Fijne kerstdagen en een gezond en fijn 2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@JohnnieWalker Zit zelf met een soortgelijk probleem, alleen dan niet getrouwd.
Zelf eindelijk maar de knoop doorgehakt om dit jaar een einde te maken aan de relatie. Ook hier het probleem dat zij geruime tijd niet gewerkt en gezondheids problemen heeft. In het verleden meerdere malen heeft aangegeven te willen en gaan veranderen om de relatie beter te maken. Blijkt steeds weer een loze belofte te zijn. Inmiddels 15 jaar verder en nu ik de relatie wil beëindigen, weer opnieuw dezelfde beloftes..... Ik geloof en vertrouw er niet meer in.

Het verschrikkelijke is wel dat er nog een kind aanwezig is. Alleen de huidige situatie is voor het kind ook een verschrikking.

Nah ja, laat 2022 maar het jaar van de "verlossing" zijn (y)
 
Toen lang geleden mijn moeder heel jong weduwe werd was het vrijwel ondoenlijk nog een leuke partner te vinden omdat iedereen muurvast zat in huwelijken. Scheiden bestond nog nauwelijks. Inmiddels is het veel meer 'boompje wisselen' en als je wat gaat daten en wandelen kan het haast niet missen en je vindt (als je dat tenminste wil) weer iemand om een tijd of misschien wel alle nog resterende tijd heel plezierig mee door te brengen. Tenminste dat is mijn ervaring. Juist het wandelen werkt daarbij goed. Dan denk je (gedreven door verlangen) niet onmiddellijk smoorverliefd te zijn op de eerste die je in haar armen neemt en neem je meer de tijd om erover na te denken.
Dat is bemoedigend(y). Dankjewel. Smoorverliefd worden op de eerste die me in haar armen nam: dat is me ruim een jaar geleden gebeurd. Helaas bleek ze mentaal erg labiel, sindsdien ben ik een stuk voorzichtiger...
 
Dat is niet jouw probleem John. Ze is een volwassen vrouw die niets wilt, maar waarschijnlijk wel heel zielig kan doen bij advocaten om jou financieel helemaal leeg te zuigen.
Ga dus vanaf nu bewijzen verzamelen die je tegen haar kan gebruiken als jullie gaan scheiden.
Het klinkt misschien hard @Johnnie Walker, maar ik denk dat Joke hier wel gelijk in heeft. Als jij niet de stap neemt, zal er niks veranderen aan de situatie, en zal je ongelukkig blijven. Financieel zal het misschien wel pijn doen, maar daar kom je wel overheen,

Ik denk, maar dat is een persoonlijke mening, en ook wel herkenbaar, dat je te veel aan haar denkt en te weinig aan je zelf.
 
Ik ken het — lang geleden eens als een blok gevallen voor een onvoorstelbaar lief schattig wezen met borderline. Met alle drama die daarbij hoort. Voor altijd van genezen ☺️
Dat is dus precies ook mijn verhaal. 'Mijn' schattige wezen had niet alleen borderline, maar ook ADHD. Ik heb er toen dat duidelijk werd, met alle drama van dien, meteen een punt achter gezet. Met pijn in het hart, want ze had ook heel veel leuks en moois.
 
Aan alle dames en mannen een fijne kerst 🎄 lekker smullen van al het LEkkers en een drankje en een gezond en gelukkig 🍀 2024!! Maak er een mooi jaar van .en geniet met onze lieve dames waar we zo mee kunnen genieten 😊 o ja en ook aan alle medewerkers van girlsreview ook een fijne kerst ,en een gezond en gelukkig 🍀 2024 en ga zo door we genieten er van
 
Laatst bewerkt:
414701409_744968140994718_4537676038731782476_n.jpg
 
Voor jouw hetzelfde Bassie, ik tel al bijna een hele week af aan de hand van de Top 2000, op het moment van schrijven nog 403 nummers te gaan.
In het blikveld een kaart van een loterij met de tekst "2023 kan zomaar úw jaar worden."
Zou dat nog mogen gebeuren in deze laatste dagen, in financieel opzicht?
Ik blijf hopen...
 
Hallo ik wens alle leuke en lieve dames een heel fijn en gezond 2024 😘😘😘 en ook wens ik alle mannen hier op girlsreview een super goed wandel jaar .en weer veel leuke reviews om te volgen .en wens jullie ook allemaal veel geluk 🍀 en gezondheid maak er een super jaar van . En wens ook alle medewerkers van girlsreview veel geluk en gezondheid en ga zo door met jullie site 🤩👍👍👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan