaakt. Wel jammer, want ze ziet er leuk uit
 
Klopt, omdat ik een nieuw account wilde aanmaken ivm veiligheid heb ik nu 2 accounts ik zal essie uit de lucht halen als ik tijd heb. Echter ivm privé omstandigheden ben ik niet mijzelf op dit moment dus vergeet ik het steeds 🤦‍♀️
Tip: als jij inderdaad Fee bent, dan kun je beter een "DVP" account aanmaken hier, dan sta je ook echt als dame geregistreerd 😘 . De moderator zal vast wel weten hoe dat moet.
 
Ooit geprobeerd een afspraak te maken, in haar profiel stond 'klaarkomen in mond', toen ik dat uitlichtte kreeg ik geen duidelijk antwoord meer, daarna helemaal geen reactie meer, dus ben ik afgehaakt. Wel jammer, want ze ziet er leuk uit
Heel apart, ik reageer altijd , misschien is het er een x tussen door gefloept door drukte. Waarvoor excuus. Maak het graag goed met je app mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan