Algemeen Freudenhaus Dortmund

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeilePeer

Newbie
4
27/10/22
12
gezocht maar ik zag niet dat er al een topic was voor deze tent (voorheen pausschalclub)

een guilty pleasure..
Mn agenda liet het weer eens toe en wetende dat Nina vrijdag aanwezig zou zijn was voldoende om 2.5 uur in de auto te zitten ...
en anders gingen we op de weg terug wel langs andere tenten...
om kwart voor 11:00 het terrein opgereden en er was nog geen auto te bekenen... dan maar ff naar de dichtsbijzijnde supermarkt ff wat te eten pakken..
iets over 11:00 er stonden zowaar 3 autos.
35 euro afgetikt ( ik dacht dat het 45€ was,maar he,das toch 10€ bespaard= happy hour) en de bontjas aan...

douches zijn gewoon goed en op temperatuur
zwembad was voor mij de lauw.
Jacuzzi buiten stond uit en kon imo een goede schoonmaak gebruiken.

eerst ff wat te drinken pakken om te zien wie er "echt" aanwezig waren...
ga ik bijna op mn muil omdat de "bar" ring verdiept ligt en je dus zo een 15 cm dieper stap (vergeten)
dus kom je binnen zitten alle dames je aan te kijken : ein neue gezichte.....

Nina was al "weg"
dan ff kijken wat er te eten is en ff lekker buiten in het zonnetje gezeten.
binnen een kwartier liepen de eerste hyena's rond een getroffen hertje die lekker lag te genieten van de zon..
Tot ik vanessa(zo staat ze op de website) zag...(in het echt toch beter dan op de foto's )
bloed ging toch even sneller stromen zonder nina in de buurt.

man,klaar , geen discussie ,lekkere babbel buiten en hup naar binnen..
lekkere sessie mee gehad zonder op de klok te kijken
3 kwartier later, 70€ afgetikt,she deserved it en weer terug naar de zon/cola/zon/eten combo....

en ja een uur later mn fav Nina gespot..
blijft een guilty pleasure en ze is elke euro waard (imo)

algemene sfeer in de bar is/was echt "koud/stil" en ik begrijp dat als je 12 dames heb zitten en er loopt een man of 3 rond dat dit niet lang meer kan duren voor deze tent ook omvalt.
het scheelt dat deze direct naast het vliegveld zit en daar waarschijnlijk ook zn klanten van krijgt..
maar ja... op zn hollands 35€ voor een net buffetje..140€ voor 2* het uur tarief en een lekker zonnetje gehad..

de club was vroeger (lees jaren geleden) fantastisch. Zeker in de tijd dat je enkel één vast tarief betaald. Ik vind dat er tegenwoordig weinig dames aanwezig zijn. Maar eigenlijk nooit bedrogen geweest in de service.
Magda was vroeger mijn toppertje. Mocht iemand weten of die ergens anders werkt hoor ik het graag.

Vroege vlucht uit Dortmund (eerste en laatste maal, wat een k*tluchthaven, maar das een ander verhaal) Had een hotelletje geboekt en dacht na de rapporten hierboven eens binnen te springen in de Freudenhaus.
Door de vele files en werken onderweg pas om 21:05 daar aangekomen. Aan de ingang vroeg ik of er nog wat te eten viel, enkel nog wat koude (lees oude) broodjes en beleg. Daar had ik geen zin in en wel honger na meer dan 3 uur in de wagen. Ik zei dat ik even naar de McDo ging en wel ging terugkomen.

Toen ik terugkwam stonden er aan de kassa 2 heren voor mij met een penetrante zweetgeur, moest nog de volle pot inkom betalen. De kleedkamer is erg onhandig als er al 2 man binnenstond. Na het douchen even een rondje gemaakt. Buiten was het zwembad open (was lekker warm en buiten nog 20,5 graden) maar er was nul verlichting jaccuzzi was dicht, sauna was dicht. Dus eigenlijk voor wellness betaald enkel voor een verlaten en donker zwembad. Even langs de keuken gepasseerd waar 1 bordje met wat beleg lag en een mand oudbakken brood. Dan maar naar de bar. Dat plakee hout tussen de zeteltjes zag er al goedkoop uit in de jaren 90 toen het wellicht gezet is geweest. Ongezellig ingericht, een ronde zeteltjes rond de bar, op sommige een dame op andere medegangers. Die 2 met wie ik samen binnen kwam zaten aan de toog. Dames deden niet de moeite om hun lui gat op te lichten maar riepen vanop afstand naar deze heren. Daarna hetzelfe bij mij. Er stond niemand achter de bar en 1 dame kwam van aan de andere kant van de bar een colaatje voor me vullen en ging terug op haar stoel zitten. Ik had voor naar daar te gaan gezien wie er was en zowel Nina als Vanessa die hier in eerdere recentie werden aanbevolen stonden op het lijstje. Nina was blijkbaar niet (meer) aanwezig.
Wat ik wel handig vind aan deze club is dat je online kan zien wie er is (alleen is het spijtig niet correct) en ook aan de inkom op een tablet (waar ik zag dat Nina er niet bijstond.)
Ik zag een heer door de deur naast de bar naar de kamer ernaast gaan. En dacht ah er is blijkbaar toch nog meer te zien. Ik ging een kijkje nemen en zag een quasi lege kamer met een grote tv en een paar stoeltjes, alsof ze een TV in de gang gepleurd hadden, en achteraan een dompig kot waar gerookt werd.
Dan maar terug naar die geweldige bar/cafetaria. gevraagd aan Vanessa of ik me bij haar kon zetten, dat mocht. Ze was erg gehaast om naar een kamer te gaan. (ik laat je zo weten waarom). Ik zei, is goed, we gaan een half uurtje. pijpen zonder was 20 extra.
Pijpen was vluchtig en ongeinspireerd. ze zat ook aan men ding te snokken alsof ze een grasmaaier met een slechte bougie in gang moest trekken. Ik had er geen zin meer in en vroeg of we wat konden relaxen en samenliggen. Na 2 minuten zei ze dat het tijd was. ik keek op mijn horloge en zag dat ik welgeteld 16 minuten binnen was. Ik had er ook geen zin meer in, naar beneden gegaan betaald en terug aan de toog gaan zitten. 2 minuten later zie ik Vanessa passeren met een man die niet in badjas was om naar de kamer te trekken. Ze had dus een afspraak en daarom moest het snel gaan. Denkende die komt hier toch maar 1 keer (wel daar heeft ze gelijk in) en kan ik snel wat aan verdienen. De Poolse Ewa bood haar diensten aan. Beetje een zotte doos (maar op de irritante manier) die niet de moeite deed om van haar zetel te gaan en voor de hele groep vragen begon te stellen als ben je al klaargekomen. Ze bood ook een trio met vriendin aan en als ze door had dat ze niet mijn kopje thee was is ze vriendin Gaby beginnen aanprijzen als goede pijpster.
Het was er ook warm en bedrukt, dus ik dacht ik ga even naar dat zwembad een duik nemen, en dan naar hotel. Was dat zwembad al dicht. :(
Dan maar terug naar de kleedkamer. Daar stond een dikke Duitser met een zurige zweetgeur (ik had niet mogen klagen over die 2 heren eerder, dit was echt degoutant) die net was toegekomen zich uit te kleden, kon niet draaien of keren daar en ben dan maar naar de douche gegaan. Wat helaas niet kon zonder dat het sujet mij aanraakte.
Hij deed gewoon zonder douche die badjas aan en trok naar de bar. Mijn God, ik voelde toch wel even mee met die dames van non-plezier.
Douche genomen en naar hotel toe.
Binnengekomen met het idee van beetje wellness na een lange rit en 1 of 2 keer (half uurtje - uurtje) met een leuke dame naar de kamer was uitgemond in 16 minuten slechte service.
Een ervaring rijker; 100 euro armer.
Never again.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan