Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hazelnoot , sorry, natuurlijk geef ik u een volle bericht
Matarazzo is een heel sympatieke dame heel vriendelijk en respectvol. haar body is strak van veel gym. zij heeft heel lekkere dikke billenen sterke benen.
ik had voor een worstelsessie gevraagd daarvoor moest ik 60 Eu meer betalen, maar ik moet zeggen het was een enorm leuke worstelsessie, zij was heel spels en was altijd bezig mij te "overpoweren"... amaii ik was de meeste tijd onder haar en konde niet meer bewegen. voor mij een enorm mooie sessie. welja Matarazzo is een sterke dame en in mijn ogen een echte insider tip
 
Wel apart om te zien is deze ineens 14 jaar jonger geworden na een paar weken België of heb ik het mis en stond ze niet eerst gewoon als 40 jarige in de advertentie...

denk dat dit een misser is van haar , zal eerder 35 a 40 zijn
 

Mackerel woman

I m back in Europe from 28th September 2023, please check my tour schedule. I m available in Montpellier, south of France, most of the time. Feel free to
sessiongirls.com


i got in email contact with this wonderful lady she is very very nice person to write with and her pysique is outstanding

here some words from her sessiongirls page
"'m very tall, 1.78 m (5′(8),200lb and I have big legs (I'm tall, so you may not realize how big and strong they are until you meet me in person) Defined as a true Amazon
I am strong and athletic, a true dominatrix.
My head scissors are devastating. You'll be taping in just a few seconds.
I absolutely love meeting fans and making their muscle fantasies come true.
I love my muscle being worshipped and showing my strength.
Let's book a session and have the most amazing experience of your life! We Brazilians are different. :))) "
.

.
Mackerel-woman is actually in south of france but she plans to come to Belgium
herefore she is looking for a sponsor to help her pay the airfare and hotel.
if someone isi interested in sponsoring her, i can imagine he wont regret ;)
 
Atletisch is ze wel over de prijs dat is voor mij helaas weer een tweede bij deze, maar goed overal is markt voor ook voor high class mij persoonlijk iets te duur voor even erin en eruit maar ziet er wel goed uit:

 
Atletisch is ze wel over de prijs dat is voor mij helaas weer een tweede bij deze, maar goed overal is markt voor ook voor high class mij persoonlijk iets te duur voor even erin en eruit maar ziet er wel goed uit:

Werkt zij niet in amsterdam bij de wallen bij de kerk daarzo?
Vgm was ik laast nog bij der.
 
Geen idee maar met zo een uurtarief op Kinky lijkt het me sterk dat ze ook gewoon voor 100 euro op de wallen staat.
Kwam deze ook nog tegen in België tarieven niet onderhandelbaar staat erbij maar de tarieven niet tsja:


 
Laatst bewerkt:
Idd in orde, geen ervaring mee
Hierbij alvast een voorsmaakje.
 
Atletisch is ze wel over de prijs dat is voor mij helaas weer een tweede bij deze, maar goed overal is markt voor ook voor high class mij persoonlijk iets te duur voor even erin en eruit maar ziet er wel goed uit:

Ik vind er niets atletletisch aan gewoon slank lichaam.
 
Iemand al ervaring met Rosa? alweer een Latina maar ziet op de foto's idd. redelijk atletisch uit, ontvangt momenteel in Zutendaal maar waarschijnlijk volgende week weer ergens anders:

 
Terug
Bovenaan Onderaan