Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klopt dit is meestal het resultaat van goed mag hoeveel squat sessies en benen trainen, al heb je natuurlijk altijd wel een dame ertussen zitten waar niks meer puur natuur is.
Idd , maar gezien haar spiermassa vrees ik dat ze gewoon het dna niet had voor die glutes opgetraind te krijgen en idd voor een impla,tje extra gegaan is
knappe dame anders en dito sexdrive volgens de filmpjes op de bekende kanalen
 
Deze dame voldoet volgens mij volledig aan de criteria "fit":
Ziet er meer als goed uit, maja die prijzen tegenwoordig WOW 180 euro voor een half uurtje privé, en helaas is Amsterdam op en neer ook een halve dagtaak voor mij.
 
Hier nog eentje die volgens mij aan de criteria voldoet EN een pak goedkoper dan de reeds vermelde dames. Anderhalf uurtje rijden vanaf Eindhoven.
Ze vraagt 130 euro per uur.
Ik heb haar bezocht toen ze in NL was 😉
 
Ik heb haar bezocht toen ze in NL was 😉
jammer dat ik niet meer kan zien over wie het gaat
 
Deze dame mrs. Latischa is nieuw bij DP Valkenswaard en bied enkel worstelen, worship etc. aan helaas niet erotisch maar wel een echte bodybuilder voor de liefhebbers:

Weet iemand of deze dame ook prive ontvangt aangezien nu alles dicht is?
 
deze dame bezocht, echt een heel eind voor gereden
Lieve Franstalige dame deed open , echter totaat niet het gespierde type van de foto
ze bleef beweren dat het haar foto's waren...
desondanks dat het een lieve dame was toch vertrokken uit principe dat foute foto's niet kunnen.
 
deze dame is echt, 4 maand geleden nog een borst upgrade gekregen naar 1500cc
ze is kleiner dan aangegeven, rond 160
Spiermassa is minder door de operatie en geen training . momenteel is ze terug zwaar aan het trainen, vooral de benen wil ze terug massief hebben
nu zij de spieren daarop zeer gedefinieerd en hard
Armen zijn nooit zo gespierd geweest begreep ik en gaan nu ook weer aangepakt worden
Mooie lieve dame, wel een en andere "aangepast"
ideaal voor wie van fitness dames met grote attributen houdt
mooie nette locatie trouwens
 
this lady is real, got a breast upgrade to 1500cc 4 months ago
she is smaller than indicated, around 160
Muscle mass is less due to surgery and no training. she is currently training hard again, she especially wants to have the legs massive again
now the muscles on it are very defined and hard
Arms have never been so muscular I understood and will now be tackled again
Beautiful sweet lady, some "adjusted"
ideal for those who like fitness ladies with large attributes
nice neat location by the way
Does she kiss? If so, is she good at it? That's pretty important for me as well.
But she looks interesting. More like a doll than a natural fit woman but I'm interestingly interested. :D
 
Zeer veel zeer atletische of gespierde dames laten een stel plastic nieuwe tieten zetten, de reden is heel simpel.
Door het vele tot extreme sporten wat ze doen verdwijnt alle vet ook, dus zelfs als ze van nature met een behoorlijke boezem geschapen zijn verdwijnt deze als sneeuw voor de zon.
Veel dames vinden dan vaak hun getonde body icm. geen of amper nog borsten dan te mannelijk worden, zeker dames die ook nog eens in de erotische dienstverlening werken en kopen dan een paar nieuwe vaak niet de kleinste bumpers.
Of alle heren dat vervolgens mooi vinden is natuurlijk een 2e, maar het is meestal een keus van iets waar een dame zichzelf prettig bij moet voelen...
Volledig mee eens.
Is ook in extremere maten te merken bij bodybuilding vrouwen, zeker wanneer ze de de natuur nog een handje gaan helpen met als gevolg een grote clit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan