Recensie Fon, Wilrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Al verschillende keren bij Fon geweest. Ik ben altijd correct behandeld geweest. Als er een klik is kan er nog veel. Alleen bij het massage gedeelte " tettert" ze eindeloos door. Best storend als je wil relaxen. Ik vind ze alvast nog zeer aantrekkelijk, ik val sowieso op iets oudere dames. Ook is ze wat groter als de doorsnee Taise dame. Het afspreken gaat vlot via Whatssapp.
 
Al verschillende keren bij Fon geweest. Ik ben altijd correct behandeld geweest. Als er een klik is kan er nog veel. Alleen bij het massage gedeelte " tettert" ze eindeloos door. Best storend als je wil relaxen. Ik vind ze alvast nog zeer aantrekkelijk, ik val sowieso op iets oudere dames. Ook is ze wat groter als de doorsnee Taise dame. Het afspreken gaat vlot via Whatssapp.
Afspreken vlot ? De zelfde dag zelden , bijna altijd dag nadien 🫤
 
Afspreken vlot ? De zelfde dag zelden , bijna altijd dag nadien 🫤
Dat je soms pas de dag nadien bij haar terecht kan, vind ik persoonlijk niet zo erg, maar ok, niet iedereen is in een situatie waarin dat mogelijk is. Ik stoor me vooral aan haar getetter en dat is geen "social talk" maar dat gaat steeds over haar miserie, o.a. over haar ex, rugklachten, financiële problemen, te weinig klanten of lastige klanten. Het zal wel allemaal best waar zijn, maar na een paar keer word ik dat wel beu. Haar looks zijn nog wel ok voor haar leeftijd en ze doet voor de rest wel wat ze belooft, maar ik blijf er weg omwille van het getetter.
 
Hupsaké weer een adres minder wel raar allemaal sophie uit waarloos heeft ook schulden 40k ongeveer en ze vroeg me eens 5k te lenen. Wel gek je gaat voor een massage en ze bezien je als bank gadverdamme
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag een half uurtje fun met Fon.
Minder "babbel" dan anders.
Goed, niet geweldig.

Als ik in de buurt ben dan spring ik misschien nog eens binnen.
Wel niet langer dan een half uurtje.

Het blijft een matige massage, met een goed geoliede rukbeurt.

Ik vind het een leuke dame maar smaken verschillen hé mede wandelaars 😉.
 
Vandaag een half uurtje fun met Fon.
Minder "babbel" dan anders.
Goed, niet geweldig.

Als ik in de buurt ben dan spring ik misschien nog eens binnen.
Wel niet langer dan een half uurtje.

Het blijft een matige massage, met een goed geoliede rukbeurt.

Ik vind het een leuke dame maar smaken verschillen hé mede wandelaars 😉.
Minder babbel is normaal als je maar een half uurtje blijft scheelt 50 % he
trouwens als je haar wat kent na een paar keer is ze wel uitgepraat en is er meer mogelijk , trouwens is blijkbaar geopereerd aan haar rug ? Dus kan ze daar al niet meer over zuren . Maar als ik in de buurt ben en de goesting is hoog dan durf ik daar ook als even stoppen . (ik hou toch van haar borsten )
 
Minder babbel is normaal als je maar een half uurtje blijft scheelt 50 % he
trouwens als je haar wat kent na een paar keer is ze wel uitgepraat en is er meer mogelijk , trouwens is blijkbaar geopereerd aan haar rug ? Dus kan ze daar al niet meer over zuren . Maar als ik in de buurt ben en de goesting is hoog dan durf ik daar ook als even stoppen . (ik hou toch van haar borsten )
Ik had de indruk dat ze af en toe wat stil viel (qua gebabbel dan)😁.
Tja. Ivm haar borsten kan ik je alleen maar gelijk geven.
Dat er meer kan, dat weet ik 😉, persoonlijk ben ik eerder fan van euh handenarbeid. Maar ieder diertje zijn pleziertje hé🙂.
 
Kom deze topic hier precies voor het eerst tegen.
blijkt dit vlakbij te zijn :)

Als het over deze Fon gaat uiteraard
 
Kom deze topic hier precies voor het eerst tegen.
blijkt dit vlakbij te zijn :)

Als het over deze Fon gaat uiteraard
Dame is wel iets ouder is een babbelaar en heeft wel lekkere borsten , er is wel meer mogelijk mits aardig wat €€
 
Ik heb Fon enkele zeken geleden een keer opgezocht.

Vriendelijke lieve dame dat wel, massage niet slecht maar haar gepraat maakt dat je moeilijk kan genieten en in de flow geraken.

Teasen is dan ook volledig afwezig, bij omdraaien rechttoe rechtaan rukbeurt waarbij ik vroeg om het wat rustiger aan te pakken.

Niet wat ik zoek, zal bij één keer blijven.
 
Ik heb Fon enkele zeken geleden een keer opgezocht.

Vriendelijke lieve dame dat wel, massage niet slecht maar haar gepraat maakt dat je moeilijk kan genieten en in de flow geraken.

Teasen is dan ook volledig afwezig, bij omdraaien rechttoe rechtaan rukbeurt waarbij ik vroeg om het wat rustiger aan te pakken.

Niet wat ik zoek, zal bij één keer blijven.
In de toekomst dit forum even voorafgaandelijk raadplegen kan helpen :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan