Fisting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste ervaring met fisten en squirten dateert van heel lang geleden. Om eerlijk te zijn, ik wist toen nog niet wat fisten en squirten betekende, wat dat was. Maar op een keer bij een dame in Antwerpen (privé-ontvangst) gebeurde het ineens, ik wist dus niet wat er gebeurde, ik was nog groen op dat punt. Maar plots zat mijn hand tot aan de pols in haar (blijkbaar ruime) kut. Hoe we zover gekomen zijn weet ik niet, maar het gebeurde (wel met haar hulp) en ik vond het supergeil. En meteen kreeg ik ook mijn allereerste squirtervaring, wat ook een hele belevenis was.
Later heb ik nog zelden dames kunnen/mogen fisten, en diegene die het wel toelieten lieten me meestal niet echt doorgaan. Veelal slechts amper iets verder dan het breedste deel van de hand. Bij Lynn Somers heb ik wel twee dames gekend/gehad die me wel voluit lieten gaan, ook tot aan de pols. Helaas werken zij er al en tijdje niet meer. Dus geen namen.
Nu kom ik tussendoor nog eens bij een stel die af en toe zo'n privé-mini gangbang organiseren. Daarvan wordt de dame ook wel eens gefist, maar mij is het daar nog niet gelukt. Misschien lukt het me toch ook wel een keer.
En zoals het hier eerder al meermaals beschreven is, meerdere die er wel mee adverteren maar het eigenlijk niet doen of toelaten. Drie vinger gaat nog wel maar meer? Neen dat niet. Dat noem ik dus geen fisten.

Terug
Bovenaan Onderaan