Recensie Gabi, Antwerpen (vh Leuven) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
72
01/03/22
58
19
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brazilian-stripper-gabriella.html
Totale kosten (in euro)
100
Jongedame zoals de video's. Foto's geven een verkeerd beeld, vind ik. Maar ze is zeker knap. Via Whatsapp belooft ze kussen en massage, daar heb ik niets van gemerkt. Ik was snel paraat en werd aan de rand van het bed gepijpt met condoom. Zelf voorzichtig ook wat gestoten, niet slecht maar snel gedaan.

Daarna doggy style waar ze subtiel aantoonde dat ik niet hard in de lovehandels mocht knijpen. Daarna op mission afgemaakt. Kwartiertje binnen, spreekt enkel Spaans...

Hey Iedereen,

Ik ben er enkele weken geleden naartoe gegaan in Antwerpen. En deze vrijdag ben ik haar opnieuw gaan bezoeken in Leuven. Herhalingsgevaar gegarandeerd dus!

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gabriella-460216170.html

Wat een ongelooflijk lekker ding! Vanaf minuut 1 begroet ze je enthousiast. Daarna doet ze een lekker twerkdansje tegen je aan. Wat een prachtig lichaam ook!

Lekker zoenen en de seks tussen ons was pure chemie. Ze doet alles met condoom, waar ik een grote voorstander van ben.

Na de seks een douche genomen. Daarna kwam ze opnieuw met haar kont tegen mijn lul aandansen voor 5 minuten. En daarna een lekker luchtig babbeltje gehad in het Portugees, Engels en Google Translate.

Geen idee of ze bij elke klant zo is of dat we gewoon een klik hadden. Boeit me niet, als de ervaring maar goed is.

Ik kom zeker nog eens langs bij deze Braziliaanse furie.

Terug
Bovenaan Onderaan