Recensie Fon, Wilrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij haar geweest, goede massage en lekker gepijpt ZC voor €90.
Ze mag er nog steeds zijn.

Ze vertelde me over een gefrustreerde klant die haar stront komt eten en een beetje boos was en haar op dit forum beschuldigt van diefstal....
Vond het ook al een raar verhaal na al de jaren dat ik haar ken....
 
Opgelet, heb haar laatste keer betrapt toen ik uit de badkamer kwam. Ze had mijn geld uit mijn broek gehaald en had ze nog net in de hand!!! Ze probeerde ze nog weg te steken. Heb ze netjes gevraagd om mijn geld terug te geven en ben meteen vertrokken. ze had gezien dat ik een kleine pakje geld bij had waar ik haar van betaalde. En ze moedigde mij aan om even te gaan douchen....
Kom er al een paar jaar ze geeft me altijd netjes terug als ik niet gepast kan betalen zou me verwonderen dat ze zoiets doet,en heb steeds waar voor mijn geld
 
Ik ken haar ook al even, nog van destijds op het Zuid. Kort voor de zomer ben ik er nog eens geweest. Ik heb er altijd een eerlijke service gehad, dus het zou me ook verwonderen dat dit niet meer het geval zou zijn. Haar uiterlijk is wat het is, geen supermodel, maar best ok voor mij. Haar babbelen kan soms wel tegensteken, niet zozeer dat ze veel babbelt, maar het gaat meestal over haar problemen (haar ex, rugklachten, financiële problemen, te weinig klanten of lastige klanten die extreme handelingen vragen zoals nzc, anaal, plassex enz.). Het zal wel allemaal best waar zijn, maar na een paar keer word ik dat wel beu.
 
Zelfde ervaring met Fon : oeverloos praten over haar ex(en), haar toekomstige rugoperatie, geldproblemen,… wat niet bevorderlijk is tijdens de massage en teasing.
Oraal vind ze niet leuk en dus ook niet gedaan.
Ook duidelijk last van 8 extra corona kilo's maar volgens haar zelf te lui om er iets aan te doen😟
Positief zijn wel haar zachte (siliconen) borsten maar geen herhalingsgevaar
 
Laatst bewerkt:
Bij haar geweest, goede massage en lekker gepijpt ZC voor €90.
Ze mag er nog steeds zijn.

Ze vertelde me over een gefrustreerde klant die haar stront komt eten en een beetje boos was en haar op dit forum beschuldigt van diefstal....
Vond het ook al een raar verhaal na al de jaren dat ik haar ken....
Massage 1 uur incl pzc ?
 
Bij haar geweest, goede massage en lekker gepijpt ZC voor €90.
Ze mag er nog steeds zijn.

Ze vertelde me over een gefrustreerde klant die haar stront komt eten en een beetje boos was en haar op dit forum beschuldigt van diefstal....
Vond het ook al een raar verhaal na al de jaren dat ik haar ken....
Kom er al een paar jaar ze geeft me altijd netjes terug als ik niet gepast kan betalen zou me verwonderen dat ze zoiets doet,en heb steeds waar voor mijn geld
Dit zou nu de eerste keer zijn dat een Thaise masseuse liegt, die vertellen altijd de waarheid en hebben nooit geld problemen. (lol)
Ik hecht meer geloof aan het verhaal van Bartelmomeuske068, temeer daar ik het ooit zelf heb meegemaakt (wel bij een andere Thaise masseuse), sindsdien neem ik altijd gepast geld mee.
[h4][/h4]
 
Ok goeie tip ze heeft mij wel heel wat meer geld gevraagd, voor zc maar dan wel tot het einde wil dit wel eens meemaken heb je soms ander adres?
Heb wel met haar meegemaakt dat ze op mij ging zitten en go for it ze kwam al schreeuwend klaar normaal Hookers spelen toneel maar dit was echt
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/fon-erotic-hot-massage.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had Fon al langer op het oog, twijfelde even door de mindere berichten, maar ben toch geweest.

Het ging allemaal heel relaxed. Uitkleden op bed gaan liggen en de massage, van de achterkant, begon.
Het is geen stevige massage, meer wrijven, maar het voelde wel erg lekker en erotisch, zeker in combinatie met de body to body.
Na het omdraaien werd de voorzijde nog gemasseerd en uiteindelijk ging ze zo zitten dat ik haar borsten aan kon raken terwijl ze me aftrok.

Ik heb er van genoten en ik vind dat ze er okay uitziet.
Bij mij praatte ze niet teveel, ze begon pas meer te praten nadat ik zelf wat meer vertelde.
Ik heb ook gevraagd of er meer mogelijk was, misschien begreep ze me niet goed, want ze zei dat het alleen massage was.
 
Ik ben ook bij Fon geweest.
Een vriendelijke dame, appartement en badkamer zijn zeker ok.
Hoewel al wat ouder vind ik ze nog steeds mooi. Voor 160 euro 1 uur massage en intiem, alles MC (PZC-NMC)
Massage was goed, zeker opwindend als ze streelt op de juiste plek. Intiem was zeker ok, ze gaat er voor. Ze zal zeker een goede service bieden.
Dus een goede ervaring, maar toch ook minpunten : ze praat heel veel, ook tijdens de massage en dan wordt het storend - en we mogen niet teveel lawaai maken voor de buren, dat zei ze ook verschillende keren.
Hoewel ze zegt dat het niet altijd gemakkelijk is om financieel rond te komen, heb ik zelf geen ervaring dat ze geld wegneemt.
 
Opgelet, heb haar laatste keer betrapt toen ik uit de badkamer kwam. Ze had mijn geld uit mijn broek gehaald en had ze nog net in de hand!!! Ze probeerde ze nog weg te steken. Heb ze netjes gevraagd om mijn geld terug te geven en ben meteen vertrokken. ze had gezien dat ik een kleine pakje geld bij had waar ik haar van betaalde. En ze moedigde mij aan om even te gaan douchen....
Bedankt om dit te melden. Zwarte lijst voor mij.
 
Ik kan dit verhaal dat hier vroeger al eens verscheen toch moeilijk geloven.
Had in het begin ook mijn twijfels maar nu ik Fon vrij goed ken is dat niet geloofwaardig. Denk dat het gaat om haar (werk) te schaden of om iemand gaat die door haar is afgewezen.
 
Ik kan dit verhaal dat hier vroeger al eens verscheen toch moeilijk geloven.
Had in het begin ook mijn twijfels maar nu ik Fon vrij goed ken is dat niet geloofwaardig. Denk dat het gaat om haar (werk) te schaden of om iemand gaat die door haar is afgewezen.
Vroeger ging ik ook al eens langs Fon ik betaalde altijd na de massage , nooit probleem gehad behalve het gesprek dat blijft duren zowel tijdens als na de massage 😂
 
Fon doet geen intiem meer.
Bij Tiffy kan nog praktisch alles… best eerst met haar tieten spelen en langdurig aan haar tepels zuigen… wordt ze heel geil en snel nat van
Keuze is dan ook snel gemaakt
 
Door simpelweg Tiffy te zoeken op RL
Deze vermoed ik:


Ze heeft hier al een topic van toen ze nog in Elewijt zat en hoort volgens mij niet thuis onder Fon (Wilrijk):

 
Terug
Bovenaan Onderaan