Forumleden die respectloos zijn in hun recensie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"De mensen moeten lekker zelf weten hoe ze zich uiten, moraal-ridder! ".


Ik zie niet in wat er verkeerd is aan die zin ?
Het zijn toch alleen maar woorden en je maakt ervan wat je zelf wil.
Het enige waar ik het moeilijk mee heb, is wanneer men iemand persoonlijk aanvalt.

En die zin in het bericht van de topic starter "ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen "?
Is die zo dramatisch onbeschoft ? Nee toch, eerder even geloofwaardig als gebedsgenezing.
Ik vind, zo iets moet kunnen.

Het moet toch niet alleen maar geslijm worden op het forum, het staat er al bol van .
Het zou misschien wat minder expliciet kunnen. Verder ben ik het met je eens. Overigens vind ik die recensies die meer op een love story lijken nog veel vervelender. Van die moraalnarcistische stukjes waar men heel gedetailleerd de date beschrijft alsof het een ware verovering en een zwaar romantisch samenzijn was. Ik zie in gedachten zo'n DVP bij na zo'n date dan zuchten en denken "blij dat hij is opgehoepeld".
 
Mee eens, Je kan een slechte ervaring ook op een nette manier schrijven.
Ik denk dat het prima kan als men zich inderdaad aan de feiten houdt. Als ik een slechte of minder goede ervaring heb dan deel ik die, maar gewoon feitelijk en normaal. Ik ga dus ook niet alleen positieve berichten plaatsen want dit forum is er denk ik ook om elkaar een beetje te waarschuwen toch? En zoals met alle recensies op internet moet je een groot deel met een korreltje zout nemen en uiteindelijk toch op je eigen waarneming afgaan. Maar als ik een TMM ben tegengekomen dan zal ik dat zeker niet voor me houden.

Wat ik wel altijd grappig vind zijn die mannen die een negatieve recensie weg gaan zitten bagatelliseren. Alsof de schrijver dan ineens terugkomt en zegt " je hebt gelijk, ik maak er nu een positief verhaal van ".
 
Ieder omschrijft het op z'n eigen manier. Het is hier niet het EO-forum.
Ook een omschrijving kan respectvol zijn.. Omfloerst is wat anders. Aan de andere kant hechten veel medelanders aan hun mening en hun manier van uitdrukken. Enige empathie of een zweem van respectvolle omgangsvormen is wel eens ver te zoeken. Maar ja, recht op een mening wordt verward met gebrek aan beschaving. Sommigen vinden dat typisch Nederlands. Vlamingen, kom er maar in! 😜
 
Laatst bewerkt:
Ook een omschrijving kan respectvol zijn.. Omfloerst is wat anders. Aan de andere kant hechten veel medelanders aan hun mening en hun manier van uitdrukken. Enige empathie of een zweem van rectvolle omgangsvormen is wel eens ver te zoeken. Maar ja, recht op een mening wordt verward met gebrek aan beschaving. Sommigen vinden dat typisch Nederlands. Vlamingen, kom er maar in! 😜
Laat maar zitten. Ik ken beide nationaliteiten en waar Nederlanders "direct" nog wel eens verwarren met "onbeschoft" doen Vlamingen dat met de woorden " beschaafd" En "achterbaks". Direct zijn is prima als het binnen de normen van beschaving blijft. En als dat niet zo is, dan zijn het maar woorden en zou je ervoor kunnen kiezen om ze niet te lezen. Nederlanders lijken het recht op beledigd te zijn tegenwoordig ook erg belangrijk te vinden. Je kan geen scheet meer laten of er is wel iemand gepikeerd.
 
Een voorbeeld: ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen en meer van zulke flauwe grappen.

Ik vind het geen goed voorbeeld. Ik heb veel erger gelezen. Hier of bij hookers vroeger. Ik houd het niet bij.

Ik heb dit al meermaals over de jaren in real live gehoord. Ik moet er dan altijd beetje om gniffelen. Hangt er wel van af door wie en hoe of in welke context het wordt gezegd. Van sommige types vroeger verwachtte ik dat ze wat groffer waren in hun bewoordingen en had het als zij het zeiden zelfs een zekere charme.

Is ook een van de nadelen van een forum. Geschreven taal komt heel anders over dan spreektaal.

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt:
Er zullen er teveel zijn die een DVP als een object, een ding zien enkel om hun zaad in te lozen en als zodanig behandelen.
Ik zie DVP niet als object, en behandel ze niet minder omdat ze dit werk doen. Maar het is voor mij een vrouw die seks tegen geld levert. Ik ga haar daarom dus ook niet op een voetstuk plaatsen.
Na de seks heb ik niets meer met haar. Hooguit bij een volgend afspraakje.
 
Ik vind het geen goed voorbeeld. Ik heb veel erger gelezen. Hier of bij hookers vroeger. Ik houd het niet bij.

Ik heb dit al meermaals over de jaren in real live gehoord. Ik moet er dan altijd beetje om gniffelen. Hangt er wel van af door wie en hoe of in welke context het wordt gezegd. Van sommige types vroeger verwachtte ik dat ze wat groffer waren in hun bewoordingen en had het als zij het zeiden zelfs een zekere charme.

Is ook een van de nadelen van een forum. Geschreven taal komt heel anders over dan spreektaal.
Dat komt zeker voor, maar ik heb toevallig precies zo'n uitlating (ik ben pas tevreden als jullie morgen niet meer kunnen lopen) gehoord uit de mond van een zeer potige kerel die dat verre van vriendelijk uitte. Die vond echt dat hij voor 50, - entree het recht had om de 2 aanwezige gangbangdames naar believen 2 uur lang uit te wonen. Ik kan je verzekeren dat de dames niet hun leukste uur beleefden (mild uitgedrukt) en zelf bleef ik enkel voor morele steun en voor het geval hij door zou draaien mochten de dames de handdoek in de ring gooien (wat ze bewonderenswaardig niet deden). Ik had overigens geen schijn van kans gehad maar ik moet mezelf de volgende dag nog wel in de spiegel kunnen aankijken natuurlijk en een rodeo clown achter de hand hebben voor als het mis gaat is altijd nog beter dan niets.
 
Laatst bewerkt:
De manier hoe iemand zich uitdrukt in een recensie verschilt van persoon tot persoon , maar hoe weet je of een lezer je recensie wansmakelijk vind of niet .
Bv. je schrijft neer " je kon goed doorpompen op haar , ze kan wat hebben"... dit is een ervaring die je neerschrijft niet respectloos bedoeld naar de dame toe maar kan wel zo overkomen bij de lezer.
 
Het is uiteindelijk een gebrek aan fatsoenlijke opvoeding. DVP's zijn geen nobody's, seks slaafjes of puur omdat je er voor betaald jouw bezit. Het zijn vrouwen en of je hier nu voor kiest of niet, behandel ze met gewoon respect. Wordt het klimaat voor iedereen ook een stuk beter en zal zo'n dame de volgende klant wellicht wat meer plezier bedienen.

Aan de andere kant verdienen ze ook niet beter, zijn het gewoon sneue mensen als je zo over jouw bezoek aan een DVP moet schrijven.
 
Het taalgebruik van sommigen komt inderdaad vaak bot en respectloos over al heb ik wel de indruk dat het vaak wat stoerdoenerij is, zo van kijk mij nou eens kunnen enz…
Toch heb ik die stoerdoenerij altijd nog liever dan leden die spreken over "gezichtje", "lichaampje", "heubbeentjes" en "ribjes", alsof het kinderen zijn.
 
Toch heb ik die stoerdoenerij altijd nog liever dan leden die spreken over "gezichtje", "lichaampje", "heubbeentjes" en "ribjes", alsof het kinderen zijn

In die betreffende post had hij het over 'ripjes' IIRC (maar ik kan die post niet meer terug vinden, 99% zeker dat we het over dezelfde hebben...), dat maakte het om een of andere reden voor mij nog erger.... Dat was idd een van die posts waarna ik (zoals ik een tijdje geleden in een ander onderwerp schreef) onder de.douche wil gaan na het lezen...
 
"De mensen moeten lekker zelf weten hoe ze zich uiten, moraal-ridder! ".

Ik zie niet in wat er verkeerd is aan die zin ?
Het zit in de woorden: 'moeten', 'lekker' en 'moraal-ridder'.

….
Toch heb ik die stoerdoenerij altijd nog liever dan leden die spreken over "gezichtje", "lichaampje", "heubbeentjes" en "ribjes", alsof het kinderen zijn.
Het is goed te weten dat je hier je eigen referentiekader projecteert op een ander. Het zegt dus meer over jou dan over de ander. ;) Als een DVP petit is, of een klant heel groot, dan kunnen verkleinwoorden gepast zijn. Ook gebruiken mensen het soms om zachtheid/kwetsbaarheid uit te drukken.

Het zou mooi zijn als er ook recensies over klanten komen. Respect zou vanzelfsprekend moeten zijn, zo ook elkaar in waarde laten.
 
Het zit in de woorden: 'moeten', 'lekker' en 'moraal-ridder'.
Voor mij betekent " moeten" in de zin " moeten lekker zelf weten " dat ieder zelf een keuze heeft en dit houdt zeker geen verplichting in volgens mij.

Eén van mijn ergernissen op deze site.
Het veelvuldig citeren van bepaalde woorden of zinnen uit een post, en daar wordt dan commentaar op gegeven, tja amusant soms maar ...
 
Ik ben altijd beleefd en fatsoenlijk bij de dames. Heb al vaak gehoord dat ze mij netjes en lief vinden. Mijn ervaring leert dat wanneer dit gezegd wordt dat ze het ook zo bedoelen. Ik heb een keer een leuk verhaaltje of het SKW geschreven. Op een positieve manier mijn ervaring gedeeld en geschreven wat voor bedrag de dame aan mij vroeg. Nou, dat heb geweten! Wat een bagger heb ik over me heen gekregen! Dat ik een afbieder zou zijn enz. Het was een ketting van reactie op reactie. Later zijn alle berichten verwijderd. Dat haalt helaas de lol van het schrijven wel iets af.
 
De manier hoe iemand zich uitdrukt in een recensie verschilt van persoon tot persoon , maar hoe weet je of een lezer je recensie wansmakelijk vind of niet .
Bv. je schrijft neer " je kon goed doorpompen op haar , ze kan wat hebben"... dit is een ervaring die je neerschrijft niet respectloos bedoeld naar de dame toe maar kan wel zo overkomen bij de lezer.

Je zou het zelfs als een compliment kunnen opvatten :). Het "ze kan wat hebben" brengt me in gedachten terug naar de meest extreme gangbang die ik ooit heb meegemaakt (the Beauty and the Beast GB met Dominique en Dian). Halverwege de avond gingen de dames als pauzenummer met elkaar aan de slag in wat ze heel lief "een damesmomentje" noemden, waarna we getuige waren van het meest extreme staaltje van uitwonen dat ik ooit heb meegemaakt. De gangbang zelf (mijn tweede ooit) was overigens niet minder extreem want de dames werden compleet uitgewoond met non stop deepthroads (het thema van de avond), dit overigens geheel in lijn met de kick van de dames zelf. Dominique vertelde me na afloop dat ze aan zo'n party een paar dagen kaakpijn overhield maar dat ze dat er graag voor over had. Al met al was dit niet alleen de meest extreme gb die ik ooit heb meegemaakt maar ook de meest respectvolle :). Screenshot_20220525-184053.jpg
 
Ghoh als ik met mijn ruim 1mm 82 en ruim90kilo een dame date van 1m 50 en 40 kilo. Ja dan is lichaampje nogal snel gezegd natuurlijk..
Ken je de gif van de grote trein en het te kleine tunneltje 🙃😁?
1 mm 82, da's inderdaad best klein al ben ik dan wel benieuwd naar je omvang want die 90 kilo moet ergens vandaan komen nietwaar :).
 
Ach het kan soms netter. Soms is het ook weer te soft. In beginsel is het primair het belangrijkst dat de date zelf respectvol is verlopen.

'Ze kreeg 'm helemaal in haar keel'
'Heb die slet diep in d'r keel geneukt'
'Ook deepthroat kwam aan bod'

We zeggen hetzelfde, maar schrijven het anders. Liever de grootpraat hier dan dat patserig gedrag bij de dvp tijdens de date zelf.

Overigens komt elke dame ook hier klaar na 10 minuten likken als ik de meeste recensies mag geloven, daar vind ik ook wel wat van.
 
Ik zit hier pas een paar maanden op
En ik moet toegeven dat het hier veel deftiger aan toegaat dan ik gedacht had.
80% van de recensies zijn best ok ,het woord slet heb ik enkel gehoord bij dvp's die een condoom bij intiem niet nodig vinden
Ik zou het dan nog niet zo beschrijven ,maar in dit geval is hetgeen de dvp doet erger dan het woord slet
Ik probeer een basis van respekt te hebben voor ze allemaal ,we weten tenslotte niet welke jeugd ze gehad hebben om in die situatie terecht te komen
Alhoewel er ook dvp's zijn die hun job perfect aankunnen en er plezier in hebben (sommige dvp's zijn van de straffere mensen die ik al ontmoet heb)
Er is er hier 1 rond Brugge die 10 jaar gewerkt heeft ,altijd de mannen een prachtige tijd gaf en ondertussn in een kast van een villa woont die ze alleen gekocht heeft en nooit meer moet werken ,de mannen die denigrerend over dvp's schrijven komen waarschijnlijk nog niet tot aan haar enkels qua succes in het leven (teksten als ,ik heb ze keihard geneukt vind ik best wel kunnen , dingen als : als je er genoeg geld tegenaan gooit dan laten ze zich allemaal in de kont neuken ,das erover en ook niet waar )
 
Grove en expliciete taal is niet per se disrespectvol. Iets als "haar kontgaatje lekker groter gemaakt" kan gewoon slaan op een stevige anale sekssessie. Heel wat anders dan de DVP pakweg een zaadsletje noemen, wat natuurlijk geen respect toont.
 
Het taalgebruik stoort mij niet zo. Het is iets dat in het gewone leven ook voorkomt. Wat mij meer stoort is het delen van prive info van een dame. Het is niet dat ze het vertelt tijdens een date dat ze het hier wil lezen. Of hier lopen pronken met iets wat ze gedaan hebben met een dame dat niet in haar ad staat. Dat vind ik meer respectloos naar de dames toe.
 
Zowel van de kant van ongunstige als van gunstige recensies zijn er al eens bij die een mens doen fronsen.

Een ervaring die negatief is mag en moet in die zin worden beschreven, maar vaak krijg ik tussen de regels door een hoop frustratie van de recensent mee die verder gaat dan de ervaring met die ene date. Er schijnt een beeld van vrouwen door dat erg gekleurd is door mysoginie. En dan heb je het andere uitserste waarbij voorbi gegaan wordt aan het feit dat het een zakelijke transactie is. Dan lees je een beschrijving van een sexervaring tussen partners. Maar goed, ik vind het allemaal niet erg. Het is des mensen.
 
Grove en expliciete taal is niet per se disrespectvol. Iets als "haar kontgaatje lekker groter gemaakt" kan gewoon slaan op een stevige anale sekssessie. Heel wat anders dan de DVP pakweg een zaadsletje noemen, wat natuurlijk geen respect toont.
Je ziet termen als zaadsletje, cumdump etc. vaker voorbij komen. In beginsel zijn dit geen respectvolle benaderingen, máár er zijn dames waarbij de beschrijving niet respectloos hoeft te zijn. Bijvoorbeeld bij dames die 'gek zijn op zaad' en bekend staan om hun 'CIM dienst'.

Het hangt er ook een beetje vanaf welke dame het is en welke services ze aanbiedt, of bepaalde termen 'oke' zijn. Bij dames die bijvoorbeeld met nep foto's adverteren en zich zonder condoom laten nemen zie je dat vaker de term 'cumdump' gebezigd wordt. Is dat dan denigrerend? De context maakt m.i. erg veel uit.

Bij dames die bekend staan om 'anaal' zie je termen als 'kontsletje' of 'poepgaatje weer opgerekt'. Dat hoeft van mij niet maar het is ook niet per definitie vreemd of slecht, althans ik neem er als lezer geen aanstoot aan en ik probeer zelf weg te blijven van zulke termen.

Zoals ik eerder al schreef, respectvol tijdens de date (en het maken van de afspraak) zijn het belangrijkst, naast discretie voor dames die extra's aanbieden voor vaste/bepaalde klanten of persoonlijke dingen in vertrouwen vertellen.

Taalgebruik op een reviewforum voor prostituees vind ik dan van ondergeschikt belang.
 
Heel wat anders dan de DVP pakweg een zaadsletje noemen, wat natuurlijk geen respect toont.
Als pijp/spermasletje pur sang zou ik eerlijk gezegd vooral bezwaar willen maken tegen het oneigenlijk gebruik van die kwalificatie voor (maar ook door) personen die die kwaliteit helemaal niet bezitten of zelfs maar bij benadering waarmaken :).
 
Laatst bewerkt:
Als pijp/spermasletje pur sang zou ik eerlijk gezegd vooral bezwaar willen maken tegen het oneigenlijk gebruik van die kwalificatie voor (maar ook door) personen die die kwaliteit helemaal niet bezitten of zelfs maar bij benadering waar maken :).
De vraag is dan: hoe maak je dit meetbaar en vanaf welke waardes classificeer je iemand als spermasletje. Ik benader dit vraagstuk maar even wetenschappelijk😀
 
Het taalgebruik stoort mij niet zo. Het is iets dat in het gewone leven ook voorkomt. Wat mij meer stoort is het delen van prive info van een dame. Het is niet dat ze het vertelt tijdens een date dat ze het hier wil lezen. Of hier lopen pronken met iets wat ze gedaan hebben met een dame dat niet in haar ad staat. Dat vind ik meer respectloos naar de dames toe.
Het delen van privé info hoort niet, akkoord.
Maar ik zie niet in wat er verkeerd is met het melden van wat je effectief gedaan hebt, ook al staat het niet in de adv.
Het komt vaker voor dat iets in de advertentie staat, maar dat zij het niet willen doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan