Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
U vermeldt vaak dat er op de eerste verdieping, "upstairs", veel actie is.
Voor mij, als alleenstaande man, beperkt dat zich echter tot de ruimte bij de balustrade.
Want behalve de toegang tot de wellness, staat bij alle andere kamers "no single men" aangegeven – dus dat is een no-go voor mij.
Heb ik dat goed begrepen?
Eerlijk gezegd heb ik wel gezien dat sommige single mannen die kamers binnengingen, zelfs in groep.
Maar ik heb het zelf niet gedurfd.
Misschien is het tijdens de Hardcore-avond uitzonderlijk wel toegestaan?

Jammer, volgende keer doen!

Als je de balustrade oploopt heb je rechts de wellness, rechtdoor de darkrooms en linksachter je de wallen ruimtes.

Ik ga vooral voor de darkrooms en haal daar 95% van mijn acties.

Ik begrijp je wel vwb de wallen ruimtes, daar ben ik vrijdag ook pas voor het eerst geweest. Staat echt heel duidelijk geen singles. Na melding van wat single mannen dat je er wel in kan gaan geweest maar voor mij wel erg kleine hokjes.

Dat is jammer. Je kon gewoon alle ruimtes betreden, zowel om bij de lockers te komen moet je door wat speelruimtes. En ook het 'wallengebied' kon je gewoon binnengaan. Enkele edities geleden was hier discussie over (kun je teruglezen), maar een paar edities geleden is deze 'regel' afgeschaft.

Die bordjes hangen er al jaren en waren bedoeld dat je als koppeltje de Fun binnengaat en samen 'swingt'.

Maar ja, ook toen ging je als man wel eens alleen door die ruimtes, want, hoe moet je als man van een stelletje de haarclip van je liefje uit de locker halen, omdat ze die weer eens (gewoonlijk) vergeten was? Anders zouden de haartjes nat worden in de jacuzzi. Tja, dan moet manlief alleen naar de lockers terwijl vrouwlief aan de bar kan blijven zippen aan haar Jack Daniels met ijs. Erg jammer want zo heb je niet optimaal kunnen genieten. Ben je wel in de Wellness ruimte en Tantra Tempel geweest?

Dit was de 15e editie. Er werd veel beneden geneukt. Ook boven kon je goed aansluiten bij mooie dames. Zoals gebruikelijk waren er wel weer wat elleboogduwers en langneukers. In principe bepaalt uiteraard de dame met wie ze wil neuken. Want de single dames of koppeldames zijn geen Gigolinas. Dus je kunt geweigerd worden.

Helaas heb ik de koppeltjes die zich hierboven hebben gemeld , niet ontmoet, maar niet getreurd, binnenkort ga ik met een leuke meid die ik op deze avond/nacht ontmoet heb, gezellig uit eten en naar een hotelletje 😉.

O ja Piekno, zeg maar jij i.p.v. u. 😉 en ik lees dat je de vorige editie ook aanwezig was. Heb je toen ook de actie op de eerste etage gemist???

Bedankt, El Nino Mimado en Beardybaldy74 voor jullie uitleg. Mijn eerste bezoek was afgelopen augustus. Toen heb ik een geweldige tijd gehad met Gigolinas en een koppel op het gelijkvloers. Ik ben even naar boven gegaan, richting de balustrade waar enkele koppels plezier hadden, maar ik ben al snel teruggekeerd: er was veel passage op de smalle trap, en ik zag de borden die de toegang voor alleenstaande mannen verboden.

Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw een heel fijne tijd gehad met Gigolinas, maar helaas zonder interactie met koppels of alleenstaande vrouwen op het gelijkvloers. Ik dacht dus bij mezelf dat, met de beperkingen boven, de mogelijkheden voor een alleenstaande man toch wat beperkt zijn.

Daarna ben ik even een kijkje gaan nemen in de wellness, waar twee koppels zich vermaakten in de jacuzzi. Ik ben ook langs de sauna gelopen… Het was op dat moment erg rustig. Waarschijnlijk heb ik de tantratempel gemist — is die toegankelijk voor alleenstaande mannen? En de cinema, ook?

Nogmaals bedankt voor jullie tips. Ik ontdek dit fascinerende oord nog maar net… Weer een reden om me in te schrijven voor de volgende hardcore-avond in januari en verder te genieten van dit unieke paradijs van genot!

Piekno, je kunt gewoon overal lopen. De beperkingen van vroeger zijn opgeheven. Dus gewoon kijken of je iets leuk vindt en ervoor gaan 😉.

Op deze 15e editie was er dus voor het eerst een bukkake. Daarvoor werden er enkele handdoeken op de dansvloer gelegd en een paar Gigolinas namen plaats (niet allemaal). Het aantal 'spuitgasten' was ook erg matig. Het is natuurlijk wel wat als je allemaal toeschouwers aan de zijkanten hebt en ook nog kijkers aan de balustrade 😆😆. Maar goed, dat deerde el niño niet om Charlee onder te spuiten. Er waren nog een paar anderen die wilden en konden spuiten, waaronder enkele van dit forum 😉😉.

Ik weet niet of de aanmoedigingen van Bobby echt geholpen hebben hierbij 😆😆😆 (heren, nog tien seconden om te spuiten!) maar ik zag wel enkele Gigolinas mooi ondergespoten. De volgende editie zal vast beter worden op dit onderdeel. Leuke toevoeging aan deze geile avond en nacht. Heb me weer prima vermaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan