Recensie Fernanda, Hasselt vh Kortrijk 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
17
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/fernanda-495482781.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest, stond al een tijdje op m'n lijstje. Bij aankomst besprong ze me al. Ze was supergeil en begon me direct te tongzoenen. Was gisteren op citytrip en ik was vandaag haar eerste klant. Ze had er superveel zijn in, vertelde ze. Wat een lekker lijfje ... 😛 In sexy lingerie. Ik dus ook lekker veel zin. Na wat uitdagend dansen, op bed gaan liggen. Daarna heeft ze me zonder condoom lekker gepijpt. Dan in cowgirl is ze voor de eerste maal klaargekomen, daarna doggy (niet te lang, want ik moest me al inhouden) om dan te eindigen in missionaris, waar we samen zijn klaargekomen. Omdat we beiden nog tijd hadden, heeft ze me nog een lekkere massage gegeven en hebben we nog wat bijgebabbeld en gekust. Blijkbaar gaat ze vlgnde week naar Brugge. Eind januari opnieuw in Kortrijk. Mij ziet ze in ieder geval nog terug.
 
Ok, fijn, altijd leuk om eens iets positiefs te lezen van mijn thuisbasis. Zeker met die vele latina's met al dan niet verschillende profielen, het ene al faker dan het andere. Zijn de foto's een beetje representatief? Hopelijk zit ze niet in het alomgekende huisnr 29 met die vervelende garage waar andere mannen "toevallig" staan te wachten?
 
Ok, fijn, altijd leuk om eens iets positiefs te lezen van mijn thuisbasis. Zeker met die vele latina's met al dan niet verschillende profielen, het ene al faker dan het andere. Zijn de foto's een beetje representatief? Hopelijk zit ze niet in het alomgekende huisnr 29 met die vervelende garage waar andere mannen "toevallig" staan te wachten?
Is idd het alomgekende huisnummer 29. Altijd vervelend als ze niet direct opendoen ginder ... Maar de foto's kloppen deze keer wel. En het is zeker zij die antwoord, want de dag ervoor had ik ook gestuurd en ze stuurde terug dat ze op shop-citytrip was met een bijgevoegde google maps foto.
 
Fernanda zelf nog niet bezocht, maar het beruchte nummer 29 is me wel gekend. Al een paar heel mooie Zuiderse dames geneukt. Maar in de streek zijn er toch discretere locaties. Weinig aangenaam wanneer de helft van de straat staat toe te kijken wanneer je daar met uw gsm in uw handen staat te wachten tot die deur opengaat. Ik haak persoonlijk af wanneer ik het adres doorkrijg. Iets verderop is er een gelijkaardig appartement waar je minder gezien bent.
 
Ik vond de date met Fernanda zeer middelmatig. Kostprijs: 150 euro/uur. Positief: vriendelijk, hygiëne, de massage (niet erotisch) en mooi uiterlijk (ze gebruikt wellicht echte foto's). Negatief: weinig animo en passie, haar gefaket kreunen, haar stopwoordje 'baby', ze stelde zich zo op dat het moeilijk was om haar aan te raken, haar beperkte kennis van het Engels, ....Ze zei bij het begin van de date dat ze de allerbeste in haar vak was, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Deed aan pzc en tongzoenen, maar ik denk niet dat ze dat dit graag doet. Een beetje de doorsnee van het gros van de Latina's.
Eigenlijk wilde ik het na een half uur, toen ik voor de eerste keer kwam, al voor bekeken houden, en 50 euro terugvragen, maar ze wou naar eigen zeggen absoluut dat ik nog een tweede keer klaar kwam in haar. De tijd dan maar volgemaakt, maar ik was eigenlijk blij dat ik uiteindelijk weg was. Over smaken en kleuren valt niet te twisten, maar het was voor mij toch mijn minste ervaring in heel lange tijd; gelukkig ben ik nog niet teveel geld kwijt.
En ze klaagde erover dat ik die dag haar enige klant was....
Herhalingsgevaar: 0%
 
Ik heb deze dame eens in Gent bezocht: Bij deze dame ga ik ook niet meer terug:
- Het uurtje was duidelijk korter dan 60 minuten, zelfs als je de 8 minuten bij-telt dat ik voor de deur stond omdat de doorgegeven code niet klopte.
- Dame gaat regelmatig lopen.
- Ze doet inderdaad tongzoenen, maar dan niet lang.
- Dame doet geil als je naar ze kijkt: Maar bij knuffelen is er geen geilheid meer: Dat moet voorzichtig, zo niet, ... . Voor mij is het plezier er dan wat af!
Dit is mijn persoonlijke ervaring! Mogelijk is het bij anderen anders!
 
Fernanda één keer bezocht, in Roeselare. Ik vond haar een mooie vrouw, de foto's zijn accuraat. Ze was vriendelijk, en goedlachs.

Toen ze klaar was met mij te pijpen, trok ze een rubbertje over mijn stengel. En net dan ging haar gsm over. Ze verexcuseerde zich maar nam wél op. Daar lag ik dan, met caoutchouc over mijn stijve lul en dus ready to go 😅 het telefoontje was in het Spaans en Engels en duidelijk een discussie tussen haar en een of andere vent. Ze lag met haar kont naar mij gedraaid op het bed. Ik heb dan maar haar benen wat opzij geduwd en haar voorzichtig gepenetreerd Langs achteren. Ze keek direct verbaasd om, maar ik glimlachte geruststellend en begon haar zachtjes te neuken. Fernanda draaide zich weer naar haar phone en taterde verder. Het kon haar precies niet veel schelen. Maar naarmate ik harder begon te stoten gebeurden twee dingen: ze begon zelf zacht mee te kreunen en ze legde haar telefoon naast zich op het bed op luidspreker zodat ze haar handen vrij had om zichzelf tegen te houden want ondertussen was ik stevig aan het gaan. Ik trok haar met haar buik plat op bed, duwde haar benen samen en begon stevig in te beuken op haar kontje. Fernanda kreeg het moeilijk om zich op haar gesprek te concentreren. Ik hoorde de stem aan de andere kant van de lijn de hele tijd vragen of ze er nog was en wat er gaande was. Toen ik klaarkwam lachte ze stout naar mij en rondde kort daarna haar gesprek af. "That didn't bother you?" vroeg ze lief. Ik antwoordde eerlijk dat ik zo geil was dat er een fanfare had kunnen binnen komen marcheren, ik was nog niet gestopt 😅

Nu goed, Fernanda is wel een leuk dametje. Ze weet wat we nodig hebben.
 
Aangezien de link niet meer werkt, is het misschien deze?
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Heb echt genoeg van die 'latinas' die fake fotos gebruiken. Ze spelen met je voeten als je probeert af te spreken en wanneer je een jong meisje beloofd wordt, wordt je ontvangen door een gerimpelde rozijn.

Proberen af te spreken met Fernande, liep heel moeilijk. Kon dan eindelijk een afspraak maken. Kwam toe en dan loog ze dat dringend iets persoonlijks moest regelen. Ik geloof er niet van want tis de 2 e keer al.

Als ze dit lezen, 'blijft waar je vandaan komt'. Als je niet een man een goeie tijd wil geven voor zijn geld.
En dan klaagt over de werk dat je doet terwijl je bezig bent. Er zijn genoeg mogelijkheden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nochtans, Als je de recencies leest dan staan er toch ook wel minder en goedere ervaringen op. Lijkt me leuke date als je de dame vanop de foto's hebt. Ligt niet alleen aan Latinas al die fake foto's, andere dames hebben er ook last van, daarom dat ik nog altijd graag in Gent aan de ramen ga. Je kiest de dame die van uiterlijk het beste bij je past van smaak en staat er me niks aan dan keer ik rechtsomkeert.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Fernanda
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was voor zaken in Gent , toch even door gereden naar Moorsele voor Fernanda.
Ze adverteerd op red lichts en ik was benieuwd en de foto's spraken me wel aan.
In een woord super geweldige ervaring, wat een mooie vrouw nog mooier dan op de foto"s
Sex was een van de beste keren die ik ooit heb gehad .
Pijpen was wel met condoom ,maar na dat ik haar lekker fris kutje klaar had gelikt ( ze geniet erg van)
kon hij er zo in haar strakke kutje ,Zalig...
Na een leuk gesprek in het engels (ze is hoog opgeleid) tweede ronde, dit keer duurde het gelukkig wat langer .
Het uur vloog voorbij ,na een dikke afscheidskus voldaan vertrokken
Ik zal ze missen deze spaanse dame
 
Ik was voor zaken in Gent , toch even door gereden naar Moorsele voor Fernanda.
Ze adverteerd op red lichts en ik was benieuwd en de foto's spraken me wel aan.
In een woord super geweldige ervaring, wat een mooie vrouw nog mooier dan op de foto"s
Sex was een van de beste keren die ik ooit heb gehad .
Pijpen was wel met condoom ,maar na dat ik haar lekker fris kutje klaar had gelikt ( ze geniet erg van)
kon hij er zo in haar strakke kutje ,Zalig...
Na een leuk gesprek in het engels (ze is hoog opgeleid) tweede ronde, dit keer duurde het gelukkig wat langer .
Het uur vloog voorbij ,na een dikke afscheidskus voldaan vertrokken
Ik zal ze missen deze spaanse dame
Als dit Cassandra effectief is dan zeg ik WOOOOOW. Kan iemand me dat bevestigen Dan spreek ik zeker af met dat meisje.
 
Ik was voor zaken in Gent , toch even door gereden naar Moorsele voor Fernanda.
Ze adverteerd op red lichts en ik was benieuwd en de foto's spraken me wel aan.
In een woord super geweldige ervaring, wat een mooie vrouw nog mooier dan op de foto"s
Sex was een van de beste keren die ik ooit heb gehad .
Pijpen was wel met condoom ,maar na dat ik haar lekker fris kutje klaar had gelikt ( ze geniet erg van)
kon hij er zo in haar strakke kutje ,Zalig...
Na een leuk gesprek in het engels (ze is hoog opgeleid) tweede ronde, dit keer duurde het gelukkig wat langer .
Het uur vloog voorbij ,na een dikke afscheidskus voldaan vertrokken
Ik zal ze missen deze spaanse dame
Zijn de foto's van dit meisje echt? Dat is de max. Mocht u dit bevestigen dan neem ik cito presto contact op. Zo'n schoonheid.
 
Deze dame werd reeds elders besproken, met wisselende meningen. En persoonlijk zou ik niet even toevallig van Gent naar Moorsele doorrijden...sorry hoor maar heb mijn twijfels.
 
Fernanda zelf nog niet bezocht, maar het beruchte nummer 29 is me wel gekend. Al een paar heel mooie Zuiderse dames geneukt. Maar in de streek zijn er toch discretere locaties. Weinig aangenaam wanneer de helft van de straat staat toe te kijken wanneer je daar met uw gsm in uw handen staat te wachten tot die deur opengaat. Ik haak persoonlijk af wanneer ik het adres doorkrijg. Iets verderop is er een gelijkaardig appartement waar je minder gezien bent.
 
Vandaag bij Fernanda geweest te Roeselare , was een zeer leuke ervaring geweest leuke massage die wilde dit doen en mij laten genieten ik ,liep al een tijdje met een pijne rug die is nu ook eens terug goed gezet ... ze vroeg ,150€ voor een uur en ik moet zeggen prijs kwaliteit was zeer goed kon lekker pijpen heb ze dan goed op zn missionarissen stand lekker genomen tot ik klaarkwam en dan nadien nog wat verder gedaan dan zei ze ik geef je nog een massage nadien fijne ervaring ik ga nog terug
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/fernanda-495482816.html.
Beste mede wandelaar.
Eergisteren deze mooie dame bezocht in Roeselare op foto zag ze er zeer leuk uit en zeer mooi , was in een hotel dat ze ontvangt zeer frisse en zeer mooie vrouw, op foto was ze reeds zeer mooi in het echt nog mooier wat een lieve sexy vrouw is dat voor 150€ heb ik een volledig uur gehad ( wat je bij sommige niet hebt) haar Engels is niet zo optimaal maar ze spreekt de juiste sex taal ze begint eerst met een massage. Eerst moest op mijn buik liggen en met goede lekkere massage olie begon ze echt goed te masseren Heerlijk , ik had al twee a 3 weken een pijn nek schouders en rug deze waren in 5 min los gewerkt dan vroeg ze op mijn rug te liggen begon ,de kuiten en de rest te masseren toen voor de eerste keer kreeg ik te horen omg thats big gone kiss this good na mijn of 10 rubbertje erond en heb ik haar in missionarissen stand ,goed genomen zeer hete seks ze hijgde en sprak in ,Spaans ogen rolden in haar oogkassen en haar benen sloeg ze over mijn rug en toen ik voelde dat klaar moest kommen kon ik hem er niet direct uithalen ze duuwde aan mijn kont dus heb ik nog wat door gereden echt zalig ze kuste mij en zei omg please come again i had a 2 customers before you that was nothing but this fuck Yess please everyday im hot like hell now Oke please lay down en je terug een massage mij gewassen samen met haar kusje en dan naar huis goed geslapen als een beer
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fernanda-3165
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
De oude rollator is bedrogen. Ik denk dat ik ongelijk heb, geef alstublieft commentaar. Ik vroeg of ze beschikbaar was, het antwoord kwam heel snel. Op haar website kost een uur 150 e. Oké, dus zonder na te denken en verder te sms'en, het is mijn fout, ik ga naar haar toe. Na 35 minuten wilde ik een tweede ronde en de dame zei dat het 50 extra zou kosten. Oké. wat kon ik doen nadat ik 40 minuten na de vergadering buiten was. Een van de ergste ontmoetingen die ik ooit heb gehad. De pijpbeurt duurde 3 minuten, dus ik weet niet of het goed of slecht was, de dame deed er alles aan om mij zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Je weet het, ik raad het niet aan.
 
De oude rollator is bedrogen. Ik denk dat ik ongelijk heb, geef alstublieft commentaar. Ik vroeg of ze beschikbaar was, het antwoord kwam heel snel. Op haar website kost een uur 150 e. Oké, dus zonder na te denken en verder te sms'en, het is mijn fout, ik ga naar haar toe. Na 35 minuten wilde ik een tweede ronde en de dame zei dat het 50 extra zou kosten. Oké. wat kon ik doen nadat ik 40 minuten na de vergadering buiten was. Een van de ergste ontmoetingen die ik ooit heb gehad. De pijpbeurt duurde 3 minuten, dus ik weet niet of het goed of slecht was, de dame deed er alles aan om mij zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Je weet het, ik raad het niet aan.
Google translate ? 🤔
 
De oude rollator is bedrogen. Ik denk dat ik ongelijk heb, geef alstublieft commentaar. Ik vroeg of ze beschikbaar was, het antwoord kwam heel snel. Op haar website kost een uur 150 e. Oké, dus zonder na te denken en verder te sms'en, het is mijn fout, ik ga naar haar toe. Na 35 minuten wilde ik een tweede ronde en de dame zei dat het 50 extra zou kosten. Oké. wat kon ik doen nadat ik 40 minuten na de vergadering buiten was. Een van de ergste ontmoetingen die ik ooit heb gehad. De pijpbeurt duurde 3 minuten, dus ik weet niet of het goed of slecht was, de dame deed er alles aan om mij zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Je weet het, ik raad het niet aan.
Zeer Jammer dit te lezen .
Ik ben na mijn review nog een keer of twee geweest in Roeselare voor 150€ kreeg je een massage erbij helaas ik had na mijn laatste bezoekje niet een echte click ook werkt ze met een script ontvangt je op de zelfde manier ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan