Recensie Francesca, Den Haag (voorheen Nijmegen, Leeuwarden, Breda, Utrecht, Almere, Tilburg, Rotterdam, Zwolle) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strûner

Stamgast
Forumpionier
343
16/07/21
612
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leeuwarden/1210858-francesca
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zonnig dagje vandaag en ik had wel zin in een nummertje. Kinky doorzocht en bij Franceska uitgekomen. De afspraak was snel gemaakt, ik kon meteen terecht. Moest even zoeken naar de ingang van het complex maar uiteindelijk stond ik oog in oog met een zwartharige dame.

De sex was niet heel goed. Pijpen zonder deed ze maar er zat geen passie in. M'n eikel mocht er ongeveer voor de helft in. Geen dame die doet alsof ze de laatste druppel er koste wat kost uit moet zuigen.

Maar overgegaan op neuken. Was iets beter maar over het algemeen weinig interesse en het was allemaal veel te zakelijk. Uiteindelijk ben ik 2 keer klaargekomen en dat is me vrij makkelijk gelukt omdat ze echt een heerlijk lichaam heeft. Echt geen foutje aan te bekennen. Zo strak als een gabber op zondagochtend. Ze is slanker dan op de foto's ( die overigens echt zijn) Prachtige slanke beentjes, lekker gespierd buikje, kleine geile tietjes en billen zo strak dat je er honkbalknuppel op kunt stuk slaan. Als je van dit type vrouw houdt is ze qua lichaam perfect. Hygiëne ook top, ze is fris en schoon. Ze liet me mijn ding doen maar niet meer dan dat.

Tussendoor nog een leuk babbeltje gemaakt en een prima massage gehad.

Verwacht geen GFE, dit is meer een levende realdoll. Leuk voor een keer maar ik kom zeker niet terug.

Groet,

Strûner
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hier vanmiddag ook geweest wel lekker lichaam. Pijpen eventjes maar sex is prima. Ontvangt wel in kleine kamer en laat lichten uit geen idee waarom kon haar nog net zien
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan