Forumleden die respectloos zijn in hun recensie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het delen van privé info hoort niet, akkoord.
Maar ik zie niet in wat er verkeerd is met het melden van wat je effectief gedaan hebt, ook al staat het niet in de adv.
Het komt vaker voor dat iets in de advertentie staat, maar dat zij het niet willen doen.
Omdat "what happens in the room, stays in the room"
Onder het motto, de ene klant is de andere niet.
 
Het delen van privé info hoort niet, akkoord.
Maar ik zie niet in wat er verkeerd is met het melden van wat je effectief gedaan hebt, ook al staat het niet in de adv.
Het komt vaker voor dat iets in de advertentie staat, maar dat zij het niet willen doen.
Omdat er soms tijdens een date iets spontaans kan gebeuren. Dat de dame daar juist zin in had of het die moment goed voelde. Maar eigenlijk niet altijd doet. En dan lezen er dat hier en gaan ze juist langs omdat te kunnen doen. Wanneer de dame het dan niet wilt doen, worden ze dan kwaad tot agressief toe.

Maar je hebt wel gelijk meestal is het anders, dat ze veel aanbieden en weinig toelaten.
 
Ik denk dat ik zelf eerlijk ben in alles. Mijn recensies zijn steeds waarheidsgetrouw zoals ik ze heb beleefd. Vooraleer ik een slechte recensie geef moet het echt heel erg slecht zijn. Ik durf dat ook tegen de dame zeggen. Vorige maand was ik bij een dame en zei dat het zo slecht was en niet meer dan een 1/10 verdiende. Ik heb het zo ook op een ander forum geschreven, want heb nu pas dit forum ontdekt. De dame begreep me niet. Wou niet neuken, niet knuffelen, was zeer passief, zat ver van me vandaan en raakte mijn penis raar aan. Pijpte niet, deed niets. In dit geval vind ik het logisch dat ik een zeer slechte beoordeling geef. Gelukkig komt dit wel niet zoveel voor, zo extreem.

En over het neuken, zal ik nooit krachttermen gebruiken omdat ik dit ook niet zo doe. Ik ben voorzichtig en liefdevol voor de dames. Heb wel wat fysiek contact nodig.
 
Dvp's kunnen in principe geen recensies schrijven. Maar ik ben weleens bij dames geweest die dingen over andere klanten riepen die ook niet erg netjes waren. Of het nu gaat om prijzen die klanten betaalden - en ze daar harteljjk om lachten - voor sommige diensten of over klanten die binnen 3 minuten klaar kwamen en voor een half uur hadden betaald. 'Easy money yeah?' riep een dame weleens.

Wat ik maar wil zeggen, over wandelaars wordt in onderlinge kringen of tegen andere klanten soms niet anders gedaan.

En daarbij: dat je schrijft over dames als objecten wil niet zeggen dat je ze ook zo hebt behandeld tijdens een date.
 
Dvp's kunnen in principe geen recensies schrijven. Maar ik ben weleens bij dames geweest die dingen over andere klanten riepen die ook niet erg netjes waren. Of het nu gaat om prijzen die klanten betaalden - en ze daar harteljjk om lachten - voor sommige diensten of over klanten die binnen 3 minuten klaar kwamen en voor een half uur hadden betaald. 'Easy money yeah?' riep een dame weleens.

Wat ik maar wil zeggen, over wandelaars wordt in onderlinge kringen of tegen andere klanten soms niet anders gedaan.

En daarbij: dat je schrijft over dames als objecten wil niet zeggen dat je ze ook zo hebt behandeld tijdens een date.
Klopt helemaal.
 
Dvp's kunnen in principe geen recensies schrijven. Maar ik ben weleens bij dames geweest die dingen over andere klanten riepen die ook niet erg netjes waren. Of het nu gaat om prijzen die klanten betaalden - en ze daar harteljjk om lachten - voor sommige diensten of over klanten die binnen 3 minuten klaar kwamen en voor een half uur hadden betaald. 'Easy money yeah?' riep een dame weleens.

Wat ik maar wil zeggen, over wandelaars wordt in onderlinge kringen of tegen andere klanten soms niet anders gedaan.

En daarbij: dat je schrijft over dames als objecten wil niet zeggen dat je ze ook zo hebt behandeld tijdens een date.
Klopt sommige dames zijn zelf ook niet netjes en doen dit werk puur voor geld en lachen ons keihard uit met easy money en roddels etc. Maar het tegenovergestelde is ook waar er lopen ook lieve dvp's rond met een goede service en deze dvp's moeten we met respect behandelen omdat ze dat verdienen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan