Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar hele tijd geleden heel vaak proberen te bellen om een afspraak te maken nooit heeft ze opgepakt, berichten gestuurd nooit een terug gehad.
Ze zat toen in het SKW achter de ramen maar had geen zin de gok te nemen 2 uur te moeten rijden en dat ze niet aan het werk was of bezet was.
Haar vandaag maar weer een bericht gestuurd zoals ze vraagt op haar site je raad het al tot heden niks terug vernomen, jammer want op de foto's heel lekker.
 
Zij ook, Raicca. Iemand ervaring?
Mooie dame zeer zeker met mooie prijzen maar gezien haar leventje op de socials heeft ze die prijzen ook wel nodig om dat leventje in stand te houden wat haar goed recht is trouwens!
Echter wel weer een beetje dom en jammer om je op kinky te adverteren als 43 jarige, maar dan op insta overal vol van jezelf zijn dat je 53 jaar bent en de mannen nog voor je in de rij staan en dat in iedere krant laat zetten ook nog.
En dan ook nog doen of dat hele mooie leven alleen komt van je inkomsten als insta fitgirl en personal trainer wel de personal trainer die ik ook wil alleen jammer van het prijskaartje :ROFLMAO:
 
Mooie dame, goed getraind, zo zien we ze hier in NL zelden.
Proberen voor half uurtje als 1e kennismaking wil ik wel eens voor 250 proberen, hopelijk blijft ze wat langer in town....
 
Deze dame Liana ziet er zeker strak uit tegen mooie prijzen ook nog eens alleen jammer dat het ruim 2 uur rijden voor mij is anders had ik al een afspraak gemaakt:

 
Terug
Bovenaan Onderaan