Forumleden die respectloos zijn in hun recensie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt me soms op dat sommige forumleden hier vaak opscheppen en vaak respectloos zijn in hun berichten en recensies. Een voorbeeld: ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen en meer van zulke flauwe grappen. Alsof ze seks hebben met een dvp om ze alleen te vernederen en hier belachelijk te maken.
Is inderdaad ergerniswekkend.
Dergelijke figuren op je negeerlijst zetten kan helpen.
Helaas zit daar een groot nadeel aan: als iemand die jij negeert een topic start, verdwijnt dat hele topic (niet alleen de eerste post).
Dus als zo iemand een recensietopic van een interessante dame begint (waar verder ook normale recensies in staan) dan zie je dat hele topic niet meer.
Een zwakte in de forumsoftware, naar mijn mening.
 
Het valt me soms op dat sommige forumleden hier vaak opscheppen en vaak respectloos zijn in hun berichten en recensies. Een voorbeeld: ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen en meer van zulke flauwe grappen. Alsof ze seks hebben met een dvp om ze alleen te vernederen en hier belachelijk te maken.
Idd terwijl sommige dames niet eens graag een recensie zien verschijnen. Dat het soms confronterend is om bepaalde zaken te lezen daarom plaats ik ook geen recensie meer. Heb ook nooit opgeschept in mijn geplaatste recensies hier
 
Ik heb ooit een dvp bezocht die me zo'n slecht gevoel gaf en geen enkel respect tov mij toonde dat ik ze wel een vrij zware negatieve recensie heb gegeven. Maar deze dame was ook echt heel respectloos. Was tevens ook mijn enige slechte recensie. Als het bvb een beetje tegenviel zou ik er nooit over schrijven. Maar dit was echt beneden alle peil. Dan mag het ook gezegd worden vind ik
 
Ik heb ooit een dvp bezocht die me zo'n slecht gevoel gaf en geen enkel respect tov mij toonde dat ik ze wel een vrij zware negatieve recensie heb gegeven. Maar deze dame was ook echt heel respectloos. Was tevens ook mijn enige slechte recensie. Als het bvb een beetje tegenviel zou ik er nooit over schrijven. Maar dit was echt beneden alle peil. Dan mag het ook gezegd worden vind ik
Tuurlijk, en terecht! En netjes ook liefst. Maar het gaat hier globaal over platte denigrerende taal bij sommigen. Een beetje stoere mannenpraat is oke, maar er zitten er tussen die toch zwaar de verkeerde kant uitschrijven.
 
Nog maar een week actief op dit forum maar zie al dat dit voor sommige normaal is om iemand te kleineren. Iets wat je in het dagelijkse leven ook niet doet. Je kan nog altijd slechte feedback geven op een niet onbeschofte manier. Niemand wordt er beter van om op zo een manier te worden aangesproken....
Lang niet alle forumleden zijn zo de meesten van ons hebben respect voor vrouwen. Het gaat hier om een paar forumleden die zich herhaaldelijk misdragen.
 
Laatst bewerkt:
Het valt me soms op dat sommige forumleden hier vaak opscheppen en vaak respectloos zijn in hun berichten en recensies. Een voorbeeld: ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen en meer van zulke flauwe grappen. Alsof ze seks hebben met een dvp om ze alleen te vernederen en hier belachelijk te maken.
Het gegeven voorbeeld vind ik weinig grappigs aan.
Er zullen er teveel zijn die een DVP als een object, een ding zien enkel om hun zaad in te lozen en als zodanig behandelen. Er zal meer moeten gebeuren dan afkeuren van dit gedrag om diens kijk op zijn medemens bij te sturen.
 
Ik heb ook het idee dat sommigen op die manier formuleren omdat ze het voor zichzelf geil vinden. Die posts vind ik altijd zo icky.

Nu moet ik ook zeggen dat het standaard recentieformulier dat soort in detail digitale potloodventerij in de hand werkt. Als je al moet opschrijven wat voor 'extras"... Tja ik weet wel dat het al 25 jaar de standaard is online, maar ik vind dat soort detail van individuele dates al over de grens.
 
"De mensen moeten lekker zelf weten hoe ze zich uiten, moraal-ridder! ".
Kijk, als deze discussie terug uitdraait op gekibbel, terwijl het eigenlijk een goede discussie kan zijn, wordt deze waarschijnlijk verwijderd. Antwoorden zoals bovenstaande zijn alvast een goed voorbeeld van hoe het niet moet.

Ik zie niet in wat er verkeerd is aan die zin ?
Het zijn toch alleen maar woorden en je maakt ervan wat je zelf wil.
Het enige waar ik het moeilijk mee heb, is wanneer men iemand persoonlijk aanvalt.

En die zin in het bericht van de topic starter "ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen "?
Is die zo dramatisch onbeschoft ? Nee toch, eerder even geloofwaardig als gebedsgenezing.
Ik vind, zo iets moet kunnen.

Het moet toch niet alleen maar geslijm worden op het forum, het staat er al bol van .
 
Ja en dan verschieten sommige dat ze een waardeloze service krijgen, geef de dames het respect dat ze verdienen( dan bedoel ik wel de dames die dat verdienen en niet diegene die je afrippen) en je krijgt er echt veel voor terug
Wellicht is het topic cliche opmerkingen een leuke voor je. Daar scoort deze opmerking (terecht) vrij hoog. Geef de dames respect. Alsof de meeste mensen wat anders van plan zijn en na dit advies denken " dat is waar, dat ga ik doen! ".
 
Het valt me soms op dat sommige forumleden hier vaak opscheppen en vaak respectloos zijn in hun berichten en recensies. Een voorbeeld: ik heb haar zo hard geneukt dat ze niet meer kan lopen en meer van zulke flauwe grappen. Alsof ze seks hebben met een dvp om ze alleen te vernederen en hier belachelijk te maken.
Mee eens, Je kan een slechte ervaring ook op een nette manier schrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan