Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met
Of
 
Wat een geil lekker wijf die bombshell ben ook wel benieuwd of iemand hier al is geweest. Die wil je toch suf neuken
Bombshell is inderdaad wel een passende benaming voor deze dame, maar die twee bommen aan de achterkant van haar heupen zijn mij toch net iets te veel van het goede zeg maar:sneaky:. Ik pas dus bij deze dame.
 
Die Lorena is nu in Utrecht en dat lijkt me wel een ervaring. Volgens haar advertentie doet ze alles zo'n beetje.

Instagram ook bekeken madame heeft gisteren geshopt allemaal versace en Fendi. Weet je meteen waar je geld heen gaat.
Maar toch serieuze optie. Iemand al geweest?
 
Zij heeft ook wel een lekker lichaam..

Hierbij een recensie

 
Naar mijn mening is deze dame één van de weinig dames die correct adverteerd met atletische lichaamsbouw. Voor mij is zij de definitie van een sexy fit girl, ze raakt de sweet "hard?" spot met haar sexy gedefineerde abs zonder te ver door te schieten. Wel jammer dat ze zo prijzig is, zou dolgraag haar sexy abs van nabij willen inspecteren terwijl ze mij cowgirl berijdt 🤠

 
Zelf geen ervaring mee maar kwam haar toevallig tegen deze Nicole een donkere dame momenteel in Heerlen maar volgende week waarschijnlijk weer ergens anders.
Ze heeft op de foto's een paar waarop haar buik toch zeer afgetraind uitziet zelfs richting een sixpack de rest ziet er ook strak uit met een strakke kont maar goed hoe actueel de foto's zijn weet je op kinky natuurlijk nooit hier de link voor de liefhbebbers:

 
Is de dame van de foto's. Ze heeft haar eigen topic.

 
Is de dame van de foto's. Ze heeft haar eigen topic.

Ze ontvangt nu in wijchen. Foto's zijn echt. Geweldig lichaam, wel nep borsten. En geen pzc. Maar verder top!!
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn mening is deze dame één van de weinig dames die correct adverteerd met atletische lichaamsbouw. Voor mij is zij de definitie van een sexy fit girl, ze raakt de sweet "hard?" spot met haar sexy gedefineerde abs zonder te ver door te schieten. Wel jammer dat ze zo prijzig is, zou dolgraag haar sexy abs van nabij willen inspecteren terwijl ze mij cowgirl berijdt 🤠


Hi Subtext, maak ik hieruit op dat je haar ooit heb bezocht, of dat iemand een ervaring met haar heeft en ze dus echt is? Kon geen review van haar vinden maar wil wel met haar afspreken
 
Terug
Bovenaan Onderaan