Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maar zelfs met al deze opties blijft het toch goedkoper om een kaartje te boeken naar Polen om deze dame te bezoeken voor een weekendje.

Ze is 1.83 en rond de 100 kg. Regelmatig post ze haar gewicht op haar IG
 


Maar als je echt los wilt gaan boek je een ticket naar Brazilië.

10 dagen en 2k en je hebt de tijd van je leven.
 
Deze dame is totaal iemand anders, lengte komt overeen , in de verste verte niet sportief
fake
 

Dit is een aanrader. Ik was eigenlijk niet zo gecharmeerd door de foto's, maar ik werd aangenaam verrast: jeugdige en energieke dame. Ondanks haar leeftijd heel bedreven in bed en neemt veel initiatief, had er echt zin in.

Heeft een lekker en getraind lichaam: die strakke booty is niet door een chirurg gevormd (zoals steeds vaker het geval is) maar door zwaar squatten, zo liet ze mij zien in een opname van een van haar trainingen.
 

Prachtig als je daar van houdt, voor mij niet weggelegd.
Ze ziet mij aankomen met mijn bierbuik
 

Prachtig als je daar van houdt, voor mij niet weggelegd.
Ze ziet mij aankomen met mijn bierbuik

Ik denk dat ze geen problemen zal hebben met je bierbuik, zolang je haar tarief wilt betalen tenminste.
 
Raicca is momenteel weer in Nl te bezoeken.
Heb nu toch maar een afspraak gemaakt....

Trouwens 14 dagen geleden afgesproken met Pandora in A'dam, kende ik nog van vorig jaar. Uitvoerig contact gehad, tot kwartiertje voor het tijdstip dat we elkaar zouden treffen. Eenmaal bij haar hotel was het contact opeens stil.... ze reageert niet meer op haar, GSM, welke al tijdje via een Duits GSM nr. heeft.
Iemand anders date wel gelukt?
 
Laatst bewerkt:
Raicca is momenteel weer in Nl te bezoeken.
Heb nu toch maar een afspraak gemaakt....

Trouwens 14 dagen geleden afgesproken met Pandora in A'dam, kende ik nog van vorig jaar. Uitvoerig contact gehad, tot kwartiertje voor het tijdstip dat we elkaar zouden treffen. Eenmaal bij haar hotel was het contact opeens stil.... ze reageert niet meer op haar, GSM, welke al tijdje via een Duits GSM nr. heeft.
Iemand anders date wel gelukt?
Bij Pandora zou ik niet gaan Eagle99 een oud forumlid is Bij haar geweest hij vond haar zeer arrogant en de moeite niet waard. En kijk aub naar haar billen dat zijn geen billen meer maar eerder twee kanonnen.
 
Deze Roemeense Monica ze is weleens in Amsterdam geweest ook maar of ze ook toen hier gewerkt heeft geen idee binnenkort wel in Dubai en elders in Europa te boeken:


 
Bij Pandora zou ik niet gaan Eagle99 een oud forumlid is Bij haar geweest hij vond haar zeer arrogant en de moeite niet waard. En kijk aub naar haar billen dat zijn geen billen meer maar eerder twee kanonnen.
Afgelopen zomer had ik best een positieve ervaring bij haar.
Gewoon uurtje volgemaakt, 2x gesexst wat gekletst en nog ter afsluiting body massage gehad. Ja ze heeft wel hoge dunk van zichzelf, maar dat is ook hoe je haar tegemoet komt, c.q. benaderd.
Baal er nog van de de afspraak van paar weken terug niet doorgegaan is.
Vrouwen, net wat je persoonlijk aanspreekt, (van zelfsprekend) met zulke "getrainde" body's zien we hier veel te weinig, helaas.....
 
Vanmiddag dus Raicca bezocht.
Wat een sexdrive tjonge, en een musculair lichaam, dik uur geweest, denk wel bijna 5 kwartier waarvan zeker uur in bed met elkaar verpozen.
Kost wat, maar t'is het 100% waard, kijkend naar de hele experience, dat kun het zeker noemen.
Verder spontane vrouw, zelfs beetje Nederlands, met haar gekletst, heeft jaren terug tijd in ons land gewoond. Ga zeker keer terug.
 
Laatst bewerkt:
Lola Hardcore is tot maandag in goirle

Wie gaat er naartoe ?
Heel gespierd en waarschijnlijk ook dominant 🙂👌💪💪
 
Terug
Bovenaan Onderaan