Recensie Fernanda, Amsterdam ZO 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
100
28/10/21
121
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6683509-fernanda
Totale kosten (in euro)
200+50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Fernanda is een sympathiek, leuk, naturel meisje, met wie ik een leuk uur heb doorgebracht. Ze liet me komen naar een studentencomplex in Amsterdam Zuidoost (betaald parkeren tot middernacht), waar ze me bij de ingang kwam ophalen, gekleed in een topje dat weinig overliet aan de fantasie. Op weg naar haar eigen kamer trok ze nogal wat mannelijk bekijks.

Een studentenkamer dus. Tikje rommelig, maar een voldoende breed bed, en geen noemenswaardige alcohol of drugs. Ik kon een douche nemen, miste de fles met listerine en ontdekte al snel dat ze niet deed aan tongzoenen. Voor PZC vroeg ze de bijbetaling die latina's de laatste tijd wel meer vragen. De meerprijs staat inmiddels vermeld op haar Kinky-pagina.

Ze likte mijn ballen professioneel, daalde af naar de onderkant daarvan, wist met de rest van het werk ook wel raad, en zou bij het eigenlijke minnespel ook mijn ballen zachtjes blijven masseren. Ze heeft fantastische, zachte, natuurlijke borsten. Russisch is leuk. En ze heeft iets charmant onbeholpens. Google Translate is handig, ze spreekt uitsluitend Spaans.

Ik had graag nog gezoend. Het is het recht van elke dvp om op elk moment haar eigen grenzen anders te trekken. Het is immers haar onaantastbare lichaam. Als klant mag je, als je op iets meer had gehoopt, beteuterd zijn.

Desondanks heb ik een leuke herinnering aan een ongecompliceerd, vriendelijk bezoek aan een leuke jonge vrouw. Ik hecht teveel aan tongzoenen om terug te komen, maar het is wel een meisje dat ik zal blijven volgen. Ik denk dat ze haar draai in dit werk nog moet vinden en dat ze, als ze dit werk met plezier kan blijven doen, voor Amsterdam een vaste aanwinst kan zijn.
 
Ik denk dat ze het meteen na mijn bezoek, en voordat ik thuis was, heeft aangepast. Overigens vond ik het sympathiek dat ze, toen ik bijbetaalde met drie biljetten van 20, ze op zoek ging naar wisselgeld.

Zoals gezegd: een aardige jonge vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan