WHEM Fleur Diana's Secret

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je de recensies leest, dan is terug te vinden dat ze inderdaad pzc aanbiedt. Het zal ongetwijfeld er wel aan liggen of ze er bij jou zin in heeft.
En wat het kost? Geen idee. Het zal geen 100 euro extra zijn. Maar als je er zoveel waarde aan hecht, maken die paar tientjes toch ook niet uit?
 
Je bedoelt dat huizen de prijzen van eventuele extra's bepalen en dat de dames die prijzen moeten hanteren?
Wat ik weet (bij DS tenminste) is dat er een dame is die 50 per uur vraagt voor pzc. Een andere vraagt hier gewoon 50 per keer (ongeacht het aantal uren). En zelf heb ik ook gehad dat er voor pzc niks extra wordt gevraagd. Ongetwijfeld is dit persoonlijk voor de dame wie wel en hoeveel enzo. De dames hebben mijns inzien dus hun eigen keuze en in principe ook hun eigen prijzen.
 
Kan iemand ajb mij een beeld geven van een ervaring met Fleur? Is ze knap? Doet ze aan tongzoenen? Zit dat bij de prijs in? Hoe was de ervaring in het algemeen?

ik wil haar bezoeken op basis van de foto's maar dat doe ik niet meer bij DS ;)
 
Valt het jullie op dat Fleur al heel lang niet aanwezig is en als ze ingepland staat verdwijnt ze die dag van de agenda? Ik zou haar graag weer willen bezoeken maar weet niet waarom ze niet meer komt? Na vicktoria hoop ik niet dat ook Fleur stopt? Weet iemand meer? Eventueel via pb?
 
ja, ze stond er officieel ook voor dinsdag en donderdag maar beide keren, verdween ze van de agenda op de dag zelf ... Ik hoop dat ze mij het tegendeel morgen bewijst? Maar morgen kan ik weer niet....
 
Als ze er toch nooit is , maakt het niet uit of ze Pzc doet en voor hoeveel .Toch ?
Volgens mij heb ik daar 6 jaar geleden wel es mee gedate. Was wel n aardig Brabants meiske dacht ik, als ik de goeie voorheb
 
Kan iemand ajb mij een beeld geven van een ervaring met Fleur? Is ze knap? Doet ze aan tongzoenen? Zit dat bij de prijs in? Hoe was de ervaring in het algemeen?

ik wil haar bezoeken op basis van de foto's maar dat doe ik niet meer bij DS ;)
Fleur is 100% de dame vd foto. Prachtige jonge vrouw zacht karakter, sprankelende persoonlijkheid. Ik ken haar persoonlijk van mijn 3 daagse try out bij DS.

Fleur is overigens weer actief bij DS.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan