Recensie Francesca, Alkmaar, a16k1 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duckie27

Wandelaar
Forumpionier
76
03/07/21
86
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdagavond ging de ene na de andere deze kamer in. Even gewacht en ik zag dat er een slanke blonde dame stond. Ze stelde zich voor als francesca, ze was al 4 jaar actief op achterdam gaf ze aan.

Ze overtuigde mij om voor half uur te gaan, ze is namelijk the best volgens haar zelf. Pijpen heel kort en een zucht toen ik vroeg even door te gaan. Daarna stippelde ze de komende posities uit en het moment waarop ik klaar moest komen, namelijk in doggy. Een paar keer herhaalde ze nog hoe populair ze is en het moest allemaal snel snel ondanks dat ik 30 minuten had. Uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt en stond ik in 20 minuten buiten!
Geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kom net terug van deze zelfde Franceska. Gemengd Italiaans / Moldavisch zegt ze zelf.
Zó strak geprogrammeerd en zelfs opschepperig als de vorige spreker haar ervoer was ze bij mij niet, maar ze had wel wat haast, deed zelfverzekerd en er waren zeker niet veel vrijheidsgraden.

Ik wilde vandaag weer eens een nieuwe dame leren kennen -in het algemeen val ik liever terug op dames die ik al vaker bezocht heb, maar soms moet je uitbreiden-. Aanvankelijk had ik daarvoor de veelgeroemde Alex in gedachten maar die was er niet. De dag ervoor was me deze dame al opgevallen vooral door haar figuur. Nu blijkt dat ze hier al bekend is als Franceska.

Ik mocht als kennismakingspakket deze 1e maal ook beffen voor de standaardprijs, maar de volgende keren kost beffen 20 euro extra en die prijs van 70 heb ik daarom ingevuld.
Het beffen ging in 69, dat wilde zij zo; je zou wat negatief kunnen denken: dan kost het haar geen extra tijd tov alleen pijpen, maar ik vond het wel prima omdat het beffen dan toch het meest intiem voelt.

Van gezicht is Franceska niet opvallend, niet knap en niet lelijk. Naakt zag ze er best lekker uit, kleine tietjes, zeg maar A+, en best wel superslank, maar ook weer niet té mager, toch aantrekkelijk kontje en een mooi klein poesje. Dat zag ik zeker wel zitten, in figuurlijk opzicht
.
Qua conversatie was het niet super: veel eenrichtingsverkeer: je vraagt iets en krijgt antwoord, niet onvriendelijk, maar veel meer komt er niet terug. Was natuurlijk wel de eerste kennismaking, maar er zijn zeker dames die dit beter beheersen en bij wie je meteen het gevoel hebt elkaar al lang te kennen (ik doel niet op de overdreven vriendelijke, familiaire dames, die je soms ook tegenkomt. Het is ook nooit goed haha...)

Condoom ging er meteen op in liliputformaat; mijn voorstel om eerst even wat te trekken -prima om dat zelf te doen hoor- werd niet gehonoreerd: ik hoefde me geen zorgen te maken, dat kwam wel goed, dat zou ik wel zien. Tijdens de 69, wat lekker was en normaal van duur, lukte het haar inderdaad redelijk, al vertrouwde ik er niet op dat het met neuken én met condoom voldoende was dus heb ik enig trekwerk toegevoegd. Van de standjes koos ik doggy, ook cowgirl en missio was mogelijk. Zo'n slanke meid neuk ik het liefst in doggy -ik vertrouwde er niet op dat er nog een tweede positie in zou zitten. Ik had het gevoel aardig lang en stevig zo te kunnen neuken, ze maakte geen aanstalten op de tijd te wijzen. toegegeven, ik wachtte dat ook niet af en maakte het met (eigen) handwerk af; ik geloof dat ze voorstelde om dat voro me te doen maar dat doe ik dan liever zelf. Omdat het condoom erg ging flubberen mocht dat eraf en ben ik op een papiertje gekomen. Eerlijk is eerlijk, Franceska hielp daar zeker bij met een mooi showtje met haar heerlijke poesje, eerst in doggy, later op haar rug. Vingeren mocht ik alleen aan de buitenkant, maar ok.

Tegen mij zei ze dat ze pas 3 maanden in Alkmaar aan het werk was en als eerste plek in Nederland. De 4 jaar die ze aan de vorige spreker noemde lijkt me onwaarschijnlijk, ik zie haar nog niet zo lang staan. Volgens eigen opgave zou ze vrij kort voor het begin van Corona begonnen zijn met dit werk, -niet in Nederland,
Zo hebben we nog een beetje vraag (ik) en antwoordje (zij) gedaan terwijl ik me aankleedde. Ondertussen was ze weer helemaal met haar telefoon bezig/

Bij het weggaan stelde ze nog voor dat ik een volgende keer voor 100 euro zou gaan (in ruil voor langer blijven) -niet wetend dat dat bij mij vrijwel kansloos is zelfs bij 'mijn' beste dames-. Of ik vandaag 20 minuten binnen was weet ik niet zeker, maar het moet wel haast..

Tja wat zal ik ervan zeggen. Franceska heeft op zich geleverd wat ze beloofde en ik ben ook zeker lichamelijk tevreden weggegaan mét herinnering aan geile momentjes. Ondanks dat ze de klok er niet bij haalde had ik wel een gevoel van tijdsdruk en tempo houden. Van de vorige spreker begrijp ik dat dat niet anders is als je voor 100 euro blijft. Of dat geruststellend is en voor mij of die vorige spreker weet ik niet... Ik hou niet zo van dit type dames met een vrij strak programmaatje en niet veel mogelijkheden, zeker niet zonder bijbetalen. Daar zijn er wel veel van, altijd geweest ook. Het is mal als je het vergelijkt met andere dames die véel genereuzer zijn, qua tijd en mogelijkheden, ook voor dezelfde standaard prijs of een heel klein beetje meer, en zeker niet minder leuk om te zien én wat losser in conversatie, zeg maar: gezelliger.

Ik sluit toch niet uit dat ik nog wel eens terug ga, maar dan is het alleen vanwege dat kleine strakke poesje en slanke heupen en niet voor de totaalbeleving, waar ik mijn keuze meestal door laat bepalen.
Overall zou ik zeggen: een krap zeventje (de sterren in de recensies geven net wat weinig nuancemogelijkheid: mijn bezoekje was toch wel wat beter dan voldoende (3 sterren).

ghost
 
Helemaal vergeten, misschien wel essentiële info: Ze stond vandaag en ook gisteren (en als ik me goed herinner ook vorige week al) op kamer 2p g1 p3.
 
16k1 is de vaste kamer van Franceska wat ik begreep. Ik 'moet' deze dame nog bezoeken, ben wel benieuwd. Ze heeft geen goede business volgens mij. In vergelijking met andere raampjes is ze heel veel open. Dat ze al wat jaren op de Achterdam staat klopt inderdaad niet. In 2018 en 2019 heb ik haar nooit gezien.

Ze heeft wel veel vriendinnen in de straat, en staat regelmatig elders te beppen (Maria 12k1, Sofia 27k1 o.a.)
Maar puur voor je spaarbankboekje kun je beter veel vrienden hebben in de straat:)
 
He, die is me al die tijd niet opgevallen, zat laatst nog te denken: die heb je ook niet meer gezien na de lock down. Maar kan best zijn dat ik haar over het hoofd gezien heb, kijk niet zo vaak dat raam binnen…
 
Lekker wijf ook rafaela alleen doet ook alles standaard jammer. Ben er 1 keer geweest maar niet echt voor herhaling vatbaar denk ik . Ze appt me wel altijd als ze terug komt. Nu ze weer op de dam is en mij niet meer bericht begrijp ik wel. Kom er ook nooit meer haha
 
Heb dat ook wel met dames waar ik kwam/kom.

Kom je regelmatig bij ze, dan zeggen ze je buiten hun werkkamer / in de stad gedag als je ze tegenkomt, ben je langer niet meer geweest, dan kijken ze de andere kant op. Oke, niet iedereen over 1 kam scheren, maar zo gaat het vaak wel:)
 
Lekker wijf ook rafaela alleen doet ook alles standaard jammer. Ben er 1 keer geweest maar niet echt voor herhaling vatbaar denk ik . Ze appt me wel altijd als ze terug komt. Nu ze weer op de dam is en mij niet meer bericht begrijp ik wel. Kom er ook nooit meer haha
Ja, ze is zeker lekker! Heeft een heel mooi lijf en ze kijkt heel geil.
Normale service inderdaad, maar op zich niks mis mee.
 
Grappig, ik had eerst ook geschreven dat ik wel Raphaela daar gezien had. Maar kreeg met kaartje erbij de indruk dat het wschl rechts van de ingang van g1 was geweest. (14). En heb dat weer weggehaald. Dus toch! Leuk, Raphaela is best knap en lekker, beetje speels uitdagend ook in de omgang. Inderdaad had ik wel het idee dat er weinig extra's inzaten, wel beffen meen ik.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan