Sharks
Pfoe, dat was een slecht begin van mijn eerste clubdag in Sharks. Of eigenlijk, het begon heel goed. Ik reed rond half 2 de parking op en er vertrokken net 3 dames in een grote goudkleurige Mercedes, zodat ik voor de deur kon parkeren. De entree was €69. Ik kreeg een sleutel, handdoek en een badjas en ik vroeg waar ik heen moest: "daarheen" met een onvriendelijk gezicht en er werd verder geen enkele uitleg gegeven. De lockerruimte is een doolhof. Lockers zijn niet opvolgend genummerd en het was een flinke zoektocht naar de WCs. OK, na het toiletbezoek en het douchen (de eerste twee die ik probeerde waren kapot, de derde deed het wel, maar de temperatuur veranderde helaas per seconde) de barruimte in gegaan. Daar een kleine locker gevonden voor mijn portemonnee, mobiel en autosleutels. Een dubbele espresso besteld en een redelijk ontbijt genomen. Wat dames afgewimpeld: "ik kom net binnen." En ook een paar wat mindere dames en een knappe te jonge dame gezegd dat ze niet mijn type waren. De grote club even verkend en de jacuzzi's en sauna gevonden. Het zou dik 30 graden worden, dus ben ik in een soort hutje bij het zwembad gaan zitten. Er waren een paar dames en mannen aan het zwemmen. Er waren al enkele tientallen dames. Daarmee ben ik dan aanbeland bij het slechte begin. Echt zelden zoveel lelijke dames bij elkaar gezien. En dan ook nog naakt, terwijl bij zeker de helft het uiterlijk flink zou verbeteren door op zijn minst een bovenstukje aan te trekken. Mijn erotische eetlust verdween compleet.
Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen? Dit is toch die club waar de dames zo knap zijn dat iedereen minstens €100 per 30 minuten betaald? Misschien kwam het door de Line-Up in Wellcum, Andiamo en GT Linz? Mijn laatste 3 bezochte saunaclubs? Maar dit was een afknapper van jewelste. En in het daglicht zag het er nog slechter uit dan binnen.
Ik was al van plan op te zoeken hoe ver het rijden was naar Sixsens. Maar gelukkig had een ervaren ijsbeer mij al geschreven: "
Schrik niet als het er tot een uur of 17 rustig is qua dames, een zooi komt pas laat (18 tot 21 uur) binnen."
Nou het was niet rustig qua aantal, maar wel erg rustig qua knappe dames. Dus ik sprak mezelf ernstig toe: "Je blijft, komt goed en stel je niet aan. Tussen die 60 dames of zo die we nu al zijn, ga je gewoon iets vinden!"
Dat lukte uiteindelijk. Mila was redelijk knap, slank, 29, bruin haar, leuke lach en een A cup. Ze deed aan tongzoenen, maar dat zou wel extra kosten. €150 voor 30 minuten. Ik bedankte haar en ik zei dat als ze geld wilde verdienen, dat ze maar terug moest komen bij mij voor €100. Ze bleef meteen staan en zei dat ze geld wilde verdienen en dus was ze akkoord met €100. Het werd een redelijke kamer, boven waar het toen nog koel was. Een 6,5 voor alle onderdelen (TZ, pijpen en NMC). Zo de kop was er af en de eerste Shark attack was afgeslagen

.
Nu maar wachten tot de avondploeg binnen kwam. Binnen in de club werd het te warm. Wel lekker gebubbeld in de jacuzzi en wat tijd doorgebracht in de tuin en met andere mannen gepraat. Nog wat opgeschept van het buffet wat steeds werd aangevuld. Redelijke keuze, ongeveer Babylon kwaliteit. Opeens stond er een rij voor een hutje in de tuin. Daar werd gegrild en ik sloot me maar aan bij de rij. Het was redelijk. Ik mistte wel de heerlijke hamburgers uit Sixsens, maar ik kon een goed gevuld bord bij elkaar scharrelen. En daar staat ook een tap voor water en bruiswater die ik in de loop van de dag veel gebruikt heb. Meerdere dames deden nog verleidingspogingen, waarbij alleen Caty nog een "Maybe" van mij kreeg.
Gelukkig kwam de voorspelling uit en vanaf 18 uur verbeterde de Line-Up met rasse schreden. De lange Jasmine en Esther deden helaas niet aan tongzoenen. Nog een Portugese dame gesproken; ook niet. Toen kwam de mega Shark attack. Een iets getinte knappe dame met krulletjes en normaal postuur deed wel aan tongzoenen, maar dat kostte extra. Elk extra zou +€50 zijn. Haar normale prijs was €150, dus dat werd al €200 en het was een package deal. Haar vriendin moest ook mee, dus een half uur zou al €400 worden. Ik heb haar maar niet gevraagd wat ze nog meer als extra beschouwde..
De club deed haar best, maar het werd viezer en slordiger. Mannen ruimden niet af, overal slingerde badslippers, glazen, badjassen en geruite saunakilts. De toiletten werden viezer en viezer. Er liep aardig wat personeel rond om op te ruimen, maar zonder veel succes.
Uiteindelijk werd mijn dag gered door Lorraine. Een 35 jarige knappe dame uit Moldavië met flinke tattoos op haar rug. Ik schatte haar onder de 30. We hadden een goede klik en na 5 minuten tongzoenen heb ik verlengd naar een uur. En dat was een zeer goed uur! Ze wist mijn erogene zones snel te ontdekken, ze wissslde uit zichzelf steeds af tussen pijpen en tongzoenen, vergat mijn ballen niet en uiteindelijk in 2 verschillende posities geneukt. Het uur was omgevlogen en ik heb haar de €200 die ze vroeg betaald.
Uiteindelijk kwam ik om half twee in mijn hotel aan en ik ga vandaag nog een dagje naar het haaienbassin.