Recensie Fon, Wilrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bartelmomeuske068

Wandelaar
96
04/04/22
36
2

Ben vorige week bij deze dame geweest.
Ze is ver uit het beste in massage van de penis. man man man, zij weet hoe ze hem moet behandelen.
Neuken kan ook met beetje bijleggen, maar is eigenlijk overbodig.
Ze is duidelijk al wel op leeftijd en heeft weinig werk zegt ze.
Op de foto's lijkt ze jonger dan in werkelijkheid. Maar heerlijke tieten en kont.
Haar massage is erg goed overigens.
Zodra ze aan de knuppel begon, heb ik geprobeerd om maximaal te genieten en niet snel te komen. Maar ze is te goed misschien. ik had wel een geweldige spuiter bij het komen. En ze stopt niet, ze haalt de laatste druppel er uit.
ook wel best netjes daar en goed discreet.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/fon-erotic-hot-massage.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Ben vorige week bij deze dame geweest.
Ze is ver uit het beste in massage van de penis. man man man, zij weet hoe ze hem moet behandelen.
Neuken kan ook met beetje bijleggen, maar is eigenlijk overbodig.
Ze is duidelijk al wel op leeftijd en heeft weinig werk zegt ze.
Op de foto's lijkt ze jonger dan in werkelijkheid. Maar heerlijke tieten en kont.
Haar massage is erg goed overigens.
Zodra ze aan de knuppel begon, heb ik geprobeerd om maximaal te genieten en niet snel te komen. Maar ze is te goed misschien. ik had wel een geweldige spuiter bij het komen. En ze stopt niet, ze haalt de laatste druppel er uit.
ook wel best netjes daar en goed discreet.
 
Lijkt me wel eens de moeite , ontvangt ze op een rustige plaats in Wilrijk?
Waarschijnlijk silicone tieten? Vind ik wel geil bij een thaise

Grt
 

Ben vorige week bij deze dame geweest.
Ze is ver uit het beste in massage van de penis. man man man, zij weet hoe ze hem moet behandelen.
Neuken kan ook met beetje bijleggen, maar is eigenlijk overbodig.
Ze is duidelijk al wel op leeftijd en heeft weinig werk zegt ze.
Op de foto's lijkt ze jonger dan in werkelijkheid. Maar heerlijke tieten en kont.
Haar massage is erg goed overigens.
Zodra ze aan de knuppel begon, heb ik geprobeerd om maximaal te genieten en niet snel te komen. Maar ze is te goed misschien. ik had wel een geweldige spuiter bij het komen. En ze stopt niet, ze haalt de laatste druppel er uit.
ook wel best netjes daar en goed discreet.
Wordt er bij de massage aromatische massageolie gebruikt? Is dat dan geen probleem om thuis uit te leggen? (Asking for a friend ;-))
 
Ik had ooit Es met haar afgesproken dacht toen ze op zuid werkte of ergens anders. Toen was het 80+50 all-in pzc etc


1 nadeel ze babbelt teveel
 
Werkte vroeger idd. Op het Zuid en babbelde toen ook al veel. Wel mooie grote tieten maar veel te duur nu voor wat extra
De laatste keer dat ik daar ben geweest (ongeveer een maand geleden zegde ze dat het echt kalm was , en ik heb een vermoeden dat er toen nog een dame aanwezig was (vriendin op bezoek ? ) of werk er ondertussen nog iemand anders ? Ik passeer daar bijna iedere week voor mijn werk , zal volgende week nog eens een afspraak maken , ik betaal altijd 100 € voor lekkere massage en HP , haar borsten maken echt veel goed , is wel niet geschoren (driehoek )
 
Opgelet, heb haar laatste keer betrapt toen ik uit de badkamer kwam. Ze had mijn geld uit mijn broek gehaald en had ze nog net in de hand!!! Ze probeerde ze nog weg te steken. Heb ze netjes gevraagd om mijn geld terug te geven en ben meteen vertrokken. ze had gezien dat ik een kleine pakje geld bij had waar ik haar van betaalde. En ze moedigde mij aan om even te gaan douchen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan