Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat jullie soms vergeten dat iemand met mijn hoeveelheid en lengte haar een half uur extra onder de douche staat en met zware natte kledder rond loop (waar ik hoofdpijn van krijg) als ik al dat haar moet wassen.
Het is niet dat ik het niet leuk vind namelijk om onder het zaad te zitten!

Dat is inderdaad het nadeel.
Mijn vrouw was daar ook nooit zo blij mee. Ze was een langharige brunette.
Ze vond het heerlijk om in haar gezicht gespoten te worden, maar de smurrie erna weerhield haar er wel vaak van.
Als ze weer eens erge zin had om haar gezicht vol te krijgen deed ze soms wel een haarband om. Dat hield toch wel veel tegen.

Ik ben er ook weer bij. Kost een rib uit mijn lijf, die 200 euro, maar wil het toch weer eens een kans geven.
Ticket binnen. Kan hem altijd later nog verkopen via Ticketswap, maar vooralsnog van plan deze editie weer te gaan.
Wil je daar niet op verliezen dan zit je al snel op een vraagprijs van 260,- geloof ik. Is ook niet iedereen happig op.

Wil je daar niet op verliezen dan zit je al snel op een vraagprijs van 260,- geloof ik. Is ook niet iedereen happig op.
Begrijp dat sommigen 300/350 betalen om binnen te komen.... wat ik bizar vind.
Já, de hardcore night is iets speciaals. En heb hier legendarische avonden meegemaakt. Maar ook een paar keer dat het flink tegen viel (vandaar dat ik laatste keren niet ben geweest).
Valt het deze keer weer tegen, is het voor mij ook de laatste keer. Maar kan ook zomaar weer een topnacht worden.
De ticketprijs vind ik echt een ding, plus het feit dat de eigenaar nogal uit de hoogte is en zichzelf erg graag hoort praten - elke keer weer hetzelfde liedje met op kinderachtige wijze de 'huisregels' voor single heren.
Je krijgt bijna het gevoel dat je dankbaar moet zijn dat je naar binnen mág, terwijl je gewoon dik dik betaald (stellen overigens ook, de prijs voor stellen is óók buiten proportie).
En de ordinaire wijze waarop ie dan de gigolina's aankondigt, dat matcht totaal niet met de stijl en entourage van de club.... vaak probeer ik die aankondiging dan ook te vermijden.
Afijn, het is nog even wachten maar t.z.t. geef ik t nog een kans als er niks anders tussen komt.

Já, de hardcore night is iets speciaals. En heb hier legendarische avonden meegemaakt. Maar ook een paar keer dat het flink tegen viel (vandaar dat ik laatste keren niet ben geweest).
Valt het deze keer weer tegen, is het voor mij ook de laatste keer. Maar kan ook zomaar weer een topnacht worden.
De ticketprijs vind ik echt een ding, plus het feit dat de eigenaar nogal uit de hoogte is en zichzelf erg graag hoort praten - elke keer weer hetzelfde liedje met op kinderachtige wijze de 'huisregels' voor single heren.
Je krijgt bijna het gevoel dat je dankbaar moet zijn dat je naar binnen mág, terwijl je gewoon dik dik betaald (stellen overigens ook, de prijs voor stellen is óók buiten proportie).
En de ordinaire wijze waarop ie dan de gigolina's aankondigt, dat matcht totaal niet met de stijl en entourage van de club.... vaak probeer ik die aankondiging dan ook te vermijden.
Afijn, het is nog even wachten maar t.z.t. geef ik t nog een kans als er niks anders tussen komt.
hetzelfde als mr_sunshine: laatste editie vielen tegen (minder actie, mindere koppels die open staan voor mannen), en prijs wordt echt te hoog... en ja, begrijp eigenaar, maar een kortere en minder "kinderen opletten" liedje zou goed zijn....

De entreeprijzen van de Fun zijn inderdaad €10 duurder geworden. Voor ieder kan dat anders uitpakken: het is me nu te duur, of ik accepteer het nog. Heb niet het idee dat het sinds die prijsverhoging minder druk is in de Fun of minder gezellig over het algemeen genomen. Swingers uit alle windstreken komen nog steeds naar de Fun. En voor een themafeest als de Hardcorenight geldt dat ook. Heb hier ooit een analyse van dit feest gemaakt. Dat kun je dan even teruglezen. Voor een single man die van gangbangs houdt, heb je ca. 8 gigolinas, maar toegegeven: ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt: ik wil wel eens een nieuwe gangbang meemaken met nieuwe onbekende meiden (gigolina team is vrij constant). Het extraatje zit hem in de stellen. De ene keer valt het mee, de andere keer tegen. Het is denk ik vrij simpel.

Laatst bewerkt:
Als ik hier kijk (mei 2025): https://www.fun4two.nl/fun4two-hardcore-night-25/fun4two-hardcore-night-index.html
.'
Dan zie ik de huidige prijzen, maar mogelijk dat deze pagina ook mee veranderd is? 🤔

Enfin, het zijn serieuze bedragen, en ik kan me heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment iets anders wilt proeven. In dat opzicht zijn stellen inderdaad interessant. Juist dat onbekende, niet weten of er leuke onbekende stellen zijn en of je seks kunt vinden, kan ook deel van de charme zijn. Zekerheid heb je natuurlijk niet.

Hoe verhoudt dit feest zich tegenwoordig tot de grote concurrent in Club Organza? Persoonlijk spreekt de mogelijkheid om even wat te eten en in een bubbelbad te zitten me altijd erg aan.

Hopelijk ga ik binnenkort met een vriendinnetje naar de Organza, is nog niet helemaal zeker. Dan kan ik vergelijken 😉.

Grote verschil voor een single man is dat, als je betaalt bij Hardcorenight (mits op tijd 😉) je binnenkomt en seks kunt hebben met de gigolinas en gebruik kunt maken van de wellness en restaurant van de Fun. Je zult als man niet snel geweigerd worden bij de gigolinas, mits respectvol, schoon etc. etc.

BIj Organza moet je worden ingeloot en moet je aansluiting kunnen vinden bij de seksende koppeltjes of single ladies.Voor een introverte kerel waarschijnlijk niet ideaal. Maar dit even beschreven vanuit het perspectief van een single man.

Voor koppels zijn beide feestjes leuk lijkt me (als je als koppel een single man of meer erbij verlangt).

Laatst bewerkt:
De entreeprijzen van de Fun zijn inderdaad €10 duurder geworden. Voor ieder kan dat anders uitpakken: het is me nu te duur, of ik accepteer het nog. Heb niet het idee dat het sinds die prijsverhoging minder druk is in de Fun of minder gezellig over het algemeen genomen. Swingers uit alle windstreken komen nog steeds naar de Fun. En voor een themafeest als de Hardcorenight geldt dat ook. Heb hier ooit een analyse van dit feest gemaakt. Dat kun je dan even teruglezen. Voor een single man die van gangbangs houdt, heb je ca. 8 gigolinas, maar toegegeven: ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment denkt: ik wil wel eens een nieuwe gangbang meemaken met nieuwe onbekende meiden (gigolina team is vrij constant). Het extraatje zit hem in de stellen. De ene keer valt het mee, de andere keer tegen. Het is denk ik vrij simpel.

@el niño mimado! is een echte onderzoeker en expert op dit gebied :)

Je hebt het beter verwoord dan ik had gekund:
De prijs-kwaliteitverhouding is een persoonlijke afweging - ik merk inderdaad dat er de laatste tijd minder nieuwe gezichten, idd het gevoel van "nieuwe onbekenden" zoals @VixenandherStag goed schreef :)

Ikzelf lijd bij de Hardcorenight aan FOMO 😆. Het is bijna €200 voor een ongeveer 3 uur durende gangbang. Dan kun je wel lekkere seks hebben met de bekende gigolinas, maar je zou het best eens kunnen overslaan onder het mom van 'Alissa kom ik binnenkort wel op een andere gb tegen' of 'Met Charlie gaan we bij HaagseB tegen die tijd wel van bil'. Maar het is toch spannend om te kijken of er nieuwe leuke dames van stelletjes langskomen en misschien jou wel uitnodigen om mee te doen. Ach, ik doe het gewoon voor de unieke sfeer van overal seksende mensen, want er wordt dan ook wel echt o-ver-al gesekst. En die hoeveelheid is wel aardig uniek in een best wel grote club.
Dat mensen er €300/€350 voor uitgeven begrijp ik niet. Zoveel kost het niet, dus dat lijkt me zonde.

@el niño mimado! ja, je zult net zien dat als je ook maar één keer overslaat, net dat unieke celebrity stelletje éénmalig langskomt waar nog vele jaren over wordt gesproken. #FOMO 😂😜
Dat is dus ook precies de reden dat ik maar weer een kaart heb gekocht. En als het dan raak is, wil je next time weer.

Over celebrity's gesproken, benieuwd of Royston Drenthe (ex Oranje) deze keer weer van de partij is (heeft een paar maanden geleden hersenbloeding gehad vernam ik uit de media....)

Dat is dus ook precies de reden dat ik maar weer een kaart heb gekocht. En als het dan raak is, wil je next time weer.

Over celebrity's gesproken, benieuwd of Royston Drenthe (ex Oranje) deze keer weer van de partij is (heeft een paar maanden geleden hersenbloeding gehad vernam ik uit de media....)
Ik denk niet dat die nu heel veel kan hoor..misschien likken

Is het dan echt zo erg achteruit gegaan in de Fun ?... sjeezes seg 😡

Toen de vorige eigenaars er nog waren gingen wij regelmatig naar de orgie nachten , dat waren altijd geweldig geile feesten .
Niet de platte gangbangs zoals nu maar echte orgies met allemaal echte stellen , niemand was ingehuurd .
Overal werd er door elkaar geneukt en gespeeld dat het een lieve lust was ,ook was er altijd heel mooi volk want ze waren indertijd heel selectief op hun publiek .

De prijzen die ze nu adverteren zijn er zwaar over toch !

Ga al 20 jaar naar fun, Laurens en Rineke vertrokken en de gezelligheid ook.
De betere koppel blijven weg en de grootsheid van de nieuwe eigenaar is niet te smaken.

Gangbang vroeger had je al onder de koppels zonder dames te moeten inhuren.
de club zat steeds tot in de nok vol met mooie koppels die ook nog eens gesprek aankonden.

Eten is nog steeds prima, sauna gedeelte is een luxe maar daar komen wij dan niet voor, indeling boven is beter dan in vele andere clubs.

de prijs is hoe je het bekijkt, je kan eten - drinken - sauna - en goed parkeren achteraan (nu) wat in de tijd van Laurens soms moeilijk was propvom tot aan de andere kant van de weg.

besluit : we gaan nog maar zijn ondertussen betere clubs voor gangbang met koppels

Ikzelf lijd bij de Hardcorenight aan FOMO 😆. Het is bijna €200 voor een ongeveer 3 uur durende gangbang. Dan kun je wel lekkere seks hebben met de bekende gigolinas, maar je zou het best eens kunnen overslaan onder het mom van 'Alissa kom ik binnenkort wel op een andere gb tegen' of 'Met Charlie gaan we bij HaagseB tegen die tijd wel van bil'. Maar het is toch spannend om te kijken of er nieuwe leuke dames van stelletjes langskomen en misschien jou wel uitnodigen om mee te doen. Ach, ik doe het gewoon voor de unieke sfeer van overal seksende mensen, want er wordt dan ook wel echt o-ver-al gesekst. En die hoeveelheid is wel aardig uniek in een best wel grote club.
Dat mensen er €300/€350 voor uitgeven begrijp ik niet. Zoveel kost het niet, dus dat lijkt me zonde.
El nino zou ik je een privé bericht mogen sturen alsjeblieft 🙏

Ligt er ook aan of je het kaartje via TicketSwap koopt of via Fun4Two. Via TicketSwap komt er namelijk nog een percentage bovenop. En als je van ver moet komen (brandstof) en wellicht een hotel in de omgeving wil boeken komen daar ook nog kosten bovenop. Ik ben in het verleden op zo een wijze wel makkelijk boven de €350 gekomen:whistle:.

Ok , tickets voor de 29ste in da pocket ;-) Dat gaat voor ons, als stel, de eerste keer hardcore night worden. De voorpret is al begonnen (enerzijds met het risico dat het in real life tegen valt, maar vooral die voorpret/ verlangen is zoveel meer dan die paar uur netto sex. Na een geslaagde avond kunnen we daar na afloop ook nog maanden op teren).
Zijn hier ook mensen die een profiel op SDC hebben ? En, ergens nog geile afters ?

Terug
Bovenaan Onderaan