Foto's op datingsite

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfoe je kan een hoop. Foto's proberen te zoeken op social media bijvoorbeeld, omdat je dezelfde foto elders gebruikt. Dan heb je een echte naam en kan je verder werken aan duistere praktijken die het daglicht amper verdragen.

Chantage praktijken? Of misschien wel voor het Grote Plakboek...Who knows...

(ik ben dat ook slecht van vertrouwen wat dat betreft)
 
Beetje rare vraag die @Vleugel stelt, lijkt me. Waarom wil men een foto zien op een datingsite...... Tinder is swipen op basis van foto`s. Je wil als man/vrouw natuurlijk zien wie je aan de andere kant van de lijn hebt. Eerste selectie is op uiterlijk, hoe we het ook wenden of keren. Dus op een datingsite waar je jezelf op inschrijft, vind ik een foto niet ongebruikelijk maar juist normaal. Profielen zonder foto krijgen volgens de geleerden aanzienlijk minder reacties. Blijkt die knappe, sportieve, lieve blondine met cup D plots zwart haar te hebben, 200 kilo te wegen, een rot gebit te hebben en een pukkel op haar neus waar drie haarsprieten van 4 centimeter uitgroeien...... Nee, dat is lekker daten......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan