WHEM Marie, Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WALTERKEN

Wandelaar
50
09/06/23
14
Heeft iemand ervaring met deze Marie in Harelbeke

Alvast bedankt,
Walterken

eind 24 ben ik er eens langsgeweest. Badkamer in voor een wasje en mondspoeling; Kwam daarna bij me liggen op bed, voluit TZ, pijpen, ballen likken. haar beffen, vingeren, rimmen en eens goed doorrammen in doggy

Deze morgen uit nieuwsgierigheid, en zin in een gilfje, eens bij marie binnengestapt. Vriendelijke dame. Na waske van nonkel jef en spoelingske van de mond samen op bed. Ze doet haar bh maar de helft naar beneden, vooral omdat ze een borst mist. Alle respect en begrip ervoor.

Kussen en uitgebreid voorspel, spuwt regelmatig op je stijve en weet wat ze met haar handjes en mond moet doen. Lekker overgeschakeld op 69 om haar al kletsnatte kutje nog natter te maken. Maar het gekreun komt wel fake over. Wel komt ze schokkend en spannend klaar.

Ze is op me komen zitten en al kussend hebben we elkaar verwend. Toen ze weer klaargekomen was, hebben we een position switch gedaan, beentjes in mijn nek en zo na 15 min doorgebeukt tot ik het rubberke volkwakte. Afgerond met een douche, knuffel en kus.

Herhalingsgevaar is nihil. Het was een goestingske om eens een gilfke te neuken en daarmee was de kous af.

Terug
Bovenaan Onderaan