Gaan de privé huizen dicht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel blij dat zij nu ook niet meer naar een DVP mogen ;)
Gelukkig mag je tot 2 personen ontvangen thuis, zit er toch nog een leuk trio voor ze in. 😂

Gisteren nog heerlijk geneukt bij de Oosterburen waar wel bijna alles goed geregeld is. Met 2G nog een cafe bezocht en met 2G+ naar de DVP's die happiger zijn om tongzoenen aan te bieden dan een paar maanden geleden nu ze weten dat elke klant gevaccineerd en getest is.

Telegraaf:
Dit doen andere landen in de strijd tegen omicron
Duitsland:
Duitsland moet zich schrap zetten voor een "enorme vijfde golf" vanwege de nieuwe omicronvariant, zei minister van Volksgezondheid Karl Lauterbach vrijdag. Bondskanselier Scholz heeft gezegd een lockdown met kerst dan ook niet uit te sluiten.
 
Sekswerkers met corona , ik ken er geen. Mijn neefje van 5 , een vrolijke lieve kleuter is daarentegen positief getest.
Zijn moeder gaat nu waarschijnlijk ook niet kunnen ontlopen

Ik wel. En een populaire ook nog. Niet ernstig (voor haar) gelukkig, maar ze heeft toch echt haar laatste klanten geappt dat ze ziek was.

Niet doen alsof het niet voorkomt.
 
Omdat je aan de grote toenamen van de besmettingen met Omicron, en de snelheid waarmee deze toename plaats vindt kan vaststellen, dat het een besmettelijkere variant is. Dat is iets totaal anders dan hoe een besmette persoon, groep of leeftijdsgroep reageert op de een nieuwe variant van een virus en hoe ziek hij/zij er van wordt.
Heeft dit nog te maken of de privé huisjes dicht gaan of niet ,we zijn aan het afdwalen 😩
 
Heeft dit nog te maken of de privé huisjes dicht gaan of niet ,we zijn aan het afdwalen 😩
Privehuisjes zijn dicht net als de wallen. Klinkt misschien raar maar had dat heel vreemd gevonden als dat niet zo was. Na deze lockdown zouden ze die ook alleen toegangelijk moeten maken voor gevaccineerden.
 
Hmm, in dit hele topic worden al pagina's lang maatregelen en data besproken, onderbouwd met bronmateriaal (althans van mijn kant) en dat was allemaal geen probleem, en nu opeens worden berichten verwijderd omdat ze 'in een ander topic thuis zouden horen'. Terwijl alle andere, oudere berichten met links wel blijven staan. En laat ze ook vooral staan! Maar als de discussie intussen geëvolueerd is tot het bespreken van omicron en de bijbehorende lockdown, dan moet het toch toegestaan zijn om data te plaatsen die aantonen dat omicron inderdaad veel minder gevaarlijk is dan de vorige varianten? Wat vreemd dat dit opeens niet meer mag.
 
Hmm, in dit hele topic worden al pagina's lang maatregelen en data besproken, onderbouwd met bronmateriaal (althans van mijn kant) en dat was allemaal geen probleem, en nu opeens worden berichten verwijderd omdat ze 'in een ander topic thuis zouden horen'. Terwijl alle andere, oudere berichten met links wel blijven staan. En laat ze ook vooral staan! Maar als de discussie intussen geëvolueerd is tot het bespreken van omicron en de bijbehorende lockdown, dan moet het toch toegestaan zijn om data te plaatsen die aantonen dat omicron inderdaad veel minder gevaarlijk is dan de vorige varianten? Wat vreemd dat dit opeens niet meer mag.
jouw bericht is niet verwijderd maar verplaatst naar het juiste topic, namelijk "corona maatregelen." Dat in dit topic meerdere berichten staan die niks te maken hebben met "gaan de prive huizen dicht" betekent werk aan de winkel voor de forumleiding.
 
Ik ben er heel veel tegen gekomen maar jij bent echt de topper in onzin verkondigen. Ben je toch nog ergens goed in!!
Er zijn wel meer dingen waar ik goed in ben hoor, zoals mezelf onder controle houden, mijn vuile was niet buiten hangen en niet meerdere Relaties naar de kloten helpen met alle gevolgen van dien. Moet je je vriendin niet gaan vervelen op 2e kerstdag of heeft deze je inmiddels ook al op straat gezet :LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan